בן זוגה של גבי פטיטו כתב במחברת לפני שמת: "הרגתי אותה"

בריאן לאונדרי, ארוסה של כוכבת הרשת שטייל איתה ברחבי ארה"ב במהלך הקיץ האחרון, נעלם קצת לפני שנמצאה גופתה, ושרידיו התגלו כחודש לאחר מכן. כעת נמצאה המחברת בה הוא השתמש לפני מותו, ושם כתב שרצח אותה

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי
גבי פטיטו ובן זוגה החשוד ברצח, בריאן לאונדרי | צילום: רויטרס

בריאן לאונדרי, ארוסה של כוכבת הרשת גבי פטיטו, כתב במחברת שהוא אחראי למותה, זאת לפני שהוא בעצמו נטל את חייו, כך דווח היום (שבת) ב-CNN. "סקירה של המחברת חשפה הצהרות כתובות של מר לאונדרי הטוען לאחריות למותה של פטיטו", כך נמסר אתמול ממשרדי ה-FBI בדנבר, קולורדו.

המחברת התגלתה באוקטובר, באותו אזור בו נמצאו שרידיו של לאונדרי, בפארק בפלורידה. משפחתה של פטיטו נפגשה השבוע עם אנשי ה-FBI בפלורידה, והגיעה להסכמה על חלוקת החפצים שלה ושל לאונדרי, כך אמר עורך דינה של משפחת לאונדרי אתמול, כארבעה חודשים אחרי שנמצאה גופתה של פטיטו בוויומינג.

גבי פטיטו
גבי פטיטו ובריאן לאונדרי

במשפחת פטיטו הודו ל-FBI על המאמצים שהשקיעו בפתרון התעלומה. "אנו באמת מעריכים את המאמצים החרוצים והקפדניים של ה-FBI במקרה המסובך ביותר הזה", נמסר ממשפחתה, "האיכות והכמות של העובדות והמידע שנאסף על ידי ה-FBI לא מותירות ספק שבריאן רצח את גבי".

גבי פטיטו
מודעה מהימים בהם חיפשו את פטיטו

כזכור, פטיטו ולאונדרי טיילו במהלך הקיץ בטנדר מניו יורק למערב ארצות הברית, ופרסמו באופן קבוע ברשתות החברתיות שלהם, עד שהפעילות שלהם ברשת נעצרה בפתאומיות בסוף אוגוסט. לאונדרי חזר לביתו בפלורידה ב-1 בספטמבר, ועשרה ימים לאחר מכן המשפחה דיווחה שהיא נעדרת. גופתה נמצאה לקראת סוף ספטמבר, קצת אחרי שלאונדרי בעצמו נעלם, ושרידיו נמצאו כחודש לאחר מכן.