ארה''ב: אותרה גופת ארוסה של כוכבת הרשת שנחשד ברציחתה

לאחר שנעדר מעל לחודש, ה-FBI אישר כי נמצאה גופתו וחפציו האישיים של בריאן לונדרי, מי שהיה הארוס והחשוד המרכזי בהיעלמות והרצח של הבלוגרית גבי פטיטו, בשמורת הטבע בה לפי הוריו יצא לטייל

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי
גבי פטיטו ובן זוגה החשוד ברצח, בריאן לאונדרי | צילום: רויטרס

ה-FBI אישר הלילה (שישי) כי שרידי הגופה שנמצאו בשמורת הטבע בפלורידה יום קודם לכן שייכים לבריאן לונדרי, מי שהיה ארוסה והחשוד המרכזי בהיעלמות והרצח של הבלוגרית גבי פטיטו בת ה-22. לונדרי (23) נעדר מעל לחודש לפני שנמצאה גופתו. לטענת הוריו, הוא אמר להם כי הוא יוצא לטייל בשמורת הטבע בה לבסוף נמצא ולכן מאמצי החיפוש התמקדו שם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרגדיה בהוליווד: אלק בולדווין הרג בשוגג אשת צוות בסט צילומים

מנהיג הנוצרים בלבנון: "חיזבאללה – האיום הגדול ביותר"

"נדבך משמעותי במדיניות החוץ": בנט נחת ברוסיה וייפגש עם פוטין

גבי פטיטו
גבי פטיטו

כאמור, לונדרי היה החשוד המרכזי ברצח של ארוסתו, גבי פטיטו, שגופתה נמצאה ביער הלאומי ברידג'ר-טטון בוויומינג. פטיטו ולונדרי טיילו במהלך הקיץ בטנדר מניו יורק למערב ארצות הברית, ופרסמו באופן קבוע ברשתות החברתיות שלהם, עד שהפעילות שלהם ברשת נעצרה בפתאומיות בסוף אוגוסט. לאונדרי חזר לביתו בפלורידה ב-1 בספטמבר, ועשרה ימים לאחר מכן המשפחה דיווחה שהיא נעדרת.

ה-FBI ביקש מהציבור לספק מידע על חלקו של לונדרי או על מקום הימצאו. לפני שהוריו סיפרו למשטרה כי הוא עזב את הבית הוא סירב לדבר עם החוקרים על היעלמותה של ארוסתו.