הזמנה לרצח - גילויים חדשים בפרשת הישראלית שהזמינה "רוצחת שכירה" בארה"ב

במשרד הפנים אישרו כי דניאל ליימן הצליחה להבריח את ע', הבת המשותפת שלה ושל גרושה לארה"ב, למרות שהיה נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ. בנוסף נבדק איך קרה שבעלה האמריקני של ליימן אימץ כחוק את ע', מבלי לקבל אישור פורמלי והסכמה של האב הביולוגי, הלוא הוא היעד לחיסול

דניאל ליימן, שתיכננה להתנקש בבעלה, נהג מונית ישראלי
דניאל ליימן, שתיכננה להתנקש בבעלה, נהג מונית ישראלי | צילום: חדשות 10

גילויים חדשים בפרשת הישראלית שהזמינה "רוצחת שכירה" בכדי לנסות להתנקש בחיי גרושה: במשרד הפנים אישרו היום (שישי) כי דניאל ליימן הצליחה להבריח את בתם המשותפת ע' לארה"ב.

ליימן עשתה זאת למרות שהיה נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ, ולמרות שבידי משרד הפנים היו גם הפרטים של הדרכון הנוסף של הבת. בנוסף נבדק כיצד בעלה האמריקני אימץ כחוק את ע', מבלי לקבל אישור פורמלי והסכמה של האב הביולוגי, שחר אבקסיס, הלוא הוא היעד לחיסול.

>> כתבות נוספות בחדשות 10:

הישראלי שגרושתו ניסתה לחסלו: "היא נהפכה לדון קורליאונה"

ה"רוצחת" שנשכרה ע"י ישראלית: "אמרה לי להכין לגרוש קפה - ולשים בו רעל"

המודעה, השחקנית והרעל: חשד - כך תיכננה דניאל ליימן את ההתנקשות

עוד עולה מהבדיקה במשרד הפנים, כי טענתו של אבקסיס בעניין מחיקת שמה של בתו מתעודת הזהות שלו נכונה - אכן שמה של הבת נעלם או נותק מתעודת הזהות של באופן לא ברור. לדבריו, ביתו עברה "שטיפות מוח" במהלך השנים. "היא מכירה רק את אמא שלה והיא הכניסה לה לראש דברים על אבא שלה", אמר.

בשעות האחרונות פרסם בעלה האמריקני של ליימן, ג׳רמי פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, כשהוא מצורף לתמונת החתונה שלו ושל דניאל. הוא כותב: "למרות מה שנאמר בחדשות, זאת אישתי ואני אוהב אותה. שימו זאת במקטרת שלכם, ותעשנו זאת". ביטוי שרוצה לומר - זאת עובדה שעליכם לקבל. בשבוע הבא תובא ליימן שוב לפני שופט באוקלהומה.