"יום קשה במשרד": שחקנית נבחרת ניו זילנד הבקיעה שלושער - לשער הלא נכון

במשחק מול נבחרת ארצות הברית הבקיעה הבלמית מיקיילה מור בת ה-25 שער עצמי כבר בדקה הרביעית. למרות האכזבה, היא המשיכה לשחק ודקה וחצי לאחר מכן - עשתה זאת שוב. הגול העצמי השלישי הגיע בדקה ה-35 ולאחר מכן היא הוחלפה וירדה מהמגרש

זמן צפייה: 00:37

שחקנית הכדורגל הניו זילנדית מיקיילה מור הבקיעה אתמול (ראשון) שלושה שערים במדי נבחרתה - אך לטובת נבחרת ארצות הברית. האמריקניות ניצחו 0-5 במשחק, בעוד מור אחראית בעצמה לשלושה שערים עצמיים מתוך חמשת השערים שנכבשו במשחק שנערך בין הנבחרות בגביע SheBelieves.

מור, המשחקת בעמדת הבלם, הבקיעה את השער הראשון כבר בדקה הרביעית למשחק כאשר ניסתה להרחיק את הכדור מהרחבה. דקה וחצי בלבד לאחר מכן, כשהיא מנסה לכפר על הטעות - הבקיעה גול עצמי נוסף. מור המאוכזבת המשיכה לשחק ובדקה ה-35 עשתה זאת שוב והגדילה את הפער בין הנבחרות. נבחרת ארצות הברית לא נזקקה להרבה עזרה לאחר מכן ואת שני השערים האחרים הבקיעה בכוחות עצמה.

מור, שחקנית ליברפול בת ה-25, הוחלפה ארבע דקות לאחר השער השלישי. היא שחקנית מנוסה והופיעה בנבחרת המדינה פעמים רבות. מאמנת הנבחרת, ג'יטקה קלימובה, אמרה לאחר המשחק כי "לכל שחקנית כדורגל, בכל רמה, יש משחקים מעולים ומשחקים קשים. למור היה יום קשה במשרד. כמובן שהיא מאוכזבת ועצובה אבל היא הן אדם מדהים ושחקנית מעולה. אנחנו עומדים מאחוריה".

גביע SheBelieves הוא טורניר כדורגל הנערך מאז 2016 בהשתתפות מספר נבחרות נשים ומתקיים בערים שונות בארצת הברית. השנה משתתפות נבחרות איסלנד, ניו זילנד, צ'כיה וארצות הברית.