נעמה יששכר נפגשה עם אמה ושוחחה עם אחותה: "מחכה לראותך" • צפו

הצעירה הישראלית, ששוחררה מהכלא הרוסי לאחר עשרה חודשים, פגשה את אמה בשדה התעופה, ממנו עלתה על מטוס ראש הממשלה בדרך לישראל. אחותה ליעד: "שומעים עליה שהיא שמחה"

זמן צפייה: 14:37

נעמה ישכרר בדרך הביתה: הצעירה הישראלית, ששוחררה הבוקר (חמישי) מהכלא הרוסי לאחר עשרה חודשים, שוחחה עם אחותה ליעד גולד, שנמצאת בבית המשפחה ברחובות. "הייתי בשוק. הכול בסדר, אני מחכה לראות אותך פיזית", אמרה נעמה לאחותה הנרגשת.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-part-3001201235' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='נעמה וליעד בשיחה הראשונה' kid='1_sp2smk9b' duration='72'']

"היא נשמעת כמו עצמה, היא צוחקת ואומרת בדיחות", סיפרה אחותה בהתרגשות. עוד ציינה כי עדיין לא ראתה תמונה של נעמה, אבל הוסיפה: "שומעים עליה שהיא שמחה. היא כבר עם אמא - בטוח כבר היה חיבוק".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-part-3001201230' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='נעמה יששכר פוגשת לאחר שחרורה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ' kid='1_g9lk0pph' duration='21'']

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רה"מ נפגש עם פוטין לאחר שחרור נעמה: "היחסים איתנים מאי פעם"

לאחר עשרה חודשי מעצר: נעמה יששכר שוחררה מהכלא הרוסי

בדרך הביתה: פוטין אישר את בקשת החנינה של נעמה יששכר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בפגישה עם נעמה יששכר ואמה בשדה התעופה במוסקבה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בפגישה עם נעמה יששכר ואמה בשדה התעופה במוסקבה. | צילום: קובי גדעון לע''מ

"אמרתי לה, נראה אותך בשדה התעופה", אמרה והוסיפה. "אנחנו לא יודעים מה יקרה ואיך הטראומה תופיע אחר כך. אבל עכשיו היא שמחה". "קשה לי להאמין", סיכמה ליעד.

ליעד יששכר אחותה של נעמה מתרגשת משחוררה
ליעד יששכר אחותה של נעמה מתרגשת משחוררה | צילום: חדשות 13

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת הבוקר במוסקבה, ונפגש עם הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין. במהלך הפגישה הודה נתניהו לפוטין ואמר: "אני מודה לך על החלטתך המהירה לחנון את נעמה". פוטין ביקש להעביר את איחוליו לצעירה שהייתה כלואה במשך עשרה חודשים בכלא במוסקבה.

ליעד גולד מדברת לראשונה אחרי תקופת המאסר עם אחותה נעמה
ליעד גולד מדברת לראשונה אחרי תקופת המאסר עם אחותה נעמה | צילום: חדשות 13

אתמול חתם פוטין על בקשת החנינה של יששכר ובכך אישר באופן סופי כי היא תשוחרר, אחרי שריצתה קרוב ל-10 חודשים מהעונש שנגזר עליה - שבע שנות מאסר וחצי. אמה של נעמה, יפה יששכר, אמרה כי "זה רגע שחיכיתי לו כמעט שנה, עברתי מסע ארוך שאני לא מאחלת לאף אחד לעבור, כרגע כל מה שאני רוצה זה לחבק את הבת שלי נעמה".

נתניהו אמר לאחר הודעת החנינה: "מודה לידידי הנשיא פוטין על מתן החנינה לנעמה יששכר. אני מצפה לפגישתנו מחר בה נשוחח על עסקת המאה ועל ההתפתחויות האחרונות באזור". היום בערב צפויה לשוב הצעירה, יחד עם אמה, במטוס ראש הממשלה בשובו ממוסקבה לישראל.