תיעוד מאיטליה: החברים בחיבוק האחרון לפני השיטפון

גופותיהן של פטריציה קורמוס (20) וביאנקה דורוס (23), שתי נעדרות מהשיטפונות הקשים באיטליה, אותרו בנהר בצפון איטליה - שבו נסחפו ביום שישי. בתיעוד מצמרר נראות השתיים בחיבוק עם בן זוגה של אחת מהן, כריסטיאן מולנר (25), שמוגדר גם כן נעדר

זמן צפייה: 01:30

גופותיהן של שתי נעדרות מהשיטפונות הקשים באיטליה, פטריציה קורמוס (20) וביאנקה דורוס (23), אותרו היום (שני) בנהר בצפון איטליה, בו נסחפו עקב השיטפונות ביום שישי. כך לפי דיווחים מקומיים. כעת נמשכים החיפושים אחר בן זוגה של אחת מהן, כריסטיאן קסיאן מולנר (25), שמוגדר נעדר לאחר שנסחף בנהר יחד איתן.

הכבאים המקומיים איתרו את גופותיהן של השתיים במרחק של כ-700 ו-1000 מטרים מהנקודה האחרונה בנהר בה נראו לאחרונה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לראות את שלושתם מנסים להתנגד לזרם הגועש על-ידי חיבוק ואחיזה אחד בשני, ולאחר מכן ניסו להיקשר לחבלים שהשליכו לעברם הכבאים, ללא הצלחה - והם נסחפו במי הנהר ונעלמו.

מאמצי החיפושים אחר השלושה ביממות האחרונות כללו צוללנים, מפעילי רחפנים, צוותי הצלה שונים ומסוקים. באזור אותר הטלפון הנייד של אחד מהם בתיק גב, וממנו בוצע שיחה לכוחות ההצלה שבאמצעותה ביקשו הצעירים עזרה לאחר שנתקעו על אפיק בזמן שמפלס המים בנהר עלה במהירות.

פטריציה היא תלמידת שנה שנייה באקדמיה לאמנויות יפות של אודינה, עיירה בסביבת הנהר בו נעלמה. ביאנקה הגיעה מספר ימים לפני כן מרומניה על מנת לבקר את הוריה, וכריסטיאן במקור מרומניה. השלושה נסעו לחגוג את ההצלחה של פטריציה במבחן שעברה באותו היום, והיא ושני חבריה ניסו להגיע לחוף "פרמריאקו" שבאזור. מזג האוויר הבהיר בתחילת היום התחלף לסערה קשה וגשמים רבים. תוך דקות ספורות החל השיטפון, והשלושה נתקעו במרכז אפיק הנהר, ללא דרך מילוט חזרה לחוף, ונסחפו.