בן ה-24 שזכה ב-768.4 מיליון דולר נחשף: "צעקתי במשך עשר דקות"

מנואל פרנקו מוויסקונסין נחשף, וסיפר כי שרכש את הכרטיס ב-10 דולר, "הייתה לי הרגשה טובה". הוא טען כי הזכייה לא תשנה אותו, ושהוא לא יודע מה צופן לו העתיד אך הוא רוצה "לעזור לעולם"

זמן צפייה: 02:19

מנואל פרנקו בן ה-24, תושב ויסקונסן בארצות הברית, הוא הזוכה בפרס של 768.4 מיליון דולר בהגרלת ה"פאוורבול" לפני כחודש – הזכייה השלישית בגדולה בהיסטוריית הלוטו האמריקנית. פרנקו נחשף אתמול (שלישי) במסיבת עיתונאים וסיפר: "זה הרגיש כמו חלום. זה היה מדהים, הלב שלי פעם מהר. צעקתי במשך חמש או עשר דקות".

פרנקו קנה את הכרטיס ב-27 במארס כשנסע על כביש מהיר בניו ברלין, 15 ק"מ מערבית לעיר מילווקי. "רכשתי את ה'פאוורבול' בשווי של עשרה דולרים", סיפר הזוכה המאושר, "הרגשתי כל כך בר מזל, שהסתכלתי לכיוון המצלמה ורציתי לקרוץ אליה, כי פשוט הייתה לי הרגשה טובה".

מנואל פרנקו, זכה ב-768.4 מיליון דולר | צילום: טוויטר

פרנקו, שנולד במילווקי, משתתף בהגרלות כבר שש שנים, וסיפר כי את הכרטיס הראשון שלו קנה ביום הולדתו ה-18. לטענתו, הדאגה הגדולה שלו לפני הזכייה הייתה להגיע לאלף דולרים בעובר ושב בחשבון שלו. כעת, על פי הלוטו האמריקני, הוא יכניס לכיסו כ-447 מיליון דולרים.

"אני מבטיח שלעולם לא תראו אותי כמו האנשים האלה שפשטו רגל, נהיו מרוששים או משהו כזה", אמר פרנקו, "אני מתכוון לחיות את החיים שלי בצורה נורמלית ככל האפשר". עוד הוסיף, כי הוא לא יודע מה מחכה לו בעתיד, אבל הוא רוצה "לעזור לעולם".

פרס ראשון של 750 מיליון דולר בלוטו בארה"ב
פרס ראשון של 750 מיליון דולר בלוטו בארה"ב | צילום: רויטרס

כאמור, הפרס בו זכה פרנקו הוא השלישי בגודלו בהיסטוריית הלוטו בארצות הברית. בפעם האחרונה שאדם אחד זכה בפרס הגדול, הסכום הגיע לשווי של 757.7 מיליון דולרים, אותו קיבלה אישה ממדינת מסצ'וסטס. "הזכייה היא ציון דך מדהים עבור וויסקונסין", מסרה מנהלת הלוטו המקומית סינדי פולזין. "זה דבר מדהים, לחשוב שכרטיס הפאוור-בול הנדיר וההיסטורי הזה נמכר ממש כאן אצלנו במדינה. אני מאושרת עבור הזוכה ועבור מדינתנו". החנות שממנה נקנה הכרטיס תגרוף סכום של מאה אלף דולרים.