ארה"ב: שכח שמילא כרטיס לוטו - וגילה שזכה ב-9 מיליון דולר

בעצת חברו, תושב אורגון מילא כרטיס ל-25 הגרלות רצופות, אך שכח ממנו לאחר כמה הגרלות. רק כשלושה חודשים לאחר מכן הוא בדק שוב - וגילה להפתעתו שזכה בפרס הגדול. הזוכה בחר למשוך את הכסף לאורך זמן, והוא יקבל 200 אלף דולר בכל שנה

Akljon

ווילבור בראון, תושב אורגון, שכח שמילא כרטיס לוטו וגילה רק שלושה חודשים מאוחר יותר - שזכה ב-9 מיליון דולר, כך פורסם אמש (שבת) ב-CNN.

בערב חג המולד האחרון שהה בראון באכסנייה בעיר ספרינגפילד ובעצת חברו מילא כרטיס של 26 הגרלות ב-25 דולר, אך עד מהרה שכח ממנו. "אחרי ההגרלות הראשונות הייתי בודק את הכרטיס", סיפר בראון, "אבל אחר כך שכחתי ממנו והפסקתי לבדוק".

רק בפברואר האחרון חזר בראון אל האכסנייה שבה מילא את הכרטיס ונזכר לסרוק אותו. על המסך הופיע הכיתוב: "זוכה הפרס הגדול". בראון וחבריו מיהרו לבדוק מה סכום הזכייה והופתעו לגלות שמדובר ב-8.9 מיליון דולר.

בראון בחר בקבלת הזכייה לטווח אורך ויקבל כ-200 אלף דולר, אחרי מסים, בכל שנה. האכסנייה עצמה תקבל בונוס בשווי אחוז מהזכייה - 89 אלף דולר. "השנתיים האחרונות היו מאתגרות בשבילנו", סיפר בעל המקום. "ההשפעה של קבלת סכום כזה פתאום היא עצומה. אנחנו צריכים לחשוב מה הדרך הכי טובה להשקיע את הסכום".