ארה"ב: נחטפה וגופתה נמצאה לפני 62 שנה - זהותה התגלתה רק עכשיו

שרון לי גאלגוס הייתה בת 4 כשהגופה שלה נמצאה במדבר באריזונה, עשרה ימים לאחר שנעלמה בזמן ששיחקה עם חבריה מאחורי הבית של סבתה, כמעט אלף קילומטרים משם. במשך עשרות שנים היא כונתה "העלמה אף אחת הקטנה", אך ראיות DNA חדשניות הובילו סוף סוף לזיהויה

שרון לי גאלגוס, "העלמה אף אחת הקטנה"

לילדה שנמצאה מתה במדבר באריזונה ב-1960 יש סוף סוף שם. לאחר שבמשך כמעט 62 שנים היא כונתה "העלמה אף אחת הקטנה" (Little Miss Nobody), הלילה (רביעי) פורסם ב"ניו יורק פוסט" כי ראיות DNA חדשניות הובילו לזיהויה של שרון לי גאלגוס, שהייתה בת 4 כשנמצאה גופתה.

גאלגוס נחטפה ב-21 ביולי 1960, בזמן ששיחקה עם חבריה מאחורי הבית של סבתה באלוגורדו שבניו יורק. גופתה המפורקת נמצאה עשרה ימים לאחר מכן, במרחק של כמעט אלף קילומטרים משם בקונגרס, אריזונה. המשטרה חשבה תחילה שהקורבן היא גאלגוס, אך ההערכה הרשמית הייתה שהיא בת 7, וטביעות הרגליים שלה לא התאימו להערכה, מה שהוביל את החוקרים לבדוק כיוונים אחרים.

המשטרה החלה לבחון את המקרה שוב בשנת 2014, ותמונת שחזור פנים תלת מימדים של הגופה הובילה שוב להשערה שמדובר בגאלגוס. בדיקת DNA הצליחה להתאים את החומר הגנטי שנשמר מ-1960 לקרוב משפחה חי של גאלגוס, והתעלומה סוף סוף נפתרה.

"יש לנו עדיין עבודה לעשות במקרה הזה", אמר טום בואלטס ממשטרת מחוז יבאפאי, "עדיין נרצה לזהות את האנשים שחטפו אותה, ולגלות מה קרה באותם עשרה ימים מרגע שנלקחה ועד למציאת הגופה, אז אנחנו עדיין עובדים".