שבועיים לאחר "האגיביס": עשרה הרוגים נוספים בשיטפונות ביפן

מזג האוויר הקשה גבה קורבנות במזרח המדינה, ובנוסף להרוגים ארבעה תושבים מוגדרים נעדרים. ראש הממשלה שינזו אבה כינס צוות חירות מיוחד שיסייע למאמצי החילוץ ויעריך את מידת הנזק

זמן צפייה: 00:19

רק שבועיים לאחר טייפון "האגיביס": מזג האוויר הקשה במזרח יפן גבה קורבנות נוספים, ומניין ההרוגים בשיטפונות ומפולות בוץ באזור עלה היום (שבת) לעשרה בני אדם. נוסף על כך, לפי דיווחים בתקשורת המקומית, ארבעה תושבים נוספים מוגדרים נעדרים.

מפולות בוץ כבשו מקורות מים, כמות משקעים של חודש ירדה בחצי יום, על הרשויות נאלצו לפנות מבתיהם תושבים, בנוסף למאות שכבר פונו למרכזי מקלט, בעקבות סופת "האגיביס" שעברה את האזור בשבוע שעבר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טייפון "האגיביס" הכה ביפן: מיליונים התבקשו להתפנות מבתיהם

שבת גשומה בדרום: חשש חמור לשיטפונות בנחלים והצפות

נמשך הקטל בדרכים: גבר נהרג בהתהפכות טרקטור סמוך לטייבה

טייפון ''האגיביס'' הכה ביפן
טייפון ''האגיביס'' הכה ביפן | צילום: רויטרס

ראש ממשלת יפן שינזו אבה כינס ישיבה של צוות חירום מיוחד, שיסייע למאמצי ההצלה של תושבי האזור ויעריך את מידת הנזק. הרשויות במדינה עדיין מזהירות מפני שיטפונות ומפולות בוץ נוספות שעלולות להגיע לאזור מזרח יפן.

לפני כשבועיים הכה הטייפון האימתני "האגיביס ביפן, ומיליוני בני אדם התבקשו להתפנות מבתיהם ואף גבה את חייהם של 88 בני אדם, פצע 300 נוספים ושבעה תושבים עדיין נעדרים.  על פי הרשויות במדינה, זו הייתה הסופה הקשה ביותר שהכתה במדינה ב-60 השנים האחרונות.

טייפון ''האגיביס'' הכה ביפן
טייפון ''האגיביס'' הכה ביפן | צילום: רויטרס