ארה"ב: "עניינים טכניים" דחו את הגרלת הלוטו הגדולה בהיסטוריה

חברת "פאוורבול" הודיע על דחיית ההגרלה מכיוון שטרם הספיקו להסדיר את פרוטוקול האבטחה של ההגרלה. סכום הזכייה זינק ל-1.9 מיליארד דולרים - הגבוה אי פעם

זמן צפייה: 01:23

הגרלת ה-"פאוורבול", הלוטו האמריקני, נדחתה אמש (שני) מכיוון שפקידי הלוטו היו זקוקים לזמן נוסף על מנת להסדיר את "פרוטוקול האבטחה" של ההגרלה. סכום ההגרלה עלה ל-1.9 מיליארד דולר, סכום שיא בארצות הברית, מכיוון שעד כה, לאחר 40 הגרלות, אף איש לא הצליח לנחש את המספרים ולזכות בפרס. כך דווח ב-"ניו יורק פוסט" האמריקני.

"לפאוורבול יש דרישות אבטחה קפדניות, שכל 48 ההגרלות חייבות לעמוד בהן. עם השלמת הפרוטוקול, ההגרלה תתבצע בפיקוח של פקידי אבטחה מטעם הלוטו ושל מבקרים בלתי תלויים", כך הודיעה החברה. לפי שעה, לא ברור המועד החדש לביצוע ההגרלה.

במידה ואחד מהמשתתפים בהגרלה יזכה בפרס הגדול, הוא יצטרך לבחור בין פריסה של 1.9 מיליארד דולר על פני מספר שנים, או לגרוף לכיסו סכום של 929 מיליון דולר בתשלום אחד. למרות שטרם הצליח מישהו לזכות בפרס הגדול, במהלך תקופת ההגרלות היו זוכים במיליונים בודדים. הזכייה הגובהה ביותר בפאוורבול נרשמה בשנת 2016, עם סכום של 1.586 מיליארד דולר, שהתחלק בין שלושה זוכים מאושרים.