נסראללה לראשונה אחרי המחלה וגל השמועות: "מצטער שהדאגתי אתכם"

לאחר שביטל שני נאומים ועורר גל שמועות על מצבו, מזכ"ל ארגון חיזבאללה נאם היום לראשונה באופן פומבי מאז חלה ואמר: "ראיתי מה שנאמר בתקשורת הישראלית ובמפרץ על כך שהייתי מחובר למכשירי הנשמה - אז אין לי שום דבר. נזלת וצינון כמו כולם"

זמן צפייה: 00:58

לאחר שביטל שני נאומים ועורר גל שמועות על מצבו, מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם הערב (שלישי) ואמר: "התלהבתי והכנתי את עצמי, אבל לאללה היה רצון אחר. רצינו להיות שקופים אתכם משום שביטול הנאום לאחר הציפייה היה משאיר מקום יתר לפרשנויות. מצטער שהדאגתי אתכם ומודה על כך האיחולים והאהבה".

"ראיתי חלק ממה שנאמר בתקשורת הישראלית ובמפרץ על כך שהייתי מחובר למכשירי הנשמה וכדומה", הוסיף נסראללה, "אז אהיה איתכם שקוף - אין מה לדאוג, יש לי רגישות בקני הנשימה מזה כ-30 שנה, זה הפתיע אותי ביום שישי ולכן נאלצנו לבטל את הנאום. אין לי שום דבר. נזלת וצינון כמו כולם"

מזכ''ל חיזבאללה חסן נסראללה
מזכ''ל חיזבאללה חסן נסראללה

בסוף השבוע כאמור ביטל נסראללה נאום, ובסביבתו בלבנון טוענים שהסיבה היא שפעת, ביום ראשון השבוע נשמעו קולות אחרים שטענו כי הוא מאושפז בטיפול נמרץ.

נסראללה בן ה-62 חלה בעבר בקורונה, והוא סובל ממחלות רקע שונות. גורמי מודיעין ערביים מעריכים כי מדובר במקרה רפואי חמור יותר משפעת. לפי שעה צריך לחכות ולראות מה יקרה ביום שלישי, בו קבע מנהיג חיזבאללה נאום נוסף שכרגע אינו בוטל.

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שמתפשטות שמועות על הידרדרות מצבו הרפואי של נסראללה. במאי 2021, אתרי חדשות לבנוניים דיווחו על פגיעה במצבו הבריאותי, וחלקם אף טענו כי הוא נכנס לתרדמת לפני שפעילי חיזבאללה הכחישו במהירות את הדיווחים הללו.

בנו של חסן נסראללה, ג'וואד נסראללה, הכחיש את הדיווחים על הידרדרות במצבו הרפואי של אביו באמצעות ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב כי הוא דיבר הערב עם אביו.