"הוא שד שחי בינינו": אחרי שנים, נעצר "הרוצח מלונג איילנד"

רקס יורמן, אדריכל מניו יורק בן 59, חשוד ברצח של בין 10 ל-16 בני אדם – רובם נשים בזנות. יורמן כונה "הרוצח הסדרתי מלונג איילנד" או "הרוצח מחוף גילגו" ו"המרטש מקרייגסליסט" – והפרשה אף תועדה בסרט בנטפליקס. כעת הוא ניצב בפני כתב אישום בגין רצח של לפחות שלוש נשים

זמן צפייה: 02:08

ארכיטקט מלונג איילנד בשם רקס יורמן הואשם ברצח של שלוש נשים בלונג איילנד, ושמו קושר ל-11 מקרים אחרים. לאחר שבינואר 2020 עלתה בכורת הסרט "נערות אבודות" שעסק בפרשה - יורמן נעצר וכעת הוא החשוד העיקרי בפרשת "רציחות חוף גילגו" בלונג איילנד אשר בניו יורק, כך דווח אתמול (שבת) ברשת "סקיי".

יורמן (59) נעצר לאחר ששרידיי גופות נמצאו לאורך החוף בניו יורק לפני יותר מעשור, וכתבי האישום נגדו כעת הם בגין רציחתן של מליסה ברתלמי, מייגן ווטרמן ואמבר קוסטלו.  הארכיטקט העשיר  חי בקהילה אמידה כ-15 ק"מ מהיכן שהתגלו שרידי הגופות בין שנת 2010 ל-2011. צוות חקירה מיוחד שהוקם בנושא וזיהה אותו כחשוד העיקרי במעשים, עקב אחריו ומצא שרידי DNA על מגש פיצה שזרק לפח, והתאימו לממצאים על שערה של אחת מהנרצחות.

מגש הפיצה שהביא למעצרו של החשוד
מגש הפיצה שהביא למעצרו של החשוד | צילום: רויטרס

"גבירותיי ורבותיי, רקס יורמן הוא שד שהתהלך בינינו, טורף שהרס משפחות", אמר מפקד משטרת מחוז סופוק רודני הריסון לאחר המעצר, במשטרה מאמינים כי לאחר היעלמותה של מליסה ברתלמי, יורמן השתמש בטלפון האישי שלה על מנת להתגרות באחותה בשיחות טלפון ממכשיר הסלולר של הנרצחת.

רקס הרמן, החשוד ברצח שלושת הנשים בלונג איילנד
רקס הרמן, החשוד ברצח שלושת הנשים בלונג איילנד | צילום: רויטרס