ג'ארד קושנר חושף: "חליתי בסרטן בבלוטת התריס"

יועצו המיוחד של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וחתנו חשף בספר זיכרונות שיפורסם באוגוסט הקרוב כי בחודש אוקטובר בשנת 2019 חלה בסרטן. קושנר מתאר כיצד הסתיר זאת מהסביבה הקרובה ביותר שלו כולל מהנשיא לשעבר טראמפ

ג'ארד קושנר | צילום: רויטרס

ג'ארד קושנר, יועצו המיוחד של הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ וחתנו, חשף בספר זכרונות שיפורסם באוגוסט הקרוב, כי בחודש אוקטובר בשנת 2019, בעת שניהל משא ומתן על הסכם סחר עם סין, התבשר לו כי הוא חולה בסרטן בבלוטת התריס. הרופא שלו, שון קונלי, הודיע לו כי הוא חייב לעבור ניתוח "בהקדם האפשרי" על מנת להסיר חלק מהאיבר.

בספר, "Breaking History: A White House Memoir", שחלקים ממנו הגיעו לעיתון ה-"New York Times" וגם לסוכנות הידיעות "רויטרס", קושנר מתאר כיצד קונלי בישר לו על תוצאות הבדיקה שלו ועל מחלתו בעת ששהה יחד עם הנשיא לשעבר טראמפ ב"אייר פורס 1" בטיסה לטקסס.

איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר בעת ביקור בישראל
ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ בעת ביקור בישראל. ינואר 2018 | צילום: רויטרס

קושנר עבר את הניתוח כשבוע לפני חג ההודיה של אותה השנה והצליח לשמור זאת בסוד מפני בכירים רבים בבית הלבן. קושנר סיפר על המחלה והניתוח לאשתו - איוונקה טראמפ, עוזרו אבי ברקוביץ', עוזרו של טראמפ קסידי האצ'ינסון ולראש הסגל של הבית הלבן אז מיק מולבני, על האבחנה שלו ועל הניתוח הקרוב.

למרות שלא סיפר לו על כך, הנשיא לשעבר טראמפ אמר לו כי ידע על כך: "יום לפני הניתוח, טראמפ קרא לי לחדר הסגלגל וסימן לצוות שלו לסגור את הדלת. 'אתה עצבני מהניתוח?'" הוא שאל. "איך אתה יודע על זה?" קושנר שאל אותו. "אני הנשיא, אני יודע הכל. אני מבין שאתה רוצה לשמור על הדברים האלה בשקט. אני אוהב לשמור דברים כאלה גם לעצמי. אתה תהיה בסדר גמור. אל תדאג לכלום עם העבודה. יש לנו הכל מכוסה כאן".