חיפושים בניו יורק: בת 9 שרכבה על אופניים נעלמה, "חשש שנחטפה"

יותר מ-100 מתנדבים ו-75 בלשים ושוטרים מחפשים מאז יום שבת אחר שרלוט סינה, בת 9, שנעלמה לאחר שרכבה על אופניה עם חבריה באתר קמפינג. משפחתה פנתה למשטרה - שפרסמה התראה מפני חשש לחטיפה: "ייתכן שהיא בסכנת חיים". הוריה קראו לציבור: "כל בדל מידע יכול להיות משמעותי. אם אתם יודעים משהו - צרו קשר"

זמן צפייה: 01:47

צוותי חיפוש גדולים הכוללים יותר מ-100 מתנדבים ו-75 בלשים ושוטרים מחפשים מאז יום שבת אחר שרלוט סינה, בת 9, שנעלמה לאחר שרכבה על אופניה עם חבריה באתר קמפינג באגם מורו שבמדינת ניו יורק, כ-80 קילומטרים מצפון לאולבני.

לפי משפחתה, היא יצאה לרכוב עם חבריה סמוך ל-18:15 באותו ערב. כחצי שעה לאחר מכן היא נפרדה מהם ויצאה לסיבוב נוסף לבדה - ונעלמה. אופניה נמצאו בקרבת מקום. גובהה של שרלוט כ-1.40 מטר, צבע שיערה בלונדיני. היא לבשה חולצה בצבע כתום עם הדפס של "פוקימון", נעלי "קרוקס" בצבע שחור וחבשה קסדת אופניים אפורה.

הפארק מוראו לייק בצפון ניו יורק
הפארק מוראו לייק בצפון ניו יורק | צילום: מתוך שידורי NBC

אחרי היעלמותה, משפחתה של שרלוט פנתה למשטרה - שפרסמה למחרת התראה מחשש לחטיפה. "הילדה נעלמה בנסיבות שגורמות לנו להאמין כי היא נמצאת בסכנת חיים", נכתב בהודעה. "קיימת האפשרות שהיא נחטפה".

הוריה של שרלוט אמרו בהצהרה לתקשורת: "אנחנו רק רוצים שהיא תחזור בשלום. כל בדל מידע יכול להיות משמעותי. אם אתם יודעים משהו - אנא צרו קשר עם המשטרה".