ישמח לבב אנוש: בשל תקלה ביקב באיטליה - הוזרם יין לברזי הבתים

תושבי העיירה קסטלווטרו די מודנה הופתעו לגלות שבמקום מים בברזי המטבח - זורם המשקה האלכוהולי, עקב דליפה באחד היקבים הסמוכים. לפני ש"הבעיה" נפתרה, המקומיים "מילאו כמה שיותר בקבוקים"

יין בברזים בעיירה בצפון איטליה
יין בברזים בעיירה בצפון איטליה | צילום: חדשות 13

בעקבות טעות של עובדי יקב בעיירה קסטלווטרו די מודנה שבצפון איטליה, הוזרם השבוע יין למערכת המים והגיע לברזי הבתים של התושבים. בתמונות שצולמו בעיירה בזמן הטעות ניתן לראות יין בצבע אדום עז זורם בעצמה מברז המטבח.

לדברי היקב שאחראי על לתקרית, מדובר ב"תקלה טכנית" כאשר היין דלף בטעות לצינורות המים. הדליפה תוקנה במהירות, אך חלק מהתושבים התלוננו כי התקלה טופלה "מהר מדי". כמו כן, על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, המים חזרו לזרום בברזים רק לאחר שהמקומיים "מילאו כמה שיותר בקבוקים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"ספינת קורונה" חדשה ומוות ראשון בהולנד: הנגיף ממשיך להתפשט

"לא יודעת להוריד הילוך": מיכל הקטנה שבה לשגרה ועונה למבקרים

"למרות שקר – מומלץ בחום": הישראלים כובשים את הזוהר הצפוני

מקרה דומה אירע לפני כחודש בהודו, כאשר דיירים בבניין דירות במדינת קרלה שבדרום המדינה גילו לתדהמתם שמהברזים בבניין זורמת תערובת של בירה, ברנדי ורום. התושבים המבולבלים דיווחו לרשויות כי נוזל חום וריחני החל לזרום ממי הבניין וגילו כי מאגר המים שלהם זוהם בטעות על ידי הרשויות.

הם גילו כי 6,000 ליטרים של אלכוהול מוחרם נקבר בקרבת מקום. המשקאות החריפים שהוחרמו, בהוראת בית המשפט, עשו את דרכם דרך האדמה לתוך הבאר, ששימש כמקור המים של הבניין, שמכיל 18 דירות.