הודו: רמטכ"ל הצבא ו-12 נוספים נהרגו בהתרסקות מסוק בדרום המדינה

חיל האוויר ההודי דיווח כי המסוק הצבאי התרסק במדינת טאמיל נאדו שבדרום תת היבשת, כשסיבת ההתרסקות ופרטי הנוסעים האחרים טרם ידועים. בין ההרוגים גם אשתו של הרמטכ"ל ההודי

זמן צפייה: 00:20

רמטכ"ל צבא הודו, הגנרל ביפין רוואט, ו-12 בני אדם נוספים, בהם גם אשתו של רוואט, נהרגו היום (רביעי) כתוצאה מהתרסקות מסוק צבאי של חיל האוויר ההודי במדינת טאמיל נאדו שבדרום הודו. צבא הודו פתח בבירור נסיבות התאונה.

המסוק, שעליו היו ארבעה אנשי צוות אוויר, היה בדרכו לעיירה וולינגטון שבטאמיל נאדו בטרם התרסק, כך לפי חיל האוויר ההודי. הניצול מהתאונה, קפטן וורון סינג, הועבר לטיפול בבית החולים הצבאי בוולינגטון. זהותם של יתר הנוסעים טרם ידועה, כמו כן גם סיבת התאונה עוד לא ברורה.

רוואט מונה לתפקיד הרמטכ"ל בדצמבר 2019, כאשר סך הכל הקריירה הצבאית שלו נמשכה למעלה מ-40 שנים, במהלכן פיקד רוואט על צבא הודו במספר קרבות. במהלך שירותו זכה במספר עיתורים.

הרמטכ"ל אביב כוכבי ספד למקבילו ההודי: "בשם צה"ל אני מוקיר את פועלו של גנרל רוואט ושולח את תנחומיי למשפחתו ולמשפחותיהם של הנספים באסון. צה"ל מצא שותפות חשובה עם צבא הודו תחת כהונתו של גנרל רוואט, אשר תורמת לביטחון האזורי וימשיך לחזקה ולהעמיקה".