מגישת CNN כינתה את הפיגוע "קרב יריות" - והתנצלה: "טעיתי"

כריסטיאן אמנפור, מהעיתונאיות הוותיקות והמוכרות בעולם, התנצלה בשידור בפני הרב ליאו די, לאחר שכינתה את הפיגוע שבו נרצחו שאשתו ושתי בנותיו לאה (לוסי), מאיה ורינה כ"קרב יריות": "טעיתי, כתבתי לרב ליאו די והנתצלתי בפניו על הכאב המיותר שנגרם לו"

זמן צפייה: 00:40

העיתונאית הוותיקה ומגישת רשת CNN כריסטיאן אמנפור התנצלה היום (שלישי) על כך שכינתה את הפיגוע בבקעת הירדן שבו נרצחו בנות משפחת די - לאה (לוסי), מאיה ורינה) -  כ"קרב יריות". אמנפור אמרה בשידור: "ב-10 באפריל דיווחתי על רצח אשתו ובנותיו של הרב ליאו די", כך. היא הוסיפה: "טעיתי ואמרתי שהן נהרגו ב'קרב יריות' במקום באירוע ירי. כתבתי לרב ליאו די והתנצלתי בפניו על הכאב המיותר שנגרם לו".

בפיגוע הרצחני בבקעת הירדן נורו למוות, כאמור, אם המשפחה לאה די ושתי בנותיה מאיה ורינה, תושבות אפרת. לאה נפצעה אנושות - וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותה בבית החולים הדסה עין כרם.

זירת הפיגוע בבקעת הירדן, חמרה
זירת הפיגוע בבקעת הירדן | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

הרב ליאו די סיפר אחרי הפיגוע: "התקשרתי אליהן באותו יום שישי. חייגתי ללוסי, רינה ומאיה ולא הייתה תשובה. בדקתי את המיקום שלהן כי הן לא ענו וראיתי שהם נראו בצומת חמרה. הגעתי והמשטרה לא נתנה להתקרב, אמרו שיש שתי בנות והאישה במצב קשה. לוסי נורתה בראשה ונכנסה לניתוח מורכב שממנו לא התאוששה". הוא הוסיף: "המשפחה שלנו, שהייתה משפחה בת שבע נפשות, היא כעת משפחה של ארבע. ניסינו לחנך את הילדים שלנו לערכים - אני מאמין שהילדים שנותרו יעבירו הלאה את הערכים האלו לבניית עולם טוב יותר. איזה ערכים המחבל האנונימי מעביר לילדים שלו? המחבל הוא רוע טהור".