אבק כוכבים: שף גל בן משה זכה בכוכב מישלן בגרמניה

השף הישראלי, שמנהל עם בת זוגו את מסעדת "פריזם" בברלין, שמשלבת את טעמי המזרח התיכון עם חוויית הבישול העילי, הפך לישראלי השלישי שמקבל את התואר היוקרתי של מדריך המסעדות הצרפתי המוכר

זמן צפייה: 04:48

כוכב מישלן הוענק היום (שלישי) לשף הישראלי גל בן משה. הכוכב יעטר את המסעדה שמנהל בן משה עם בת הזוג שלו ג'קלין לורנז, "פריזם", בברלין.

בן משה עבר לברלין ב-2012, ופתח ראשית את מסעדתו הראשונה, "גלאס". המסעדה הפכה פופולרית ומעוטרת מאוד בתוך זמן קצר, וכשהחליט לפתוח את המסעדה הבאה שלו, שינה במעט את הגישה והחל לבשל בסגנון לבנטיני יותר, שמחבר את טעמי המזרח התיכון אל חווית הבישול העילי.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קיצור תולדות השקשוקה: איך הפכה המנה למאכל הלאומי החדש?

עדיף מחלומות במגירה: הטבחים שפותחים מסעדה – למרות הקשיים

מלכת המטבח: שפית השנה שמנהלת רומן עם ירקות – ועם אורנה בנאי

בן משה מסר לחדשות 13: "זה האישור הכי גדול שאנחנו יכולים לקבל שאנחנו בדרך הנכונה ועושים את הדברים הנכונים. כל החיים שלי חלמתי על זה. עבדנו מאד קשה על זה והקרבנו הרבה מאד וזו תחושה נהדרת שזה סוף סוף קורה".

בזכייתו, מצטרף בן משה לרשימה ייחודית - ומצומצת במיוחד, והופך להיות הישראלי השלישי שזוכה לכוכב מישלן עבור מסעדתו. הראשון היה השף וכוכב "משחקי השף" מושיק רוט, על מסעדתו & moshik בהולנד, ואחריו - השף ארז אוחיון, על מסעדתו La Bottega del Buon Caffe בטוסקנה שבאיטליה.