לא משאיר זכר: מאסק מציע את סמל הציפור מבניין "טוויטר" למכירה

פחות משנה אחרי שהשלים את רכישת הרשת החברתית הפופולרית, אילון מאסק הספיק לשנות את שמה ל-"X", וכעת הוא מפנה זמן לעסוק במכירה פומבית של ציוד ממטה החברה בסן פרנסיסקו, בהם הסמל המפורסם שהתנוסס על הבניין - הזכר האחרון לשם הקודם

הורדת השם טוויטר ממטה "X" בסן פרנסיסקו
הורדת השם טוויטר ממטה "X" בסן פרנסיסקו | צילום: רויטרס

פחות משנה אחרי שהשלים את רכישת הרשת החברתית "טוויטר" הכריז המיליארדר אילון מאסק כי היא תשנה את שמה, את צבעיה ותעבור מיתוג קיצוני מחדש. היום (חמישי) מאסק הראה פעם נוספת שהוא איש של מעשים ולא של דיבורים, כשהכריז כי לוגו הציפור אשר מתנוסס בראשו של מטה "X" שבסן פרנסיסקו ייצא למכירה פומבית - כך דווח בגארדיאן הבריטי. בנוסף, מאסק דורש שרוכש הציפור יביא את האישורים ואת הצוות הנדרש על מנת להוריד אותה מחזית הבניין.

מאז שקנה מאסק את טוויטר, הרשת החברתית הפופולרית מאבדת מערכה ומתרסקת מבחינה כלכלית, כאשר רק בחודש נובמבר האחרון ביצעה החברה קיצוצים שהתבטאו בפיטורים ועזיבות של לא פחות מ-7500 עובדים ברחבי העולם. ככל הנראה, המכירה הפומבית שעורך בעלי "X" לא תועיל לצמיחה הכלכלית של החברה. מאסק טען לפני כחודש כי טוויטר נמצאת בקשיים כלכליים ובמגמת בריחה של מפרסמים.

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

בנוסף לדאגות בנוגע לאימפריה החברתית שרכש ונמצאת בקשיים, בימים אלו עוסק מאסק בהכנות לקראת "קרב המיליארדרים" מול מייסד פייסבוק ומנכ"ל "מטא", מארק צוקרברג שאמור לפגוש את מאסק לקרב MMA שהכנסותיו ייתרמו לחיילים משוחררים בארצות הברית.