ארה"ב: בן 3 ירה למוות באחותו התינוקת

הפעוט החזיק בנשק חם לא מאובטח ש"לא נשמר כראוי", וביצע את הירי הקטלני באחותו בת השנה בביתם במחוז סן דייגו שבקליפורניה. היא נמצאה ע"י השוטרים כשהיא סובלת מפגיעת ראש והועברה לבית החולים, שם נקבע מותה כעבור זמן קצר. בשלב זה לא ידוע אם אחד ההורים היה בבית בעת הירי. משרד השריף פתח בחקירה

Whatsapp Image 2023 07 18 At 1
הבית שבו בוצע הירי בקליפורניה | צילום: משרד השריף של סן דייגו

פעוט בן שלוש, שמינו לא צוין, ירה אתמול (שני) באחותו בת השנה והרג אותה, בביתם שבעיירה פולבוק, הנמצאת כ-88 קילומטרים צפונית לסן דייגו שבקליפורניה. על פי משרד השריף של מחוז סן דייגו, הירי בוצע מאקדח שלא נשמר כראוי ולכן היה נגיש לידיו של הפעוט.

אתמול סביב השעה 7:30 בבוקר (שעון מקומי) קיבלו הרשויות דיווח על הירי בבית בפולבוק. השוטרים שהגיעו לזירה מצאו את התינוקת בת השנה כשהיא סובלת מפציעת ראש חמורה והם פינו אותה לבית החולים - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה לאחר כשעה.

Whatsapp Image 2023 07 18 At 1
זירת האירוע בקליפורניה | צילום: משרד השריף של מחוז סן דייגו

בשלב זה לא ברור אם אחד מההורים של הפעוט והתינוקת שהו בבית בזמן הירי. על פי הודעת הרשויות, נפתחה חקירה במטרה לגלות פרטים נוספים על האירוע והפרטים הראשוניים הועברו למשרד התובע המקומי.

בכל שנה מתרחשים בארצות הברית מאות אירועי ירי המבוצעים על ידי ילדים. עד כה, בשנת 2023 התרחשו לפחות 217 מקרי ירי שבוצעו על ידי ילדים והביאו למותם של 76 בני אדם ולפציעתם של 149.