צלב קרס על הנשק: צעיר רצח 3 אנשים בפלורידה ממניע גזעני

צעיר שהותיר אחריו מסרים גזעניים ורמזים למעשיו, נכנס לחנות בעיר וירה בשתי נשים וגבר ממוצא אפרו-אמריקני. היורה התאבד לאחר המעשה. הוא השתמש באקדח ובנשק חצי אוטומטי, עליו היה מצויר צלב קרס

זמן צפייה: 00:18

שלושה בני אדם נרצחו הלילה (ראשון) באירוע ירי בעיר ג'קסונוויל שבפלורידה, ארצות הברית. היורה, צעיר לבן בשנות ה-20 לחייו, פעל ככל הנראה ממניע גזעני ולאחר מכן ירה בעצמו והתאבד. הוא נכנס לחנות "דולר ג'נרל", פתח באש לעבר שתי נשים וגבר ממוצא אפרו-אמריקני ורצח אותם.

השריף המחוזי אמר שהיורה לבש שכפ"ץ והותיר אחריו מניפסטים גזעניים. זהותו של היורה טרם פורסמה, הוא השתמש בנשק חצי אוטומטי ובאקדח, כאשר על הנשק היה מצויר צלב קרס.  ככל הנראה פעל לבדו ותכנן את ההתאבדות. היורה גר במחוז קליי בעיר עם הוריו והותיר אחריו מסרים שונים המעידים על כוונותיו ודעותיו הגזעניות. ה-FBI פתח בחקירת פשע השנאה.

ראשת העיר ג'קסונוויל דונה דיגן אמרה לאחר האירוע כי "ירי אחד זה יותר מדי אבל אירועי הירי ההמוני ממש קשים להכלה". מושל פלורידה רון דסנטיס, שמתמודד בפריימריז לנשיאות במפלגה הרפובליקנית, כינה את היורה "זבל" והוסיף: "הוא חיפש אנשים לפי הגזע שלהם, זה לחלוטין לא מקובל. הבחור הזה התאבד במקום להתמודד עם ההשלכות של מעשיו, הוא לקח את הדרך הפחדנית החוצה".