תחיית המתים: בלגי בן 45 זייף את מותו - כדי ללמד את אהוביו לקח

באמצע ההלוויה הגיח האיש ממסוק ואמר לקרוביו האבלים ההמומים והאבלים: "ברוכים הבאים להלוויה שלי". לאחר שחטף ביקורת ברשת החברתית "טיקטוק", אליה העלה סרטונים של המתיחה - הוא נימק את את מעשיו: "הרגשתי לא מוערך,לא מזמינים אותי לאף אירוע"

דיוויד בארטן, המת שחזר לתחייה | צילום: מחשבון הטיקטוק tiktokeur2

דיוויד בארטן, בן 45 מבלגיה, זייף את מותו והגיע להלווייתו במסוק - רק כדי ללמד את חבריו ומשפחתו לקח, ולהזכיר להם לשמור עמו על קשר. המתיחה הועלתה לחשבון הטיקטוק הפופולרי של בארטן, שלו כמעט 165,000 עוקבים - כך נכתב אמש (רביעי) בעיתון "הניו יורק פוסט".

אשתו וילדיו היו חלק מהמתיחה, והם אלו שפרסמו את ההודעה על "מותו" ברשתות החברתיות: "נוח על משכבך בשלום, אבא. לעולם לא אפסיק לחשוב עליך. למה החיים לא הוגנים? למה אתה? עמדת להפוך לסבא וכל החיים היו לפניך. אני אוהבת אותך! אנחנו אוהבים אותך! לעולם לא נשכח אותך!".

Annotation 2023 06 15 155518
המסוק ממנו הגיח דיוויד בארטן | צילום: מחשבון הטיקטוק tiktokeur2

בהלוויה המזויפת, שנערכה סמוך לעיר ליאז' שבבלגיה, השתתפו עשרות חברים ובני משפחה לבושי שחורים. הם התאבלו על ה"מת", עד שלפתע נחת מסוק, ממנו הגיח בארטן עם צוות צילום, כשהוא אומר "ברוכים הבאים להלוויה שלי". רבים מהאבלים רצו אל כיוונו של המת-החי כדי לחבק אותו, אך חלקם נשארו מאחור, כשהם מבולבלים מהסיטואציה.

@el.tiktokeur2 Tu nous as eu on t aime mon ami on est content que tu es parmis nous ❤️❤️#pourtoii #fyp #fypシ @Ragnar_le_fou ♬ son original - Thomas faut

רבים ברשת החברתית "טיקטוק", שם פורסמו הסרטונים, ביקרו את בארטן על המעשה שלו, ועל כן הוא פרסם סרטון המסביר מדוע עשה מה שעשה. "הרגשתי לא מוערך, כאילו אף אחד לא רואה אותי. אני אף פעם לא מוזמן לשום דבר. רציתי לתת להם שיעור לחיים". עוד הוסיף, כי כמה מבני משפחתו וחבריו פנו אליו מאז המתיחה, ועל כן מטרתה הושגה - "במובן מסוים, ניצחתי", הוא מסכם.