ונצאולה: רצחו אישה - כדי למכור את עיניה ב-100 דולר

שני צעירים בני 19 ו-21 רצחו אישה בשנות ה-30 לחייה וזרקו את גופתה לנהר המוטטן, הממוקם מערבית לקראקס הבירה. מהחקירה עולה כי אחד החשודים, סטודנט לרפואה, חתך את גלגלי עיניה של הנרצחת - כי "נזקק למזומנים"

אישה בוונצואלה נרצחה - רק כדי שהרוצחים יוכלו למכור את העיניים שלה

אישה מוונצואלה בשנות השלושים לחייה נרצחה על ידי סטודנט לרפואה וחברו שרצו למכור את גלגלי עיניה "בשביל מזומנים" - כך דווח היום (שלישי) על ידי ה"ניו יורק פוסט". לאחר שסיימו החשודים עם המעשה האכזרי, הם זרקו את גופתה של האישה לנהר המוטטן, הממוקם מערבית לקראקס בירת ונצואלה.

גופתה המרוטשת של דויברסקה אנדריאה ריבאס רומרו נמצאה לפני כשבוע בנהר המדובר. מנהל החקירות במשטרת ונצואלה דאגלס ריקו, מסר כי רומרו בת ה-31 הוזמנה לנהר על ידי ידידה הרננדס ורגאס בן ה-19, סטודנט הלומד רפואה. בדרך לשם, השניים עצרו בביתו של קלייבר עומר לינארס רונדון בן ה-21, חברו של ורגאס, והשלושה נסעו יחדיו לאזור.

ורגאס (מימין) ורונדון, החשודים ברצח
ורגאס (מימין) ורונדון, החשודים ברצח | צילום: מן הטוויטר

לאחר שהגיעו לנהר, השלושה החלו להתווכח בלהט. בעקבות הריב, החשודים החלו לתקוף את רומרו עם סכין. מר ורגאס, תוך שימוש בידע האנטומי שרכש בלימודי הרפואה שלו, חתך לכאורה את גלגלי עיניו של הקורבן כדי למכור אותם תמורת 100 דולר - וזאת מכיוון שהוא תכנן לעזוב את המדינה ו"נזקק למזומנים". לאחר שסיים ורגאס את מלאכתו האכזרית, השניים השליכו את גופתה של רומרו ואת הסכין לנהר.

על מנת שלא להיתפס, החשודים נסעו לביתה של רומרו כדי למסור את חפציה למשפחתה ולהודיע להם כי הם לא יודעים לאן הלכה. המשטרה אישרה כי עצרה את שני הגברים בעיר ואלרה זמן קצר לאחר מציאת גופת הקורבן, ונכון לעכשיו - חקירת הרצח עדיין נמשכת.