נוקאאוט ב-40 שניות: ניצחון מרהיב ללוחם ה-MMA קונור מקגרגור

המתאבק, שחזר לזירה לאחר כשנה, הביס את דונלד "קאובוי" סרוני תוך פחות מדקה - במהלכן בעט בכתפו והלם בו עד שנפל לקרקע. "עשיתי היסטוריה, קבעתי שיא חדש, אני מאוד גאה בעצמי"

קונור מקגרגור, לוחם MMA אירי, לאחר הניצחון המוחץ בלאס וגאס
קונור מקגרגור, לוחם MMA אירי, לאחר הניצחון המוחץ בלאס וגאס | צילום: רויטרס

קונור מקגרגור ניצח היום (ראשון) את דונלד "קאובוי" סרוני, בקרב MMA בליגת ה-UFC שהתרחש בלאס וגאס, ארצות הברית, בקרב שנמשך 39 שניות בלבד. "עשיתי היסטוריה היום. קבעתי שיא חדש", אמר מקגרגור בתום הקרב.

מקגרגור האירי, בן 31 שחזר לזירה לאחר 15 חודשים, ניצח באחד הקרבות המרהיבים בקריירה שלו, מול מתחרה פופולרי ואהוב גם הוא, "קאובוי", אמריקני בן 36. השופט, הרב דין, החליט לעצור את הקרב ולהכריז על ניצחונו של מקגרגור, לאחר סבב מהלומות ואף בעיטה לכתף, שהנחית האירי במהלך הדקה הראשונה לתחרות.

"אני לוחם ה-UFC הראשון בהיסטוריה של הליגה שניצח בנוקאאט בקטוגריות משקל שונות. ניצחתי כך במשקלי נוצה, קל וחצי בינוני. אני מאוד גאה בכך", הוסיף המנצח.

בתחילת השבוע אמר מקגרגור שהוא מצפה לכמה סבבים נגד "קאובוי" האמריקני, אך לא נראה שכך היה המצב כשהחל את הקרב במתקפה חזקה במיוחד, עם מכה שמאלית ולאחר מכן בעיטה ללסת של יריבו. "יש לו רקורד נצחונות מרשים במיוחד", אמר מקגרגור והוסיף: "אני ממש שמח שהצלחתי להפיל אותו באמצעות הבעיטה שלי".