הצעת העבודה שאי אפשר לסרב לה: לשבת על הספה ולאכול ממתקים

חברת הממתקים הקנדית "Candy Funhouse" פרסמה ב"לינקדאין" כי היא מחפשת את "מנהל הממתקים" החדש שלה, שתפקידו יהיה לטעום ו"לאשר" את המוצרים לפני יצאתם לשוק. כדי לעמוד בתנאי הסף עליכם להיות מעל גיל 5, והשכר מגיע ל-78 אלף דולר בשנה. מנכ"ל החברה: "לאכול 117 ממתקים ביום זו לא משימה קלה"

זמן צפייה: 01:53

חברת הממתקים הקנדית Candy Funhouse שמספקת שירותי ממתקים אונליין, מחפשת את הרכש הבא שלהם- Chief Candy Officer - כך פורסם אתמול (שלישי) ב-CNN. "קנדי פאנהאוס" פירסמו את המשרה בדף הלינקד-אין שלהם, ותיארו אותה כעבודה מהבית שמעניקה למחזיק בה את החותמת הרשמית של אישור ממתקים, לפני שהם יוצאים לשוק. המשכורת המוצעת מגיעה ל-100 אלף דולר קנדיים בשנה, שמיתרגמים ל-78 אלף דולר.

כדי להשיג את המשרה, לפי מודעת הדרושים, עליכם להיות מעל גיל 5 תושבים בצפון אמריקה, ובעלי בלוטות טעם לא פחות ממעולות. עוד דרישות שמפורטות באתר הן, בין היתר, מוח יצירתי, מנהיגות מלידה ואנגלית שוטפת. וכמובן, ללא אלרגיות מזון כלשהן.

ממתקים
ממתקים

לפי מנכ"ל החברה, ג'מאל חיג'אזי, כמה אלפי אנשים כבר שלחו קורות חיים, ואף הגיעו לידיהם קלטות של ילדים צעירים שהוקלטו על ידי הוריהם אוכלים ממתקים. כמו כן, התקבלו קלטות של משפחות שלמות אשר צילמו עצמן, וביקשו להתחלק במשכורת. אולם המשימה לא פשוטה כמו שהיא נראית, שכן בעל התפקיד יצטרך לאכול לא פחות מ-3,500 ממתקים בחודש. "זה יוצא 117 ממתקים ביום", אמר חיג'אזי, "זה יותר מדי".

חברת הממתקים Candy Funhouse הוקמה על ידי בני משפחת חיג'אזי המתגוררים בקנדה ב-2018. הם מייצרים ממתקים שונים, שוקולדים, גומי, סוכריות ועוד, ומציעים משלוחים הביתה. לעומת חברות אחרות ששולחות בסיטונאות, ב"קנדי פאנהאוס" אין מינימום למשלוח, והם מוכנים לשלוח לביתכם גם סוכרייה אחת, אם תרצו. בשנת 2021, בעזרת דחיפה נדיבה מהסגרים בזמן מגפת הקורונה, החברה דיווחה על הכנסות של כמעט 15 מיליון דולר.