משפחתו של בוב סאגט חשפה את סיבת מותו: "סבל מטראומה בראשו"

חודש לאחר מותו של השחקן היהודי המוערך, משפחתו של סאגט פרסמה את הממצאים של חקירת הרשויות סביב מותו הפתאומי, לפיה: "בוב חטף מכה בחלק האחורי של ראשו, לא ייחס לכך חשיבות והלך לישון. סמים ואלכוהול לא היו מעורבים"

השחקן בוב סאגט
השחקן בוב סאגט | צילום: רויטרס

חודש לאחר מותו של השחקן היהודי בוב סאגט, שדמותו הידועה ביותר הייתה אבי המשפחה 'דני טאנר' בסדרה האמריקנית "צער גידול בנות", משפחתו פרסמה היום (חמישי) את ממצאי החקירה, לפיה "בוב חטף מכה בחלק האחורי של ראשו, לא ייחס לכך חשיבות והלך לישון, לכן סבל מטראומה בראשו. סמים ואלכוהול לא היו מעורבים".

כזכור, סאגט הלך לעולמו בדיוק לפני חודש בגיל 65 והותיר אחריו אישה ו-3 ילדים. סאגט, שהיה בעיצומו של מסע הופעות, נמצא מת בחדר במלון באורלנדו שבפלורידה, כך אישרה המשטרה ובני משפחתו. לדברי המשטרה - לא היה חשד לפלילים.

"אנחנו שבורים לאמת את הדיווח על מותו של אהובנו בובי היום", נכתב אז בתגובה רשמית של משפחתו. "הוא היה הכל בשבילנו, ואנחנו רוצים שתדעו עד כמה שהוא אהב את מעריציו, את הופעותיו ואת הדרך בה חיבר אנשים באמצעות צחוק".

סאגט, שהיה ידוע בקרב חבריו בזכות ההומור הפרוע שלו, התפרסם תחילה כאב אלמן בסדרה "צער גידול בנות", ולאחר מכן כמנחה התוכנית "America's Funniest Home Videos". בהמשך הקריירה שלו השתתף סאגט בסיטקום "איך פגשתי את אמא" שרץ על המסך עד שנת 2014.