ארה"ב: בת 18 מניו מקסיקו הודתה שהשליכה לפח את בנה התינוק שרק נולד

אזרחים שעברו ליד פח הזבל איתרו את התינוק בתוך שקית, העניקו לו סיוע והזעיקו מייד כוחות הצלה. התינוק הועבר לביה"ח ומצבו הוגדר יציב. האם הצעירה, אלכסיס אווילה, הואשמה על ידי הרשויות בניסיון רצח והתעללות בילד

אין גבול לאכזריות: בת 18 מניו מקסיקו שבארצות הברית הודתה שזרקה בשישי האחרון את בנה התינוק, שרק נולד, בשקית פלסטיק לתוך פח אשפה מקומי. הצעירה הואשמה בניסיון רצח ובעבירה של התעללות בילדים, בשל השלכתו, בעודו חי, לפח הזבל.

הכל התחיל כשהמשטרה קיבלה דיווח מאזרחים על תינוק שנמצא בתוך פח בעיירה בדרום ניו מקסיקו, הצמודה לגבול עם טקסס. השוטרים הגיעו למקום ואיתרו את התינוק, תוך שהם מעניקים לו סיוע ראשוני. התינוק נלקח לבית החולים מייד לאחר מכן לקבלת טיפול רפואי, שם מצבו של הוגדר כיציב.

בשיחה מול אלכסיס אווילה, אמו של התינוק, הודתה הצעירה לדבריי המשטרה כי ילדה את בנה והשליכה אותו לפח הזבל. בסרטון שתועד במצלמה של חנות מקומית, נראתה החשודה כשהיא זורקת שקית פלסטיק לאשפה. שעות אחר כך, שלושה אנשים נראו מחפשים אחר דבר מה בתוך מיכל האשפה, עד שמשכו את השקית וגילו שיש בתוכה תינוק. האזרחים הגישו לו סיוע עד שהגיעו נמשטרה ואמבולנס לזירה, והתינוק הועבר מייד לבית החולים.

הבעלים של החנות שממנו ביקשה המשטרה את הצילומים, סיפר: "הייתי המום כשראיתי זאת. לא יכולתי לישון בלילה מהמחשבה שתינוק הושלך כך לפח האשפה. אני מצטער, אבל מי עושה דבר כזה? זה מרושע, אין לי מילים".