ארה"ב: פועל תיעד את עצמו מטיח שלג בחרדים - ופוטר

בסרטון שצולם בניו ג'רזי והופץ ברחבי הרשת, נראו שני נוסעים במחרשה מפילים במכוון ערימת שלג ובוץ לכיוון שני הולכי רגל יהודים. הסרטון נמחק מחשבון הפייסבוק של העובד - אחד הנוסעים הושעה ואז הופסקה עבודתו על ידי החברה

אנטישמיות ברשת בארצות הברית: מפעיל מחרשת שלג בניו ג'רזי פוטר לאחר שפרסם סרטון, שבו נראה מטיח בכוונה ערימה ענקית של שלג ובוץ לעבר שני גברים חרדים שפסעו ברחוב.

הסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות בשבוע שעבר, צולם על ידי הנוסע - שתיעד את השניים נוסעים בעקבות שני גברים יהודים אורתודוקסים בלבוש מסורתי בעיר לייקווד, שמחצית מתושביה הינם חרדים.

כשהשניים הגיעו אל שני הולכי הרגל, הנהג הפיל את המחרשה במכוון, והדף מאסיבי של שלג ורפש הוטח בשני הגברים. הנוסעים שבמחרשה תועדו פורצים בצחוק, ונוסעים מהמקום.

הסרטון, שפורסם ונמחק מחשבון הפייסבוק של דוני קלרמן, הופץ תחת הכותרת "ניו ג'רזי - זה בשבילך". מוקדם יותר השבוע הודיעה חברת פינוי השלג והפסולת עקב כך כי אחד האנשים שבסרטון פוטר, לאחר השעייתו לאור המקרה. עדיין לא ברור אם האיש שפוטר הוא הנהג או הנוסע שבמחרשה.

החברה מסרה בהצהרה לתקשורת המקומית בניו ג'רזי, כי "למרות שבמהלך התקרית לא היה מעורב אף ציוד של החברה, העובד שפרסם את הפוסט הזה במדיה אינו מועסק יותר - התנהגות זו אינה מקובלת ואינה תואמת את קוד ההתנהגות שלנו כחברה".