חופשה משפחתית בלי לקרוע את הכיס: מבצעים והנחות על מלונות ברחבי הארץ

אטרקציה לבחירה במתנה ברשת אטלס, שלל מבצעים במלונות רשת פרימה ברחבי הארץ, חופשת קונספט קיצית במלון גליליון, חופשה במחיר שפוי ומגוון אטרקציות בספוט הוסטל ובפוסט הוסטל וקונספט ייחודי לילדים באלאייה וילג'. לא צריך לשבור תכנית חיסכון כדי ליהנות בחופש עם הילדים

במלון גליליון
Wonderland Summer Camp במלון גליליון | צילום: יחצ

מבצעים ברשת אטלס

רשת המלונות אטלס שידועה במלונות הבוטיק המעוצבים שלה, הממוקמים במיקומים מרכזים בתל אביב ובירושלים, יצאה במבצע קיץ - כל מי שמזמין מעל שני לילות במלונות המשתתפים במבצע מקבל מגוון אטרקציות לכל הגילאים במתנה. בין האטרקציות שכלולות במבע תמצאו את סקיי ג'אמפ בנמל תל אביב, כרטיס לסרט בקולנוע רב חן, בבילון בנמל תל אביב, תערוכת דאלי, כדור פורח בפארק הירקון, מוזיאון מגדל דויד ועוד.

טווח המחירים של המלונות המשתתפים במבצע הוא החל מ- 720-950 ש"ח ללילה לחדר זוגי.

פרטים באתר של רשת מלונות אטלס

מלונות אטלס
מלונות אטלס | צילום: יח''צ

 

כתבות נוספות ב-mood תיירות

 

מבצעים ברשת מלונות פרימה

רשת מלונות פרימה מציעה שלל מבצעים והנחות סופר אטרקטיביות ומתחשבות עבור משפחות כולל אפשרות להנות מחוויות מקומיות בחינם בחלק מהיעדים, כך שאת חופשת הקיץ תוכלו לסיים מבלי לפתוח תוכנית חיסכון.

מלונות ירושלים:  פרימה המלכים, פרימה רויאל, פרימה פארק ופרימה פאלאס 

לכל הרוכשים חופשה באחד  ממלונות הרשת בירושלים תינתן אחת מהאפשרויות הבאות:  15% אחוז הנחה או לילה שני ב- 20% הנחה או אפשרות לא לשלם על ילד ראשון..

בנוסף, יינתנו 2 כרטיסיות טעימות של "יאמי שוק"  הכוללות 10 טעימות (בכל כרטיסייה)  לבחירה ממגוון דוכני שוק מחנה יהודה (למזמינים מינימום 2 לילות) .

מה חשבנו על מלון פרימה רויאל בירושלים

Prima Royale Lobby 2
מלון פרימה ירושלים | צילום: איה בן עזרי

פרימה מיוזיק אילת 

לכל הרוכשים חופשה במלון פרימה מיוזיק אילת תינתן אחת מהאפשרויות הבאות: הנחה של 20% אחוז למזמינים דרך מוקד ההזמנות  או ילד ראשון חינם או לילה שלישי ב- 30% הנחה.

אואזיס ספא קלאב ים המלח (המיועד לאורחים/ות מגיל 18 ומעלה)

לכל הרוכשים חופשה במלון אואזיס ספא קלאב בים המלח תינתן אחת מהאפשרויות הבאות: הנחה של 15% אחוז או בנוסף לילה שני בהנחה של 25% אחוז. כמו כן, למזמינים 2 לילות ומעלה במהלך סוף שבוע תוענק ארוחת צהריים במתנה.

פרימה גליל בטבריה 

לכל הרוכשים חופשה במלון פרימה גליל תינתן הנחה של 13%.

מלונות פרימה בת"א: פרימה ת"א, פרימה סיטי, הוטל 75, ג'ייקוב סמואל

לרוכשים חופשה באחד ממלונות הרשת בתל אביב, תינתן אחת מהאפשרויות הבאות: הנחה של 13%-15% או לילה  שני בהנחה של בין 20%-30%

Prima Music Pool 20 Max Kovals
פרימה מיוזיק אילת | צילום: מקס קובלסקי

 

קונספט קייצי במלון גליליון

במלון גליליון, השוכן בעמק החולה, בנו חופשת קונספט קיצית, משפחתית וייחודית בשם Wonderland  Summer Camp - חופשה קסומה באווירה של אליס בארץ הפלאות.

הקונספט של החופשה במלון גליליון משלב מלון ברמה גבוהה במיוחד, פעילות מחוץ למלון הכלולה במחיר החופשה, של אטרקציות כמו: שיט קייאקים, פארק חבלים,  ביקור בפארק החושים, החלקה על הקרח בפארק קנדה, סיור בחוות דג על הדן.

ובנוסף גם פעילויות בתוך המלון והשנה בסימן של 'אליס בארץ הפלאות' עם שלל פעילויות ומופע מרכזי של "להקת טררם" זאת בנוסף להקרנת סרטים בסינמה גליליון, מופעים באמפי 'מדורת השבט' ועוד.

מלון גליליון כולל כ120 חדרי אירוח מפנקים ומרווחים בסגנון כפרי המעוצבים בקווים עדכניים, בכל חדר מרפסת המשקיפה אל הנופים עוצרי הנשימה של הגליל והגולן או לבריכת השחייה.

עוד במלון מתחם ספא מפואר ומפנק, בריכת שחייה גדולה ומעוצבת, מסעדות, בית יין ועוד.

דוגמא לחבילה משפחתית: סופ"ש חמישי-ראשון 3-6.8 2 ילדים חינם! המחיר  לזוג 5715 ש"ח עם ילד אחד/2 ילדים ללא עלות נוספת! המחיר כולל ארוחת בוקר, את כל פעילויות הסאמר קאמפ וביקור ב3 אטרקציות.

במלון גליליון
מלון גליליון | צילום: יחצ

 

"ספוט הוסטל" - חופשה משפחתית בתל אביב באלף ש"ח 

הגסטהאוס "ספוט הוסטל" שבנמל תל אביב מציע חופשה משפחתית במחיר שפוי ומגוון אטרקציות לילדים, לצעירים ולכל המשפחה.

זוג +2 ישלמו בין 1,000 ל-1,200 ש"ח  עבור חדר ללילה עם ארוחת בוקר, המתחם כולל חדרי בילוי ופנאי, לובי עם בר מגוון, חצר עם שולחנות נעימים לישיבה, חדר צ'יל ועוד. האורחים יוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות לכל המשפחה בתכנית הקיץ של נמל תל אביב:

* הופעות של זמרים כמו נגה ארז, מרסדס בנד, עדן בן זקן ומאיה דדון.

* הצגות ילדים: הרפתקאות ינץ לוי, תירס חם, צייר לי כבשה, הביצה שהתחפשה, דירה להשכיר ועוד.

* סרטים בדיבוב לעברית: עפים על הירח, שנת אור, מותק של מפלצת, עולם מוזר.

* פעילויות להורים ולילדים, ירידים ועוד.

בתאריכים 6-17/8 יתארח פסטיבל האורות הבינלאומי בנמל תל אביב שיכלול מיצגי ענק מוארים.

בתאריכים 2-3/8 יתארח פסטיבל גלידות מיוחד בשוק הנמל.

אורחי הגסטהאוס זוכים גם להטבה מיוחדת של 25% הנחה בביקור במוזיאון האשליות, כמו גם סיור ברים תל אביביים וסיור אופניים ברחבי העיר בהנחות משמעותיות.

ספוט הוסטל תא
ספוט הוסטל תא | צילום: הגר דופלט

 

"הפוסט הוסטל" בירושלים - רק 800 ש"ח לחדר משפחתי

"THE POST" בירושלים מציע לילה בחדר משפחתי בכ-800 ש"ח.

פוסט הוסטל" הוא מלון אורבאני מסוגנן וחדשני, המציע חווית אירוח מיוחדת ועדכנית במחירי LOW COST במיקום הכי מרכזי בירושלים. המלון ממוקם בקומה העליונה של בית הדואר ההיסטורי בעיר, מעל תחנת הרכבת הקלה ובמרחק נגיעה מהאתרים המרכזיים.

בחודשים יולי אוגוסט מציע "פוסט הוסטל" לילה בחדר משפחתי בכ-800 ש"ח,  25% הנחה על חדרי הגלריה כל יולי- אוגוסט (עד זוג+ 2)  והנחות לאטרקציות רבות בעיר.

האורחים ייהנו משיעורי יוגה בשבת בבוקר, הופעות מקומיות בהוסטל עצמו, וגם יקבלו הטבות לפסטיבל הסרטים בעיר ולפעילויות רבות שקורות בירושלים. בנוסף לזה הם יכולים להזמין מקום לסיורים מוזלים במוזיאון ארצות המקרא, במעלית הזמן וברובע היהודי.

כתובת: כורש 3, ירושלים

פוסט הוסטל ירושלים
פוסט הוסטל ירושלים | צילום: יעל הרמן

 

אלאייה וילג' משיקה את "סאמר קאמפ אלאייה"

רוב חודשי השנה, כפר הגלישה וה- WELLNESS אלאייה וילג' (בשיתוף עם סלינה) מציע חווית אירוח מרהיבה וייחודית למבוגרים בלבד. זהו מקום שהחוויה בו שונה לחלוטין מבתי המלון הרגילים שאנחנו מכירים. אלאייה הוא לא רק מקום ללינה ואירוח, אלא גם מרכז חברתי ואמנותי שמחבר בין אנשים, תוכן ואומנות.

אולם במהלך חופשת הקיץ, אלאייה פותחת סאמר קאמפ מרהיב לילדים בסופי השבוע בתאריכים 10-26 באוגוסט. הקאמפ יכלול מגוון רחב של פעילויות כגון האטה יוגה ואקרויוגה לשיפור הגמישות והאיזון, סדנאות קרקס שיאפשרו לילדים ללמוד טריקים מרהיבים, אקרובאלאנס וסדנת אווטר המסייעת לילדים לפתח חשיבה חיובית ולשלב אומנות בחייהם.

הקאמפ יציע גם פעילויות כמו היפ-הופ, תיפוף וריקוד אפריקאי המספקים לילדים חווית מוסיקה ותרבות, סנדת קסמים, סדנת מוזיקה וכלים אינדיאנים, ואפשרות ללמוד ריקוד אקסטטי ולהתעמק בטכניקות ריקוד מתקדמות. כמו כן, יתקיימו הופעות ואירועים מיוחדים במהלך הקאמפ.

כתובת: שולמית 3, פולג