אחרי ניו יורק ומדריד: תל אביב נבחרה לעיר הטובה בעולם ב-2017

אפילו בר רפאלי הגיעה לטקס: העיר שלא מפסיקה קטפה תואר נוסף ומפתיע

זמן צפייה: 01:04

שבוע של נחת לעיר הלבנה: אחרי שהעיתון הבריטי אינדיפנדנט כלל אותה ברשימת עשרת הערים הידידותיות בעולם לטבעוניים, בחר בה גם מגזין התיירות הספרדי Condé Nast Traveler מבית ווג לעיר הכי טובה לשנת 2017.

מדי שנה בוחרים קוראי המגזין את הערים האופנתיות והנחשבות ביותר. השנה, בחרו כ-14,000 קוראי המגזין את תל - אביב-יפו כעיר הכי טובה לשנת 2017. בכך, הצטרפה העיר לערים מובילות נוספות בעולם שזכו בעבר, ביניהן: ניו יורק, לונדון, פריז ומדריד.

>>אפקט שיר אלמליח: מה גרם לתיירים להציף את תל אביב?

ביום חמישי האחרון (4.5), נערך הטקס בו קיבלה תל אביב את התואר הנכסף. ראש העירייה, רון חולדאי הוזמן כאורח הכבוד של הטקס שנערך במדריד וקיבל את הפרס בשם העיר. הגיליון המיוחד שהושק בטקס, צולם באתרים שונים בעיר בכיכובה של הדוגמנית בר רפאלי שאף נכחה בטקס. הגיליון יצא לדוכנים במהלך חודש מאי.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי והדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי בטקס קבלת התואר
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי והדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי בטקס קבלת התואר | צילום: צילום: Leticia Diaz

תואר זה מצטרף לרשימה ארוכה של תארים מכובדים בהם זכתה העיר בדירוגים של מגזינים בין לאומיים. ה"לונלי פלנט" הכתיר את העיר כאחת מעשר ערי המסיבות הטובות בעולם, מגזין העסקים האמריקאי Fast Company הכתיר את תל אביב-יפו לאחת הערים הטובות בעולם לעבודה בטכנולוגיה, מגזין התיירות המוביל בארצות הברית Condé Nast Traveler, הכתיר את תל אביב-יפו לאחת מחמשת ערי הקולינריה הטובות בעולם, ועוד.

Condé Nast Traveler הוא המגזין היוקרתי והמשפיע ביותר בתחום התיירות, נמכר בתפוצה של כ-50,000 עותקים והינו המגזין הנקרא ביותר בספרד ובאמריקה הלטינית. המגזין מעודכן בכל חודש ובכל יום באתר, משלב לייף סטייל, תיירות ונסיעות ומהווה מקור אולטימטיבי למידע על היעדים האופנתיים ביותר לכמיליון גולשים. בנוסף, לאופנה, יופי וצרכנות מתמחה המגזין בבתי מלון, מטבחים ויקבים ומספק לקוראים את המידע המדויק והמקצועי ביותר.

לילה סוער במלון האורבני החדש של תל אביב. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_219' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7zhvio1y' duration='1929']

בקרוב: כך תגיעו מתל אביב לאילת ב-16 דקות. צפו

[brightcove_iframe video_id='boker_22022017_05_mood' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_uwuv5w6v' duration='335']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק