אפקט שיר אלמליח: מה גרם לתיירים להציף את תל אביב?

הדוגמנית כיכבה בקמפיין של משרד התיירות וכמות ההזמנות להוסטלים גדלה ב-90 אחוז

זמן צפייה: 00:22

שיר אלמליח קוראת לכם: מאז תחילת קמפיין התיירות שהובילה הדוגמנית ועלה בחודש יולי עלתה כמות ההוסטלים שהוזמנו על ידי תיירים מאירופה ב-91 אחוזים בתל אביב ו-49 אחוזים בירושלים ביחס לשנה הקודמת. כך עולה מבדיקת נתונים של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד המשרת יותר מ-400 מיליון גולשים בשנה.

צפו: "איך מצאתי מלון ב-5 יורו ללילה בשיא העונה"

"בדקנו את השינוי בהזמנות בערים שקודמו בקמפיין, תל אביב וירושלים, לפני ואחרי השקתו. מאחר והוא קודם בפני קהל צעיר בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ושותף על ידי מובילי דעת קהל, אנו מקשרים אליו את העלייה בהזמנות ההוסטלים מאחר וסגנון אירוח זה מאפיין צעירים", כך אומר מנכ"ל האתר, איל סגל.

נתונים נוספים מצביעים על שינוי גם בהזמנת מלונות מאירופה. מתחילת הקמפיין נרשמה עלייה של 57.2 אחוזים בהזמנת סופ"ש במלון ביחס לשנה הקודמת. בתל אביב נרשמה ירידה של 6.4 אחוזים בהזמנת המלונות בחודשים ינואר-יוני, ובחודש יולי חלה עלייה של 101 אחוז בהזמנות. בהזמנות חופשות אמצע שבוע אירופאי, ימים שני-שישי, נרשמה ירידה של 21.6 אחוז בהזמנות בירושלים בחודשים ינואר-יוני ביחס לשנה הקודמת. והחל מחודש יולי חלה עלייה של 28.2 אחוז. בתל אביב לא היה שינוי בהיקף ההזמנות בחודשים ינואר-יוני, אך מחודש יולי נרשמה עלייה של 60.2 אחוז.

הגעתם לתל אביב? תעשו סיבוב במלון הסקסי הזה

[brightcove_iframe video_id='mood_article_263' autoplay='0' kid='1_hapfqltt' duration='1929']

ובירושלמי הזה כבר ביקרתם?

[brightcove_iframe video_id='mood_article_298' autoplay='0' kid='1_rknen120' duration='1929']

החופשות הכי שוות והיעדים הכי חמים עכשיו אצלנו בפייסבוק