מלון 'מגדלה' נבחר לאחד מ-20 אתרי התיירות המובילים במזרח התיכון

אתר Tripadvisor פרסם את בחירות המטיילים לאטרקציות ואתרי התיירות המובילים במזרח התיכון ומרכז התיירות 'מגדלה' נכלל בין 20 האתרים המובילים לצד בניין הבורג' ח'ליפה ופטרה

Q21a5539 Hdr 1

מרכז התיירות 'מגדלה', הכולל גם מלון יוקרתי, הוכר על ידי Tripadvisor כאטרקציה מובילה במזרח התיכון וזכה במקום ה-17 מתוך 25 באזור במסגרת הפרס היוקרתי לשנת 2022 - Travelers' Choice Best of the Best. מגדלה נמצא ברשימה אחת לצד כמה אתרים מפורסמים כגון בניין הבורג' ח'ליפה מדובאי (במקום ה-#2 ), העיר פטרה בירדן  (במקום ה-#3) ועמק המלכים המצרי (במקום ה-#8). 

מרכז מגדלה נבחר גם כאטרקציה השנייה הכי טובה בישראל אחרי העיר העתיקה בירושלים (במקום ה-#4). בשנה מאתגרת בה הורגשה תחרות גדולה לצד שינוי סדרי העדיפויות של הנוסעים, מרכז מגדלה המשיך להתעלות על הציפיות וזכה לשבחי המטיילים כאתר אהוב במיוחד. וזאת בהתבסס על שנה שלמה של ביקורות מטיילים באתר Tripadvisor.

אתר ארכיאולוגי משמעותי

במרכז מגדלה, השוכן בצד המערבי של הכנרת, למרגלות הארבל, ממוקם אתר ארכאולוגי מהמאה הראשונה לספירה, שנחשב למגדלה, עיר הולדתה של מריה מגדלנה, עיר שעמדה בחזית המסחר והתרבות באזור במהלך המאה הראשונה לספירה.

האתר כולל את הממצא החשוב ביותר בישראל ב-50 השנים האחרונות, המכונה אבן 'מגדלא' שנמצאה בבית הכנסת השמור ביותר של ישראל מהמאה הראשונה באזור הגליל. אבן המגדלא היא ככל הנראה התיאור האמנותי המוקדם ביותר הידוע של בית המקדש השני. חזית האבן מציגה את התיאור הקדום ביותר שנמצא אי פעם של המנורה בת שבעת הקנים שהייתה  בבית המקדש. בבית הכנסת גם נמצא מטבע שהוטבע בטבריה בשנת 29 לספירה ומוכיח שבית הכנסת הינו מהמאה הראשונה לספירה. מדרום לבית הכנסת נמצאים מבנים מעוטרים להפליא שזוהו כארמונותיהם של הסוחרים העשירים במגדלה וכן שלוש מקוואות, שהן המוקדמות ביותר שהתגלו בארץ ונעשה בהן שימוש במי תהום. עוד באתר שרידים של שוק גדול עם מערכת אינסטלציה בעלת טכנולוגיה מתקדמת ומחסנים גדולים.

מגדלה מרכז תיירות
פארק העתיקות מגדלא בסמוך למלון. צילום: מגדלה מרכז תיירות
מרכז תיירות מגדלה
בריכת המלחת הדגים ששוחזרה מהכפר העתיק במרכז הלובי צילום: מרכז תיירות מגדלה

 

מלון יוקרתי שחישב מסלול מחדש

בשנת 2019 נפתח מלון מגדלה, מלון יוקרתי בבעלות הכנסייה המקסיקנית, במטרה לשרת תיירים מחו"ל, אולם הקורונה שינתה את התוכניות והמלון חישב מסלול מחדש ופתח את שעריו גם לישראלים, לאחר שהתאים את עצמו גם לצרכי התייר הישראלי.

המלון כולל 150 חדרים וסוויטות מעוצבים ומאובזרים היטב. לובי הכניסה למלון מתהדר בבריכת המלחת דגים מקורית מהמאה הראשונה, אשר הועתקה ממרכז השוק העתיק של מגדלה. שרידי העיר העתיקה ניבטים לאורחי המלון דרך קירות זכוכית ענקיים והם יכולים לשלב סיור באתר הארכיאולוגי במהלך השהות.

המלון כולל גם בריכה גדולה, גנים מטופחים, מסעדה, בית קפה, בר, חדר כושר וגן ילדים. באתר גם שוכן המרכז הרוחני Duc In Altum, המכיל כנסייה יפהפייה לתפילה.

בואו לקרוא מה חשבנו על המלון

כתבות נוספות ב-Mood

מגדלה
מארון עיסא, מנכל מגדלה, עם פאז'ר ג'ון ועם התעודה מטריפ אדווייזר צילום: דויד דלגאדו

 

"כבוד גדול עבורנו לקבל את ההכרה החשובה מאתר Tripadvisor" מסר מארון אדוארד עיסא, מנכ"ל  מגדלה "אנו גאים מאוד בצוות שלנו שעושה לילות כימים, במסירות, אחריות ואכפתיות אין קץ לספק לאורחים שלנו מרחבי העולם ומישראל מחוויית אירוח וחופשה מהנה וטובה ביותר. אני שמח שהצלחנו להפוך את הביקורת הטובה של המטיילים לפרס והכרה בינלאומית, הוכחנו לעצמנו שהכל אפשרי. אנו נמשיך ככל האפשר להרחיב את שירותי האירוח שלנו בפארק הארכיאולוגי, במלון, בפן הקולינרי והתרבותי בתקווה שנמשיך להיכלל ולהתקדם ברשימת בחירות המטיילים במזרח התיכון, אני מודה לכל המבקרים שבחרו לפרגן לנו בחוות דעת חיובית וציון לשבח".