חופשה אירופאית על הכנרת: המלון שנתן לנו להרגיש בחו"ל

כמרים בארוחת הבוקר, טיול לפידים בערב ועץ אשוח ענק. לא צריך לטוס לחו"ל כדי לחוות את חג המולד בארץ. ביקרנו במגדלה בכנרת והרגשנו שהחתמנו דרכון

20211202 194956 Resized

הווריאנט החדש, הבידוד הכפוי בחזרה מחו"ל, שמים שוב את ישראל כאופציה הבטוחה ביותר לחופשה משפחתית. אבל, מה לעשות, שבא לנו להרגיש קצת בחו"ל גם אם אנחנו בארץ...

מלון מגדלה שנבנה על שפת הכנרת ובבסיס מצוק הארבל נפתח שוב בחודש אפריל והיות והמלון שייך לכנסייה המכסיקנית (ואינו כשר!) הוא מספק תחושה של חופשה אירופאית. מבנה המלון ועיצובו המיוחד בולטים כבר מהכניסה, שילוב של חדש ומודרני לצד היסטורי ועתיק עם עץ אשוח עצום ומקושט בכניסה לצד קישוטים קלאסיים של חג המולד בכל המלון. במלון מגדלה נחשפים האורחים להיסטוריה דרך סיור באתר ארכיאולוגי בעיר העתיקה מגדלה מהמאה הראשונה לספירה. ע"פ מקורות בעיר חיה מרים המגדלית (מריה מגדלנה בלטינית). בשטח המלון שרידי בית הכנסת העתיק וגן ארכיאולוגי עתיק מהמאה הראשונה שהתגלה לאחרונה. בשטח המלון, בסמוך לחוף הכנרת נמצא מרכז רוחני "דוק אין אלתום" DUC IN ALTUM, שמומלץ לבקר גם בו.

Q21a5539 Hdr 1
הבריכה במלון מגדלה

במלון 150 חדרים מרווחים וחדישים, חדר כושר מאובזר וחדיש, בריכת שחייה חיצונית גדולה וגינה גדולה ומסוגננת בה הילדים יכולים להתרוצץ בשמחה. קחו בחשבון שרוב חדרי המלון מגיעים עם מיטות נפרדות, אז אם חשוב לכם לישון יחד באותה מיטה ודאו מראש שאתם מזמינים את החדר הנכון.

לובי המלון גדול ודרך קירות הזכוכית בו נשקפים הנופים המרהיבים של מצוק הארבל, שרידי בית הכנסת העתיק, הכנרת, גנים מטופחים, מזרקות מים וגולת הכותרת במרכז הלובי, נבנתה בריכת המלחת דגים מקורית מהמאה הראשונה שהועתקה ממרכז השוק העתיק של מגדלה.

חדרי המלון

החדרים במלון עוצבו בדגש על מרקמים טבעיים וריהוט עכשווי בעיצובה של אחת מהמעצבות בעלות השם באמריקה הלטינית, סופיה אספ (Sofia Aspe) ועל ידי המעצבת המקומית רנין נקלה (Rannen Nakhleh) לה היה תפקיד מרכזי בתכנון האדריכלי ובארכיטקטורה המיוחדת של מבנה המלון. החדר שאנחנו ישנו במלון נחשב לחדר סופיריור, שהשקיף לתוך החצר הפנימית ולצערנו לא לכנרת. למעשה, גם משאר חדרי המלון לא באמת תזכו לראות  נוף לימה הלאומית שלנו וזה חבל, אבל יש יתרון גדול למלון שמתפרסם על שתי קומות בלבד ומאפשר יציאה קלה החוצה מכל חדרי הגן, שלכולם מרפסת קטנה וחמודה.

במהלך החודש ניתן יהיה לפסוע  בשבילי ההיסטוריה אל ימי המאה הראשונה לאור לפידים והכרות עם סיפורם של הגיבורים ההיסטוריים. שחקנים לבושים בלבוש תואם את התקופה העתיקה בשילוב הכרות עם חיי הכפר, השוק, הבתים, המקוואות ושרידי העיר.

המלון מתכונן לכריסמס

בסופ"ש הקרוב (שבת 11.12, 12:00) יתקיים במרכז הרוחני הצמוד למלון – 'דוק אין אלתום' קונצרט "תהילת ונציה", אנסמבל פניקס בכלים עתיקים בניצוחה של מירנה הרצוג, בהמשך חגיגות חג המולד שישלבו כריסמס מרקט חגיגי בלובי המלון (בין התאריכים 23-27.12) ומסיבה חגיגית כולל ארוחה לרגל ערב השנה האזרחית החדשה. אורחי המלון יהנו בנוסף לתכנית החג גם מכרטיסים לחמי טבריה.

20211202 190356 Resized

מבצע אמצ"ש לילה שני ב50% הנחה בחדר סופריור החל מ- 950 ₪ לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר ולילה השני בחצי מחיר. סופ"ש - החל מ- 1080 ₪ לזוג   על בסיס BB, החל מ- 1404 ₪ לחצי פנסיון לזוג.

מה לעשות בסביבה?

אם אתם מגיעים בתקופה הקרובה, שבה רחצה בכנרת היא פחות אופציה, שווה מאד לצאת לטיול הליכה. שני מסלולי משפחות מומלצים:

מסלול הארבל: צוקי סלע אדירים מול נופי בראשית של הכנרת והגולן, יישוב קדום ובו שרידי בית כנסת מפואר, שבילי טיול בין מצפורים וטיול אתגרי אל מבצר מערות המקנן בנקיקי סלע – כל אלה נמצאים בטיול לגן לאומי ושמורת טבע ארבל. כתבו בוויז: גן לאומי ושמורת טבע ארבל

טיול בנחל צלמון: נחל צלמון נמנה עם הנחלים המעטים בגליל התחתון הזורמים כל ימות השנה. במסלול הטיול בחלקו העליון הולכים בין טחנות קמח עתיקות, מעיינות נובעים שבהם ניתן לשכשך רגליים, שפע של פינות חמד קסומות בלב חורש סבוך וגבעה פורחת עליה חורבה עתיקה מימי בית שני. אורך המסלול: כ-3 ק"מ, משך המסלול: כ-40 דקות. בוויז: גן לאומי נחל צלמון

איפה אוכלים בסביבה:

אם אתם מגיעים לנחל צלמון, המרוחק כ-25 ד"ק מהמלון שווה לעצור במסעדת ראי, (Rai), בבולגרית גן עדן (ובערבית מדוברת, דעה), היא בולגרית גלילית מקומית שמצליחה לשלב בין שני מטבחים אהובים. הבלקני והערבי הגלילי. אדיב סעד, ערבי נוצרי ובעליה, נסע לבולגריה כדי ללמוד פיזיותרפיה, והתאהב במילקה הבולגריה. אחרי שטייל בבולגריה, וספג את התרבות והקולינריה המקומית, הוא החליט לפתוח את המסעדה שקרויה על שם בנו, בכפר ראמה בגליל. מסעדת ראי, בולגרית גלילית מקומית, כפר ראמה, שעות פתיחה: א'-שבת: 09:00-23:00; טל' להזמנות: 04-8368631; 054-7453734.

סמוך למלון מגדלה במרכז המסחרי יש את מסעדת מגדלנה המפורסמת. אבל, במחיר יותר נגיש מצאנו את אנגוס מגדל, המתמחה בבשר איכותי וטרי ושייך לרשת דבאח.

אנגוס מגדל: טלפון: 3617*, שעות הפעילות: ימי ראשון-שבת, בין השעות 11:30-22:00

ימי א׳ 1+1 על הבורגרים לחברי מועדון החל מ17:00. *להזמנת מקום יש לחייג 04-6950967, כתובת: רח׳ כביש 90 מתחם ויתנייה (מגדל, טבריה)