תהיו אתם הראשונים: הצצה ל-8 מלונות חדשים שנפתחו בארץ

בכנרת, בירושלים ואפילו בחדרה: לקראת הקיץ נפתחים בארץ מלונות חדשים מהניילונים. במיטה הזו אף אחד עוד לא ישן

זמן צפייה: 01:19

אוליב הר הגלבוע

באזור שבו אין מלונות כלל, הר הגלבוע, יפתח בקרוב מלון אוליב הר הגלבוע במתחם שהיה ידוע עד כה כמתחם "סקי בגלבוע" ויעבור הסבה לטובת מלון בוטיק המשקיף לעמק יזרעאל, עמק המעיינות ועמק חרוד ולמעשה נקודת הכניסה להר הגלבוע ולעמק שמתחתיו.

מה במלון: 66 חדרים ברמות שונות, מסעדה עבור אורחי המלון שתשמש בשעות הערב גם כבר משקאות לקהל הרחב, גן אירועים שיכיל עד אלף איש ויהיה מותאם למשפחות, עם חדרי גלריות, וילות אירוח ובריכה.

מתי יפתח:  אוגוסט 2017 I כמה עולה? מחירי הרצה - 1,700 שקל ללילה לחדר משפחתי ( זוג+3)

המלון הראשון בגלבוע. אוליב הר הגלבוע | צילום: צילום: אריאל חוגרי

סטאי כנרת

על חוף צאלון שבכנרת, הוקם מלון יוקרתי חדש המשקיף על נוף הרי הגולן והכנרת. המלון מתאים לזוגות ולמשפחות.

מה במלון:  110 וילות וחדרים מרווחים ברמות שונות. בחלק מהוילות גם בריכה פרטית צמודה לחדר והאט-טאב.  בכל החדרים טלוויזיה חכמה עם מסך גדול, מיטת קינג סייז, חדר אמבטיה מרווח, סלון מרווח, מרפסת עם נוף לכנרת או לגולן, מכונת נספרסו, מיני בר ועוד. בנוסף, במלון מתחם ספא ובריאות מפואר, הכולל בריכת שחיה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, סאונה יבשה וחדר כושר מאובזר בטכנולוגיות מובילות הפתוח 24/7. ב'סטאי כנרת' אף בריכת אינפיניטי עם פינות נוחות, הצופה גם היא לכנרת; מתחם אירועים; טרקלין- לאונג' בר, מסעדת שף גלילית ובית כנסת.

מתי יפתח: יוני 2017 I כמה עולה: מחיר אירוח בסוף שבוע – יום שישי עד יום ראשון ( 2 לילות ), הנו החל מ- 2989 שקל לזוג לאירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. אירוח על בסיס חצי פנסיון החל מ- 3741 שקל

מתחם ספא ובריאות הכולל בריכת שחיה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, ובריכת מינרלים. מלון סטאי כנרת | צילום: צילום: אסף פינצ'וק

יו בוטיק, כנרת

מלון "יו בוטיק" החדש של רשת מלונות פתאל שנפתח בחודש האחרון, ממוקם ממש על שפת הכנרת ומציע שקט, שלווה ונוף מרהיב שנשקף מכל עבר. למלון יש רצועת חוף פרטית, מתחם ספא מפנק והוא מעוצב בסגנון מודרני ומינימליסטי. הניקיון, והשירות האדיב ישלימו את החוויה הכללית של חופשה מרגיעה וייחודית שמתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

מה במלון? 59 חדרים הנחלקים לחמישה סוגים שונים: חדרי סופריור, דלקס, דלקס עם מרפסת, דלקס פנורמי ואקסקיוטיב כנרת. בכל החדרים מוצרי טיפוח של לאו'קיסטן ומכונת אספרסו. בחדר האוכל בופה עשיר וגם מתחם ספא המציע סאונה יבשה ורטובה, מקלחת לחץ, חצר שיזוף עם בריכת ג'קוזי, חדר מנוחה הכולל עמדת תה ושתייה קרה וחדר כושר. בנוסף, ישנם חמישה חדרי טיפולים שאחד מהם הוא חדר טיפולים זוגי שכולל ג'קוזי.

מתי נפתח: מאי 2017 I כמה עולה? מבצע מיוחד לכבוד השקת המלון – החל מ-824 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר

שקט, שלווה ונוף מרהיב שנשקף מכל עבר. יו בוטיק, כנרת | צילום: איה בן עזרי

מלון ניאה, שבי ציון

מלון ניאה הושק אמנם כבר בתחילת השנה, אך מתחם הספא החדש של המלון נפתח ממש לאחרונה וכולל בתוכו בריכת וואטסו לצד חדרי טיפולים מתקדמים, סאונה, חוגי יוגה, פילאטיס ועוד.

מה במלון? בשטחי המתחם מבנה מרכזי ובו 45 חדרים מרווחים עם מרפסות ובריכה מרכזית, 23 חדרי בוטיק במתחם הספא ובנוסף לשני המבנים הללו, מתחם ובו 6 וילות פרטיות, שהן ללא ספק – גולת הכותרת של המלון, שם תוכלו להתפנק כמו שצריך במרפסת פרטית, ג'קוזי ובריכה שכל כולם רק שלכם.

מתי נפתח: ינואר 2017 I כמה עולה? 900-1,300 שקל לזוג בחדר סופריור; 1,170-1,570 שקל לזוג באגף הספא; 1,550-1,950 לווילה עם בריכה פרטית

וילה פרטית עם בריכה וים: הצצה לחופשה במלון ניאה. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

רמדה אוליביה, נצרת

מלון רמדה אוליביה נצרת הוא מלון אוריינטלי מודרני, הממוקם בקו הרכס של עמק נצרת וצופה את העיר העתיקה.

מה במלון: 195 חדרים בשני מבנים מרהיבים של שבע וחמש קומות. המלון משלב סגנון מודרני ומזרחי-אותנטי וצופה על העיר העתיקה של נצרת. במלון מסעדה, קומפלקס ספא עם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי, חמאם טורקי, חדרי טיפולים, בריכה, חדר כושר, אולמות אירועים ומתחמי כנסים.

מתי נפתח: מאי 2017 I כמה עולה: זוג באמצ"ש בחדר פרימייר: 618 שקל כולל ארוחת בוקר

רמדה ריזורט, חדרה

מלון? בחדרה? כן כן, על חוף ימה של העיר הוקם לאחרונה מלון חדש.

מה במלון: 22 קומות, 173 חדרים מרווחים ובהם 102 סוויטות מפנקות. הנופשים יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה פינית,  ג'קוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל. למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שיט, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדיג.

מתי נפתח: אפריל 2017  I כמה עולה: זוג באמצ"ש בחדר פרימייר: 850 שקל כולל ארוחת בוקר

מלון סוויטות מפנק על חוף הים. רמדה ריזורט, חדרה | צילום: צילום מתוך אתר המלון

מלון פרימה מילניום, רעננה

בדומה לחדרה, גם רעננה מתחדשת במלון חדש וראשון בעיר. רשת מלונות פרימה הלכה על קונספט קצת אחר: פתיחת מלונות עסקיים דווקא בערים לא צפויות. לאחר שנפתח מלון דומה בפתח תקווה, נבחרה רעננה בשל מיקומה האסטרטגי כבועת ההייטק הישראלי המארחת מאות אנשי עסקים בשנה.

מה במלון: המלון החדש יספק את כל שירותי העסקים: עוזר אישי, ניקוי ייבש, חדר כושר צמוד, שירותי משרד נייד וטרקלין V.I.P.  בנוסף תוכלו ליהנות מ-140 חדרים המתוכננים ומאובזרים ברמה גבוהה ומעוצבים בהקפדה,
וכן חדרי דלקס פינתיים המתאימים לאירוח משפחות. אורחי המלון נהנים מגישה נוחה וכניסה חינם למועדון הכושר והבריאות- 'הולמס פלייס' הסמוך למלון, המציע בריכת שחייה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, חדרי כושר מאובזרים, מגוון חוגים ופעילויות ומתקני ספא.

מתי נפתח: יוני 2017  I כמה עולה: זוג באמצ"ש בחדר קלאסיק: 850 שקל כולל ארוחת בוקר

מלון אוריינט, ירושלים

מלון חדש מקבוצת מלונות היוקרה של רשת מלונות ישרוטל הממוקם במושבה הגרמנית - אזור מרכזי בלב ירושלים המערבית. בתכנונו והקמתו של מלון אוריינט הושם דגש רב על התכתבות עם ההיסטוריה של האזור, בכלל, ושל ירושלים, בפרט. כך שולבו במלון מגוון מוטיבים ירושלמיים מסורתיים. מתחם המלון כולל גם שני מבנים מפוארים לשימור, שנבנו במחצית השנייה של המאה ה-19.

מה במלון? תוכלו לבחור בין 240 חדרים וסוויטות, המחולקים בין המבנה המרכזי של המלון לשני המבנים הטמפלרים המשוחזרים. במהלך השהייה תיהנו מבריכה חיצונית על גג המלון, וכן מבריכה מקורה בקומת הספא. במתחם הספא הענקי ניתן יהיה ליהנות מסאונות, חמאם וג'קוזי, וגם מתפריט טיפולים עשיר מבית ספא יערות הכרמל. במהלך שעות היום והערב תוכלו לסעוד בלובי בר החלבי והכשר של המלון. ארוחת בוקר עשירה מוגשת בכל בוקר במסעדת המלון.

מתי יפתח: יולי 2017 I כמה עולה: במהלך חודש יולי- המחירים הם החל מ-607 שקל לאדם ללילה

ישן וחדש נפגשים בלב המושבה הגרמנית. מלון אוריינט, ירושלים | צילום: צילום: יח''צ

עוד ב-Mood

כמו בחו"ל: מלון הספא שיעורר לכם את כל החושים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_314' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_oxxn41ic' duration='1929']

כאן בישראל - הצצה לסוויטה הסודית של הזוגות

[brightcove_iframe video_id='mood_article_278' autoplay='0' ratio="1.78" kid='1_l4bukrzm' duration='73']

מהעמק לגלבוע: כל האטרקציות בסביבה

[brightcove_iframe video_id='mood_article_282' autoplay='1' kid='1_0zcs6761' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק