ילדים חינם: המלון הצפוני שמספק הכי הרבה אטרקציות בטבע

טיולים במסלולים הכי שווים בארץ, ירידות סודיות לנחל ושפע של אטרקציות במרחק של כמה דקות נסיעה מהמלון. איפה? היכנסו וגלו

זמן צפייה: 01:38

כפר גלעדי הוא מסוג המקומות שבהם הזמן עוצר מלכת: הפשטות הנעימה של כפר הנופש, עם הבריכה רחבת הידיים, המדשאות המשתרעות מהלובי והאווירה הקיבוצניקית נותנים את אפקט החופשה המשפחתית המרגיעה והאולטימטיבית. המלון ממוקם באצבע הגליל בלב האטרקציות של הגליל העליון ובסמוך לאתרים החשובים בגולן. השילוב של אפשרויות לפעילות משפחתית במלון ויציאה מהירה לאתרים הסמוכים לו מהווים פתרון מוצלח לחופשה משפחתית. המלון מציע בריכה גדולה, מועדון ילדים, ארוחות מסודרות בחדר האוכל ואוירה מרגיעה. הוא מעוצב באווירה חמה וידידותית, במרכזו רחבת דשא גדולה ולובי צנוע עם תמונות היסטוריות מהימים הראשונים של הקיבוץ.

>>החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

לאחרונה עבר המלון מתיחת פנים יסודית - כל החדרים שודרגו ורובם שופצו בעיצוב מודרני ובגוונים בהירים. החדרים כוללים טלוויזיה, מקרר, פינת קפה, רדיו וטלפון כמו גם אינטרנט אלחוטי חופשי בלובי. מתחם המלון כולל גם חדר כושר, ספא עם סאונה יבשה, בית כנסת, 2 חדרי אוכל כשרים ומסעדה חלבית בלובי. בריכת שחייה מקורה ומחוממת הצופה אל החרמון ועמק החולה ובריכת שחייה חיצונית לחודשי הקיץ. לילדים אפשר למצוא עיסוקים בפינת החי, מועדון ילדים וסיור בקיבוץ. ומה לגבי האוכל? אפשר להוציא את חדר האוכל מהקיבוץ אבל אי אפשר להוציא את הקיבוץ מחדר האוכל. ואכן, למרות שפע המזון המוגש בארוחת הבוקר ובארוחת הערב, המותאם ברובו לילדים, עדיין ניכרת השפעת הקיבוץ על האוכל המוגש. אמנם מדובר בבופה עשיר: ארוחת בוקר קיבוצית משודרגת וארוחת ערב על טהרת המטבח המרוקאי אך עדיין טעם המנות מעט תפל. חדר האוכל מעט עמוס וצפוף, אך אם תקדימו תוכלו לתפוס את השולחנות עם נוף מרהיב לעמק ולחרמון.

אבל לא התכנסנו כאן כדי לדבר על האוכל. מדובר באחד האזורים האהובים עלינו בארץ. אזור אידיאלי ליציאה לטיולים במסלולים הכי שווים בארץ, ירידות סודיות לנחל ושפע של אטרקציות במרחק של כמה דקות נסיעה. בכפר גלעדי עצמו יש המון מה לעשות ולראות, מדובר בקיבוץ עם היסטוריה מפוארת הניכרת בחלקים שונים שלו: בית השומר, אתר הסליקים, מבשלת בירה, שביל הגלריות וכמובן פסל האריה השואג מתל חי. אנדרטה מרגשת ומעניינת לאוהבי ההיסטוריה. הנה כמה המלצות:

שייט קיאקים בכפר בלום - מלבד התורים, החום והסרבול בנסיעה לשייט עצמה (מגיעים, משלמים, עולים על אוטובוס לשיט, מחכים להסבר המדריך, הסבר מהמדריכה, מקבלים מצופים, ויאללה לקיאק) החוויה עצמה של שיט בקיאק במים הצוננים מהנה וקרירה ושווה את הדרך המעט מפרכת. מסלול כיפי בן ארבעה קילומטרים - מסוג החוויות שעושות את החופשה. כמה: מחיר לאורחי המלון- 65 שקל למבוגר/ילד . ילד מגיל 5 ומעלה בליווי מבוגר I לפרטים: 1700-50-66-11

מסלול כיפי בן ארבעה קילומטרים. קייקי כפר בלום | צילום: יוסי אלוני

פינת חי וליטוף - חדש לאורחי המלון ללא תשלום: פינת החי והליטוף בשקיבוץ הוקמה השנה מחדש ומציעה התרשמות בלתי אמצעית ממגוון חיות: ארנבים, שרקנים. כל השבוע כולל שבת. בוקר 09:00-12:00; צהריים 15:00-18:00 .

שביל הלולים - הציורי בקיבוץ כפר גלעדי, הפך בשנים האחרונות לאחת האטרקציות המרכזיות בגליל העליון. מדובר בשחזור יפיפה של אזור הלולים, הרפת הישנה וחצר המשק הראשונה שנבנתה בשנות העשרים, שנותיו הראשונות של הקיבוץ. בשביל הלולים, תוכלו למצוא את "ספרים בחצר"- חנות לספרים ותקליטים יד שנייה, "רונקס"- גלריה למשקפיים, חנות מתנות וחפצי נוי, סטודיו לקרמיקה, יצירות של אמני ברזל , סטודיו "מלאכה" למחזור רהיטים וחפצי נוי, ו"פינוק בכפר" תכשיטים וקוסמטיקה.

קטיף דובדבנים בבוסתן בראשית בעין זיוון שברמת הגולן - מעין גן עדן קטן ברמת הגולן - מדובר בחוויה אמיתית של חיבור לטבע, מגדול ועד קטן. במקום שלל מתקנים לילדים: מרכיבה על סוסים ועד קארטינג, הופעות, קבלת שבת, פינת ליטוף, מתחם חבלים אתגרי, מתחמי מזון, סיור בעגלה רתומה לטרקטור, פינת יצירה, סדנאות לילדים ושולחנות פיקניק וערסלים. הפעילויות משתנות מעת לעת ובהתאם לעונה.  גולת הכותרת: הסעה לתוך השדות ושם קוטפים דובדבנים ענקיים ובשרניים. פתוח בימים א'-ה', שישי 9:00-16:00 שבת: 09:00-17:00. טלפון: 073-7576880, מחיר מיוחד לאורחי המלון.

קטיף דובדבנים ושלל מתקנים לילדים. בוסתן בראשית, רמת הגולן

אתר הסליק "לא מדברים על זה" - סיור המותאם לכל המשפחה בסליק העתיק בישראל אשר נחפר בשנת 1922, בקצה המזרחי של הקיבוץ, מתחת לאורוות הסייחים. חמישה מחברי הקיבוץ חפרו במשך שנה תמימה, ובחשאיות כמעט מוחלטת. תוכלו לשמוע את סיפורו של חפירת הסליק ועל סליקים נוספים שנחשפו באזור בעקבותיו, ולראות מקרוב איך כל אבן המוסטת ממקומה חושפת עוד מצבור נשק נסתר.

סיור עששיות- תל פאחר- סיור מרתק ברמת הגולן הכולל סיור בעקבות לוחמי עמק הבכה- הליכה עם העששיות בתוך תעלות הבונקר הסורי עד לתצפית לעבר עמק החולה; תה צמחים ועוגיות. בשעות הערב לילדים מגיל 8 ומעלה –הסיור מותנה בהרשמה מראש ומותנה במספר משתתפים. כמה: מחיר לאורחי המלון- 40 שקל למבוגר/ ילד.

בנוסף, מציע המלון עוד שלל פעילויות לילדים: צפייה בחליבת פרות והאכלת עגלים, מופע קסמים וטלפתיה לכל המשפחה, סדנאות יצירה ומיחזור, משחק חפש את המטמון ברחבי הקיבוץ, טיולי משפחות באזור ברכבים פרטיים, סדנאות מאסטר שף לילדים עם שף המלון אריק ז'ינו, שחייה לילית עם הפעלות בבריכה המקורה, מסיבת פול מון לכל המשפחה עם תקליטן המלון מני, טיול מודרך לפינת החי והליטוף בקיבוץ, שחייה לילית בבריכה המקורה והקרנת סרט עם פופקורן ושתייה, סדנת ג'אגלינג לכל המשפחה כולל בועות סבון כולל מופע אש ועוד.

ילדים בחינם

כמה עולה: לקראת הקיץ משיק המלון מבצע ייחודי במסגרתו בין התאריכים 6.8-31.8 יארח המלון את הילדים שלכם בחינם: בהזמנת ארבעה לילות באמצע שבוע או שלושה לילות בסופ"ש- 1590 שקל לכל לילה, חצי פנסיון עד שני ילדים בחדר הורים חינם (המחיר המלא במלון – 2385 שקל ). מזמינים 2 לילות באמצע שבוע לפי 1590 שקל לכל לילה חצי פנסיון ילד ראשון חינם בחדר הורים. המחיר המלא במלון –2025 שקל.

עוד מקום מושלם לילדים: קבלו את מלון הכל כלול היחיד בצפון

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-015-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ckow1v8g' duration='111']

מהמיטה לבריכה: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='1929']