המלונות שיעניקו לכם חופשה באווירת חג המולד, גם בישראל

מי אמר שחייבים לעלות על מטוס כדי לספוג אווירת חג מולד ולבלות בדוכני כריסטמס? מלונות ישראל זיהו את הפונציאל המואר ומספקים לכם במהלך דצמבר חופשות נוצצות במיוחד. שני בן יעיש שמוראק עם הרשימה המלאה

זמן צפייה: 06:53

בתזמון מושלם בתקופה בה הישראלים חוששים לצאת מהארץ בעקבות הוריאנט החדש, הערים המעורבות מתקשטות באורות הכריסמס הצבעוניים. אחרי שבשנה שעברה כמעט ולא חגגו ברחובות את חג המולד, השנה ישנם לא מעט אזורי בילוי ואפילו בתי מלון שהופכים לשווקי כריסמס. שני בן יעיש שמוראק  ריכזה את החופשות הכי קרובות לחו"ל.

חו"ל זה כאן - עצי הכריסמס השווים בערי ישראל

גולדן קראון, נצרת

אתה לא צריך להיות נוצרי כדי ליהנות מרב תרבותיות. החיים במדינה יהודית אך מעורבת העניקו לנו זכות- לקבל הצצה למנהגי האחר. וכשנותנים לי זכות, אני לוקחת אותה ויותר מזה, אני מנסה ליהנות וללמוד ממנה כמה שאפשר.

תחנה ראשונה- הגולדן קראון בהר הקפיצה. מלון הגולדן קראון בנצרת יהפוך בסוף השבוע הקרוב וגם בסוף השבוע הבא  לשוק כריסמס ענק מלא באטרקציות ובילויים לכל המשפחה.

מדובר באחד השווקים הכי מושקעים בארץ, 22 דוכנים  עמוסים בכל טוב, קולינריה מקומית אומנות ועבודת יד , פעילויות לילדים , מיני לונה פארק, מופעי בידור, מוזיקה וקישוטי תאורה באווירת החג והכי מדהים שכל זה קורה על שפת הבריכה של המלון.

199b3902 558f 4aa2 Aa0c Fa9be2
קישוטי המלון הנוצצים

המלון שוכן בסמוך להר הקפיצה המפורסם, על פסגת הר הצופה אל נופיו של עמק יזרעאל, במיקום שמהווה נקודת מוצא מושלמת לטיולים באתרים ההיסטוריים של הגליל וצפון הארץ. גולת הכותרת במלון הוא הספא המפנק ובו, חמאם טורקי, בריכת זרמים מחוממת מקורה וחדר כושר מקצועי.

אם אתם אורחי המלון הכניסה לשווקים היא חינמית. אם אתם מגיעים לטיול בעיר תוכלו להיכנס למתחם בעבור תשלום של 25 ש"ח לילד ו 40 ש"ח למבוגר.

*הכניסה עם תו ירוק. המלון מציע בדיקות קורונה חינמיות לילדים עד גיל 12.

56241629 C818 4e6a Bc5a 878864
שוק חג המולד במלון גולדן קראון

כריסמס במגדלה כנרת

גם במלון מגדלה ניתן ליהנות מאווירת חו"ל בימים אלו. במלון שעל שפת הכנרת מתוכנן חודש עמוס אירועים חגיגיים שישלבו אור ושמחה לצד חיבור בין תרבויות ופסיעה בשבילי ההיסטוריה אל ימי המאה הראשונה ביישוב היהודי העתיק 'מגדלה'. המלון וסביבתו מאפשרים לכל אורח ואורחת לחוש קצת בארץ וקצת בחו"ל במהלך החופשה, תוסיפו לזה את העובדה שהלובי מקושט ועץ אשוח עומד ממש בכניסה והנה קיבלתם נופש באווירת חו"ל מבלי להחתים דרכון.

20211202 190356 Resized
עץ במלון מגדלה

מלון מגדלה שנבנה על שפת הכנרת נפתח לראשונה בנובמבר 2019 ואירח אורחים רבים מרחבי העולם. המלון בבעלות הכנסייה הדרום אמריקאית כשבבסיסו הוא התמקד באירוח תיירים מחו"ל. למרבה הצער הקורונה שיבשה את התכנית המקורית ולאחר הסגרים, נפתח המלון שוב לקהל הישראלי עם חווית חופשה אולטימטיבית, בסגנון אירופאי וברמה גבוהה. אורחי המלון ייהנו מהסיפור העתיק של העיר מגדלה בה חייתה מריה מגדלנה. במרכז המלון יש אפילו בריכה להמלחת דגים אותה העתיקו מהאתר הארכיאולוגי הסמוך. 

עלות סיור בהרשמה מראש לקהל הרחב – 30 ₪ 

 

סיפור וקפה בשכונת עג'מי ביפו

חזרה למרכז, אל יפו העתיקה, גם שם בסיור רגלי מרגישים כמו בחו"ל. מלון מרגוזה בשיתוף פעולה עם הדס שמואלי יוצאים לסיור בשכונת עג'מי היפה והמורכבת ולא מפספסים הזדמנות ליהנות על הדרך מוייב אמיתי של כריסמס.

הסיפור של הדס שמואלי שיצרה את הסיור   Nice2Meet ביפו, מתחיל איפשהו במזרח הרחוק. רגע של הארה הביא אותה להבנה שיש פער עמוק בין  מה שאנחנו לומדים או שומעים על האחר לבין המציאות, כך נולד הסיור של הדס. בסיור בשכונת עג'מי היא מנסה לחבר בין אנשים שונים, תרבויות ודתות.

כל תחנה היא עולם ומלואו, התחנה הכי מרגשת היא ביתה של דוריס חיפאווי שמארחת לביקור כריסמס מקורי של קפה וסיפור. את הקפה אגב מייצרים אצל דוריס במשפחה. דוריס מספרת בדרכה המקורית איך הפכה מבחורה צעירה שייעדו להיות עקרת בית לאשת עסקים מצליחה שאירחה בביתה את שרה ג'סיקה פרקר ועוד רבים וטובים.

מרגוזה, הוא מלון בוטיק איכותי ונקי שממוקם ממש במרכז יפו. הוא מוציא את האורחים לסיורים מודרכים עם הדס המרתקת שעוברת עם המטיילים מבית לבית כשכל סיפור מעורר השראה. במלון פטיו עם חדר אירוח שמספק אוכל ושתייה קלה וחמה 24/7 כחלק מהשירות. *הסיורים בתשלום

3eadui
חדר במלון מרגוזה, יפו

מירושלים באהבה

מיפו לירושלים. מלון הבוטיק אלגרה בשיתוף אגדת עין כרם  מוציא גם הוא סיורים מודרכים בעיר בתשלום.

C76f6164 9ec1 4891 A0bf 7dba4b
מלון אלגרה בירושלים

הטיול יוצא בעקבות מנהגי החג כשעל הדרך המשתתפים נהנים  מקישוטי החג המרהיבים, והצבעוניות האופיינית לירושלים בתקופה הזאת.  במהלך הטיול המשתתפים יכירו  את ביתו הרשמי של סנטה קלאוס, ואפילו  יוכלו לשלוח לו מכתב. ייערך סיור בין  המבנים היפים הירושלמים, באווירה של חו"ל אך קרובה לבית. הסיור ייערך בתאריכים קבועים בהרשמה דרך המלון.

E099f01e 5ad3 4fe5 A2ab 06be3a

לעוד סיורים ואטרקציות בארץ ובחו"ל היכנסו לדף האינסטגרם של כתבת התיירות שני בן יעיש שמוראק