איך זה מרגיש להתארח במלון הכי יפה בארץ?

נכון שיקר כאן, אבל לא תמצאו עוד מלונות כאלה בארץ. באמת שלא. זה מה שחשבנו על מלון אלמא

זמן צפייה: 00:57

מאת: עדי זעירא

עברה שנה וחצי מאז לידת בתי הראשונה וזו הפעם הראשונה מאז שיצאתי לחופשת סוף שבוע זוגית. בזמן שחלף השינה הפכה מהרגל למותרות ואוכל הוא הדבר הזה שמושלך לעברי במהירות 100 קמ"ש בשעת האכלה. אז באתי מוכנה לחופשה מפנקת במיוחד, אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה.

המלוןאת מלון אלמא אופפת אווירה אומנותית מכל כיוון אפשרי. המבנה הוקם לפני 50 שנה וזיכה את האדריכל יעקב רכטר בפרס ישראל בתחום. מלבד המבנה המרשים עצמו, המתחם כולל גלריה לאומנות, אולם קונצרטים, ומתחם למוזיקת ג'אז עם מופעים מתחלפים וגם אם ההבנה שלכם באומנות לוקה בחסר, תוכלו בכל זאת ליהנות מהאסתטיקה המרהיבה של המקום.

יוון זה כאן: מצאנו קסם של מלון בגליל - צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-005-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_g2ia68kq' duration='1929']

החדריםבמלון מגוון רחב של חדרים, מחדר סטנדרט וחדר אמן ועד סוויטות פרמיום. החדרים מאובזרים במיני בר, מכונת קפה, בקבוק יין וצלחת עם פירות ושוקולדים מעשי ידיה של הקונדיטורית של המלון.

חדר אמן או סוויטת פרימיום?
חדר אמן או סוויטת פרימיום? | צילום: איתי סיקולסקי

האוכלהעצה הידועה גורסת שאסור לצאת לקניות רעבים, ולאחר תחקיר מקיף שכלל קילומטרז' לא מבוטל של הליכות משולחן ארוחת הערב שלי לעמדת הבופה - אני יכולה לומר בפה מלא (והוא אכן מלא), שעצה זו מדויקת פי כמה בכל מה שנוגע לארוחה במלון. האוכל היה מעולה וטרי עם מגוון רחב של בשרים, סלטים, לחמים, גבינות ועוד.

מה עושיםהספא כאן גדול ויוקרתי, בעל קונספט ייחודי ברוח המקום ואפשר להתפנק בטיפולים כמו מסאז' תאילנדי, רקמות עמוק, שיאצו, מסאז' שבדי, חמאם טורקי יפיפה, ולקנח בטבילה מרגיעה בבריכה המחוממת בקצה ההר, המשקיפה אל נוף בלתי נשכח. כמו כן ניתן לבלות באולם אלמא ובו 450 מקומות ישיבה, שבו מתקיימים קונצרטים באופן שוטף של הרכבים, התזמורות והנגנים הקלאסים מהארץ והאולם, לצד הופעות אקוסטיות של מוזיקאים בינהם עידן רייכל, אביב גפן ועוד טובים ורבים.

בריכה המחוממת בקצה ההר. הספא
בריכה המחוממת בקצה ההר. הספא | צילום: איתי סיקולסקי

מה בסביבהרכס הכרמל, המושבה זיכרון יעקב והים התיכון. אבל לא בטוח שתרצו לצאת.

כמה עולהלילה באמצע אמצע השבוע + ארוחת בוקר לזוג: 1,350 עד 2,150 שקל לסוויטה; בסוף השבוע – 1,950 עד 2750 שקל; אורחי המלון זכאי להנחה של 10-50 אחוז להופעות.

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

לילה לא שגרתי במלון ירושלמי:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_347' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_maz8smbs' duration='1929']

מסיבה בחיפה: וילת נופש שאתם חייבים להכיר

[brightcove_iframe video_id='mood_article_352' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7fmw8ma3' duration='1929']

לעוד המלצות על חופשות מהממות היכנסו לפייסבוק שלנו

*הכתבת היתה אורחת המלון