כמו ביוון: הטרנד החם והנחשק של הישראלים - בריכה פרטית בחדר המלון

אסקפיזם רטוב לרגל המצב: אחד הדברים שמסמלים אירוח יוקרתי ומפנק הן בריכות אישיות הצמודות לחדר במלון, המאפשרות לשכשך בפרטיות מבלי להתחכך עם שאר האורחים. בחרנו 11 מלונות המתהדרים בבריכות פרטיות

רויאל שנגרילה אילת
מהחדר לבריכה: רויאל שנגרילה אילת | צילום: אסף פינצ'וק

בריכות הצמודות לחדרי האירוח, שמאד שכיחות בריזורטים יוונים, הפכו לתופעה שצוברת פופולריות גם במלונות בישראל.

בניגוד לבריכות הציבוריות במלונות, בהן תאלצו להצטופף עם שאר הנופשים במלון, תריבו על כסא נוח, או תחטפו בטעות בעיטה מאחד השחיינים, הבריכה הפרטית כעולה משמה מספקת פרטיות, הנאה משהייה בבריכה ללא הפרעות ורעשי רקע, ללא מגבלת שעות רחצה, ועם אפשרות לעשות צילומים מושלמים לאינסטגרם בלי שאף אחד נדחף לתמונה.

בחרנו 11 מלונות, מצפון עד דרום,  שמציעים חדרים, סוויטות או וילות עם בריכה פרטית (בחלק מהחדרים).

בגלל המצב בחרנו לציין רק מלונות שפתוחים בתקופה הזו ומארחים נופשים.

מלון סטאי כנרת

מלון סטאי כנרת, שנפתח לאחרונה מחדש לאירוח נופשים, מציע וילות עם בריכות פרטיות ונוף מוריק ומרהיב לכנרת. לצד בריכות השחייה הפרטיות כוללות הווילות מרפסות, חדרי רחצה גדולים עם תכשירי רחצה מפנקים ובלעדיים למלונות סטאי, ואבזור אקסקלוסיבי הכולל מכונת קפה Nespresso וקפסולות, טלוויזיית LED בגודל 55 אינץ' עם שירותי סטרימינג בהזמנה אישית ועוד.

סטאי כנרת
סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

מלון חוף נחשולים, קיבוץ נחשולים

מלון חוף נחשולים ממוקם באחד החופים הכי יפים בארץ - חוף נחשולים, ומציע מגוון רחב של אפשרויות לינה. בין היתר תמצאו בו סוויטות דה-לקס הממוקמות בקומת הקרקע, במבנה בעל שתי קומות, המשקיף אל הים ונמצא במרחק נגיעה מהמים. הסוויטות הללו, שעיצובן לקוח מעולם הים,  הינן בעלות בריכה פרטית המתמזגת עם קו הים וצופה אליו. החוויה שמציעות הסוויטות הללו הינן הדבר הכי קרוב ליוון בארץ.

סוויטה עם בריכה במלון חוף נחשולים
סוויטה עם בריכה במלון חוף נחשולים | צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון אלמונד, נווה אילן

מלון אלמונד הוא מלון בוטיק וספא חדש ויוקרתי למבוגרים בלבד השייך לרשת מלונות C-Hotels ושוכן בנווה אילן על רקע הנוף הקסום של הרי ירושלים.

המלון עוצב בהשראת קונספט שמח וצבעוני, ואווירה נינוחה המקבלת ביטוי בריהוט ובפרטי אומנות השזורים ברחבי המלון. אלמונד כולל 60 חדרים מרווחים במיוחד, מעוצבים באופן מוקפד, מתוכם 20 חדרים  עם מרפסת דק גדולה שבה בריכה פרטית מחוממת, מיטת שיזוף לצד פינת ישיבה חמודה בצל.

מה חשבנו על מלון אלמונד

מלון אלמונד - חדר צמוד בריכה
מלון אלמונד - חדר צמוד בריכה | צילום: אבשלום לוי

 

גורדוניה, מעלה החמישה

גורוניה הוא מלון סוויטות אקסקלוסיבי בקיבוץ מעלה החמישה הנמצא בגובה 800 מטרים מעל הים ומבטיח אוויר פסגות צלול, נוף יפהפה של הרי ירושלים ושלווה מוחלטת.

במלון, המיועד לאורחים מגיל 18 ומעלה תמצאו 24 סוויטות, מתוכן 4 עם בריכה משותפת (שתי סוויטות חולקות בריכה אחת) וכל שאר 20 הסוויטות בעלות בריכה פרטית והוט טאב. בגינה היפייפיה של המלון ממוקמת בריכת אינפיניטי מול הנוף ויש גם האט טאב וסאונה המשקיפים אל נוף עוצר נשימה.

מה חשבנו על מלון גורדוניה

מלון גורדוניה
מלון גורדוניה | צילום: אדי ישראל ואיל גרניט

 

דרים איילנד, שדה יואב

דרים איילנד הינו ריזורט וולנס, למבוגרים בלבד, הכולל 26 סוויטות מסוגים שונים, המתפרשות על פני פני 60 דונם, בשדה יואב. חלק מהסוויטות כוללות ג'קוזי וחלק בריכה פרטית.

כך לדוגמא סוויטת אקוומרין הינה סוויטת גן עם חצר פרטית ובה בריכה פרטית יצוקה וגדולה וג'קוזי מרווח ומפנק וסוויטת רובי - הסוויטה היוקרתית של הריזורט הכוללת חצר שבמרכזה בריכה פרטית יצוקה וגדולה וג'קוזי מרווח ומפנק.

הריזורט כולל גם מתחם ספא ענק עם בריכות מפלים, זרמים סאונות, ג'קוזי וחמאם תורכי.

מה חשבנו על דרים איילנד

דרים איילנד שדה יואב
סוויטה זוגית עם בריכה פרטית | צילום: אורי אקרמן

 

מלון בראשית, מצפה רמון

מלון בראשית, מקבוצת מלונות Isrotel Exclusive של רשת ישרוטל ואחד ממלונות היוקרה בארץ מורכב מ-111 וילות אירוח הפזורות על פני שטח של כ-50 דונם, מתוכן 39 יחידות צמודות קרקע עם בריכות פרטיות ומרפסות שמש, כולן צופות לעבר הנוף המרשים של מכתש רמון.

מיקומו המיוחד של מלון בראשית מבטיח מזג אוויר נעים ונוח בכל ימות השנה.

עוד במלון ספא מפנק ובריכת שחייה משותפת שסכתה בתואר "הבריכה היפה בעולם" על פי מגזין Travel Agent Central העולמי.

מלון בראשית
מלון בראשית | צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון הרברט סמואל מילוס, ים המלח 

במלון הרברט סמואל מילוס מחכות לכם סוויטות מפוארות, להן בריכת אינפיניטי פרטית ומרפסת טרסה צמודה.  במלון תמצאו גם מתחם ספא יוקרתי הכולל חמאם טורקי, סאונה יבשה, ג'קוזי, בריכת מי ים המלח, חדרי טיפולים מעוצבים ומגוון רחב של טיפולי גוף ונפש.

מלון הרברט סמואל מילוס, ים המלח
מלון הרברט סמואל מילוס, ים המלח | צילום: אסף פינצ'וק

 

סיקס סנסס שחרות 

הריזורט, מרשת מלונות היוקרה Six Senses מהמובילות בעולם, המשתרע על גבעה הצופה על היופי הטבעי של הרי אדום ומאופיין כגן עדן מדברי, מציע מגוון סוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית לזוגות ומשפחות.
מבין הווילות הייחודיות והמעוצבות בריזורט, ניתן להתפנק בווילות מרווחות עם סלון, חדר שינה, פינת אוכל, בריכה פרטית ומרפסת פטיו עם תצפית פנורמית להרי אדום ומדבר הנגב.

סיקס סנסס שחרות
סיקס סנסס שחרות | צילום: באדיבות סיקס סנסס

 

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה, אילת

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה מציע לאורחיו וילות מבודדות עם בריכה פרטית, הממוקמות על צלע ההר ומשקיפות אל הים האדום. בכל בריכה דק שיזוף ומנוחה, פינת ישיבה, חדרי שינה מפוארים ואמבט מפנק.

רויאל שנגרילה, אילת
רויאל שנגרילה, אילת | צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון אגמים, אילת

מלון אגמים, מלון "צ'יל אאוט", מקבוצת מלונות Isrotel Collection הפונה לקהל צעיר. המלון כולל 288 חדרים, כאשר כל חדר בקומת הקרקע פונה לבריכה, ולמעשה מקבל גישה ישירה מהחדר היישר אליה. הבריכה אומנם לא לגמרי פרטית, אלא חלק מהאזור הציבורי של המלון, אבל החדרים בנויים כך שתרגישו שהיא רק שלכם.

הקיץ המלון מציע אטרקציה חדשה: Jasper 08 - בר על המים שבו מייצרים פס מיוחד של קוקטיילים.

מלון אגמים
מלון אגמים | צילום: יניב כהן

 

מלון NOW, אילת

מלון NOW הוא מלון בוטיק למבוגרים בלבד, מגיל 18 ומעלה.

יש בו סה"כ 19 חדרים מעוצבים ומפנקים המתפרשים על 2 קומות.  בקומה הראשונה ישנם 11 חדרים, מתוכם חמישה חדרים עם מרפסת בריכה פרטית ובקומה השנייה יש עוד 8 חדרים. בנוסף, המלון כולל 2 בריכות - בריכה בקומה המרכזית ובריכה על גג, לכל בריכה צמודה גם מסעדה.

מלון NOW, אילת
מלון NOW, אילת | צילום: מיכל מנור