בין ערביים: 5 פעילויות אקטיביות לילדים בשעות הנעימות של היום

מיני גולף בשקיעה, מגדלי אקסטרים בחושך, מפגש עם חיות לילה, מתחם סקייטפארק, אומגות וקירות טיפוס. אבנית סטרולוב מפציעה עם הצעות מלאות אדרנלין, בשעות הנעימות של היום, לילדים בכל הגילאים

2 I
שקיעה בארץ טובה | צילום: לוטי ביילין

מזג האויר החם לא מאפשר לקיים פעילויות עם הילדים באוויר הפתוח בשל עומס החום, ובמיוחד לא פעילויות אקסטרים כאלה ואחרות, הדורשות הוצאת אנרגיה ומאמץ.

עם זאת, לא חייבים להישאר בבית ולוותר על הפעילויות הללו, שהילדים כה זקוקים להם. מצאתי 5 אפשרויות בילוי נהדרות לשעות הבטוחות, שעות בין הערביים, כשהחום מעט פוחת ורוח נעימה מתחילה לנשב.

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

פארק האקסטרים של תל אביב – SkyTown TLV

פארק האקסטרים שבגני יהושע נחשב כפארק האקסטרים האווירי הגדול בעולם והוא מיועד לפעילויות ערב. הפארק פתוח מדי יום עד השעה 21:30. הפארק מלא בחוויות עם אדרנלין גבוה, הממוקמות במתקן אקסטרים ענק בגובה של 24 מטרים המחולק ל- 4 קומות. המתקן כולל מעל ל-120 אלמנטים אתגריים, חלקם פטנטים רשומים וייחודיים לפארק זה בלבד.

המתקן מתאים לכל המשפחה, ולמעשה ילדים החל מגיל 3 יכולים ליהנות ממנו. משך כל סבב פעילות הוא כשעה וחצי.

קומת הקרקע במתקן מתאימה גם לילדים צעירים, בגובה 1.00-1.25 מטרים. בקומה הרביעית נמצא דק עץ עם תצפית משגעת.

עלות: 90 ש"ח ליחיד, 255 ש"ח, או 340 ש"ח  לרביעיה.

בווייז: שד' רוקח 98, ת"א

שעות פעילות: ימים ב'-ה' + שבת 16:00-21:30, שישי 09:30-14:30

פרטים נוספים בטלפון  03-5589722 או באתר

נ

מיני גולף בשקיעה בשפלה - ארץ טובה

ארץ טובה הוא מתחם מיני גולף פסטורלי הממוקם במושב כפר אוריה בשפלה. המקום כולל מגוון מסלולי מיני גולף, שולחנות פיקניק, מזנון אוכל ומתחם אירועים. המתחם ענק ומתפרש על פני 5 דונמים הכוללים מסלול מיני גולף בעל 7 תחנות, המכונה "אתגר שבעת המינים" המשקיף אל שדות הכפר.

בימי הקיץ החמים, המקום פתוח עד שעה מאוחרת במיוחד, עד השעה 22:00 ובעלי המקום ממליצים בחום (שבכדי להימנע מהחום) להגיע החל מהשעה 18:00. מאחר ומתאפשר לשהות במקום בשעת השקיעה ואפילו לאחריה, המקום יכול להוות בילוי נהדר עם הילדים בשעות בהן עומס החום נשבר ויש אוויר נהדר. מומלץ לכוון להגיע לשעות השקיעה, שכן השקיעה במקום מהפנטת.

עלות: 35 ש"ח לאדם, או 30 ל-2 סבבים ומעלה בקבוצה ל 4 משתתפים ויותר

כתובת: מעלה אוריה 3, כפר אוריה. בווייז: ארץ טובה – בוסתן שבעת המינים

שעות פעילות: בקיץ: 09:00-22:00

לפרטים והזמנות: 0525490707

עמוד האינסטגרם

מיני גולף ארץ טובה בכפר אוריה
מיני גולף ארץ טובה בכפר אוריה | צילום: לוטי ביילין

 

ים – יבשה באקסטרים – ג'ננה פארק

פארק ג'ננה ממוקם בפארק כרמים בקרית ענבים, והחל מה 24/7/2024 הוא פתוח עד השעה 20:00, מה שמאפשר פעילויות בשעות נעימות של היום.

בפארק מספר מתחמי פעילות. אמנם במקום קיים מתחם של פארק מים (מתחם מתגלצ'ים) ובו 4 מגלשות ענק (הגדולות ביותר במזרח התיכון), מגוון מתנפחים רטובים, מסיבות קצף ומבוך רובי מים, ואולם אנחנו רוצים להתמקד דווקא במתחם האתגרי, אשר פתוח כאמור עד שעות הערב, מה שמקנה אפשרות לפעילות אקסטרים בשעות בין הערביים ולא בשעות החום הכבד.

במתחם האקסטרים ניתן למצוא מגוון של כ-25 קירות טיפוס, מתחם קליעה למטרה בחץ וקשת, מתחם באנג'י, פיינטבול, פארק חבלים בגובה של 4 קומות ואפילו אומגה ארוכה במיוחד (220 מטרים).

מאחר ומשך השהות בפארק האקסטרים אינו מוגבל בזמן, ההמלצה שלנו היא לשלב בין השניים – להתחיל במתחם הרטוב בשעות שעוד חם, וכשהחום יורד לעבור לפעילויות האקסטרים.

בונוס: יש באזור שפע של מסעדות ובתי קפה שאפשר לשלב אחרי או לפני שמוציאים אנרגיה.

עלות: למתחם האתגרי – 93 ש"ח ליחיד. נין לרכוש כרטיס משפחתי ל-4 בעלות של 362 ש"ח או ל-5 נפשות בעלות של 433 ש"ח. עלות כרטיס משולב ליחיד היא 119 ש"ח, משפחתי ל-4 נפשות היא 460 ש"ח, ול-5 נפשות ב- 565 ש"ח.

בווייז: פארק ג'ננה. כתובת: פארק כרמים, קריית ענבים

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר.

ת

פיקניק או אקסטרים? פארק הכט חיפה

פארק הכט הוא פארק מושקע במיוחד הנמצא במבואותיה הדרומיים של חיפה. הפארק ממוקם קרוב לחוף הים, וגובל בתל שקמונה. הפארק כולל הכל מהכל. מדשאות רחבות ידיים, ספסלי ישיבה ושולחנות פיקניק, מתקני כושר, מתקני טיפוס, אומגות, מגוון רחב של מתקני שעשועים לכל הגילאים (חלקם נגישים), פאמפטרק - פארק אופניים אתגרי ואפילו מסלול סקייטפארק מושקע.

בנוסף יש בפארק גם מגרשי ספורט וביניהם מגרש כדורסל ומגרש קט רגל.

בשעות הערב נושבת בפארק רוח נעימה מן הים. המלצה שלנו - הביאו עמכם עפיפונים, או קנו ערכה פשוטה להכנת עפיפון, הרכיבו את העפיפון עם הילדים תנו להם להעיף את העפיפון במרחבים ובגבעות המקום.

הכניסה לפארק אינה כרוכה בתשלום.

בווייז: חניון פארק הכט

עלות: הכניסה חינם

מסלולי אופניים, פארק חיפה
פאמפטרק בפארק חיפה | צילום: הילי וואלך

 

מה עושות האיילות בלילות? ספארי לילה ברמת גן

רוצים לפגוש אריות וחיות נוספות בשעה שהם פעילים וערים?

בימים א'-ה ובשבתות במהלך הקיץ, עד לתאריך 27/8/2024, הספארי ברמת גן יהיה פתוח עד השעה 21:00, ויאפשר כניסה למתחם עד השעה 19:00. בשעה 18:00 יתקיים בכל יום מופע, אחת לשבוע תתקיים הופעה באורך מלא בליווי רקדנים של אחד מכוכבי הילדים המוכרים: מיכל הקטנה, מני ממטרה, יובל המבולבל , דוד חיים ובנוסף שפע של פעילויות.

בנוסף תופעלנה תחנות הדרכה ברחבי המקום ובהן יסבירו על חיות הלילה, הייחוד שלהן, מעשיהן ועוד. ההדרכות הן אינטראקטיביות. כך למשל תופעל תחנה המלמדת כיצד להתמצא במרחב בעזרת חוש השמיעה, תחנה העוסקת בראיית לילה, תחנה העוסקת בחוש המישוש ועוד.

עלות: בקופות: 109 ש"ח, ברכישה מוקמת באתר: 99 ש"ח. הנחה למפונים, הנחות לתושבי ת"א ורמת גן, חיילים, שוטרים, ועוד

שעות פעילות: א'-ה': כניסה בין השעות 09:00-19:00, שישי: 09:00-14:00, שבת 08:30-19:00

בווייז: ספארי - safari

הספארי
ערב טוב גיא | צילום: דוברות הספארי