ילדים לנצח: ביקרנו בארץ לעולם לא בפארק הירקון ועפנו על זה

מסלע השלדים, דרך משעול פיטר פן למחנה הילדים האבודים, ואין מצב שאתם מפספסים את ספינת הפיראטים המעופפת. לבקר בארץ אחרת בלי לעבור בנתב"ג

זמן צפייה: 00:56

איך אפשר לעוף? מסתבר שצריך בשביל זה הרבה מחשבות שמחות. לאלה תוסיפו אבקת פיות מדגדגת, אהבה, אומץ לב ואת מילות הקסם שלמדנו בכיתת הפיות של טינקרבל: מר-מלוח, חמוץ-מתוק, חיוך גדול טיפה של צחוק. ארץ לעולם לא, אגדת פיטר פן, מתעוררת הקיץ לחיים בגן הטרופי בפארק הירקון בגני יהושוע בתל אביב (עד ה-31 באוגוסט 2017).

ילדים, אבל גם מבוגרים כמונו שנהגו להשאיר חלון פתוח, בתקווה שפיטר פן ייקח אותם לסיבוב בשמים, מוזמנים לבלות במחנה הילדים האבוד ("הכניסה למבוגרים אסורה"), לצפות בקרב בין קפטן הוק לפיטר פן, לפגוש בתולת ים אמתית ולעשות אימונים של פירטים.

אנחנו הגענו לפנות ערב, אחרי החום הגדול. בכניסה קידמו אותנו המון פנסים קטנים וזוהרים שהאירו את המתחם. התרגשנו. קיבלנו מפה וכתב חידה מושקע ויצאנו לדרך. משך שעתיים עברנו בתחנות השונות. פגשנו את פיטר פן וקפטן הוק שהסתובבו בשבילים כאילו אין בעולם פפרצי, ביקרנו ביער הבמבוק, צפינו בהופעה על ספינת הפירטים, הרכבנו שלד(!), היינו במפרץ בתולות הים וקיבלנו שיעור לחיים בכיתת הפיות של טינקרבל הקסומה. למשל, איך מצביעים? על האף. אם מצביעים על מישהו, הוא יכול להיעלב וכשאנחנו מצביעים עם האצבע כלפי מעלה, אנחנו יכולים להעליב את הפרפרים והציפורים.

הופעה על ספינת הפירטים, ארץ לעולם לא, פארק הירקון | צילום: גיא חמוי

לרגע אפשר היה לחשוב שאנחנו באמת בארץ לעולם לא, לא בתל אביב הלחה והמיוזעת. העצים של הפארק עם האגמים הקטנים רק הוסיפו לקסם ועשו לנו שמח. העייפות ניצחה ולא הספקנו לבקר בכפר האינדיאנים של טייגר לילי ובמחנה הילדים האבודים. גם את האוצר לא ממש מצאנו, אם כי פתרנו את כתב החידה (טיפ למתקשים ולמתברברים כמונו: יש צופן בתחתית החידה. אנחנו גילינו את זה באיחור).

אינדיאנים ליום אחד | צילום: גיא חמוי

בתופסת עשרה שקלים אפשר להפליג גם בסירת פירטיים (לא מומלץ לבעלי פחד גבהים ולב חלש). אנחנו נתנו לילדות לעוף ועצמנו עיניים בצד מהפחד.

בסיום סיכמה בת השמונה: "הרגשתי ממש בארץ לעולם לא. לא רציתי לצאת".

ללכת עד העד הסוף עם כתב החידה

איפה? פארק הירקון גני יהושע תל אביב, למי? גילאים: 3-10 שעות פתיחה: 09:00-22:00 (שישי 09:00-15:00). כמה עולה? 89 שקלים (מבצעים: בכל חברות האשראי: 89 שקל ל-1+1, למחזיקי כרטיס דיגיתל: 79 שקל ל-1+1), תוספת של 10 שקלים בכניסה לסירת הפיראטיים.

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק