חוגגים 69: כל האירועים וההופעות ליום העצמאות

כל הארץ אירועים: איפה תוכלו לראות הופעות בחינם ומי ישלב אקסטרים בחגיגות? לגזור ולשמור

זמן צפייה: 03:23

 מי מופיע איפה?

הנה רשימה חלקית: עכו- משה פרץ, דודו אהרון |קריית מוצקין- תיסלם, אייל גולן | רעננה- עילי בוטנר וילדי החוץ, גידי גוב | כפר יונה- ישי לוי, האולטראס | יהוד- שרית חדד, רמי קליינשטיין, ספיר סבן | באר יעקב- יובל דיין, סקאזי | נס ציונה- עברי לידר | אריאל- שרית חדד | אופקים- אביב גפן  | שדרות- אליעד, איב אנד ליר, ג'ולייטה | דימונה- נועה קירל I תל אביב בכיכר רבין יהיו להקות זמר ומחול עם מופע סיום של עברי לידר I ירושלים בבמה המרכזית יופיעו אריק סיני וקובי פרץ ועוד I חיפה יופיעו בין היתר פאר טסי, נתן גושן ואייל גולן

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-activities-007-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_tsgp97tp' duration='46']

69 מוזיאונים פתוחים חינם ברחבי הארץ: מוזיאון ראשון לציון

משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים פותחים 69 אתרי מורשת ביום העצמאות! אתרי המורשת פזורים ברחבי הארץ יציגו: תצוגות נשק, מזכרות היסטוריות, פריטי לבוש אותנטיים, חפצי ראשי הממשלה, קרונות רכבת עתיקים ומשוחזרים, תעלות ובונקרים, כלים משוריינים ועוד. אחד מהם הוא מוזיאון ראשון לציון: המקום בו עוצב והונף לראשונה דגל הלאום ובו נולד המנון "התקווה" יערוך פעילות אתגרית בנושא הדגל, ההמנון והקמת המדינה. אפשר לגלוש מאומגה, קיר טיפוס בצורת מפת ישראל עליו תוכלו לטפס מאילת ועד מטולה, על גבי גשר חבלים בין בתי המושבה וחצרותיה, סדנאות יצירה ברוח החג, משחקים, סיורים  ועוד.

שלישי, 2.5, 10:00-14:00 I ללא תשלום

שדה בוקר: צריף בן גוריון 

ביום העצמאות, מאפשרים בצריף בן-גוריון לקחת חלק בהיסטוריה של המדינה: המבקרים יוכלו לכתוב את הפסקה שלדעתם חסרה במגילת העצמאות ולהוסיף את חתימתם לצד חתימתו של ראש הממשלה הראשון ושאר גדולי האומה. ובסופה של הפעילות יעבור צוות צריף בן-גוריון על כל התוספות החדשות שהוצעו, והרעיונות הטובים ביותר ישלחו מטעם האתר ישירות אל משרדי ראש הממשלה בירושלים, ואולי יובילו לשינוי אמיתי במדינה.

שלישי, 2.5, 10:00-16:00 I ללא תשלום

יד מרדכי: פלמ"חניקים ליום אחד

גם מוזאון יד מרדכי ואתר שיחזור קרב תש"ח יהיו פתוחים ללא תשלום לרגל החג, ויזמינו את המבקרים לשמוע על תולדות הקרב, לרוץ בתעלות ההגנה והקשר, לטפס על טנקים, לעלות לגבעת הפסל של מרדכי אנילביץ ולצפות על האזור ולהנות מחוויה קיבוצית ייחודית.  ביום העצמאות יתקיימו סיורים מודרכים באתר, שמתארים את הקרבות וסיפורי הלוחמים. בנוסף, באתר יוכלו הילדים להתחפר בעמדות ההגנה של קומץ חברי הקיבוץ ואנשי הפלמ"ח, לשחזר את מהלך הקרבות באזור וללמוד על הלחימה העיקשת שנמשכה 6 ימים. המבקרים יתרשמו מכלי הנשק מהתקופה, יתגנבו בתעלות הקשר ואף יטפסו על הטנק ההיסטורי. ניתן לערוך מנגלים ביער יד מרדכי הסמוך לקיבוץ.

שלישי, 2.5, הסיורים יצאו בשעות 10:00, 12:00, 14:00 I ללא תשלום

רוטשילד: לפיכך נתכנסנו

חגיגת ציונות משפחתית בשד' רוטשילד, המקום בו הוכרזה המדינה. חפשו את המטמון - כתב חידה לכל המשפחה, סיורים חוויתיים לאורך היום, כניסה חופשית לאתרים הסטוריים, שחזורים חגיגיים של הכרזת העצמאות , דמויות הסטוריות מהלכות לאורך השדרה, מתחם פעילות ותוכן של הקרן הקיימת לישראל, מופע ריקודי עם והרקדות לקהל ברחבת קצה השדרה, הרכבי מוסיקה.

שלישי 10:00-16:00  I עצמאות I ללא תשלום

לטרון: עצמאות במיני ישראל

סיורים מודרכים ברחבי הפארק המספרים את סיפורה של המדינה, הכנת וצביעת דגלים, כתב חידה ומופע "איציק הליצן בכחול ולבן": מופע מוזיקלי ליום העצמאות. בנוסף, תוזמנו לפתור את כתב החידה המשפחתי – "אלבום התמונות של אורי". עם חידות ומשימות, שיעזרו לאורי, לשחזר את אלבום התמונות המשפחתי. כמו כן, תתקיים סדנת יצירה צבעונית וחגיגית – בה ניתן יהיה לצבוע דגלים בצבעים שונים ולצאת עם מזכרת נפלאה לכל ילד.

שלישי, 2.5, 10:00-17:00 I בתשלום- 69 שקלים לאדם

טבריה: עצמאות בפארק חוף גיא 

פארק המים חוף גיא שבטבריה, חוגג את יום העצמאות בין השעות 17:00-09:00 עם שלל פעילויות ואטרקציות לילדים ולמשפחות. זהו היום היחיד בשנה שבו ניתן לערוך מנגלים באזור מיוחד בפארק. ממתחם מתנפחים, חדר קולנוע 7 מימדים שיקרין סרט המאפשר לכל הגוף להשתתף בחוויה, בריכות מים עם מתקני שעשועים והפעלות בבריכת הגלים הכוללות פרסים.

שלישי, 2.5,  18:00 -  9:30 I  בתשלום- 99 שקל לאדם, חינם לאורחי מלון חוף גיא

היעדים הכי חמים לקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו