אננטרה מינה אל-ערב - התחליף למלדיביים במרחק של 3 שעות טיסה מישראל

חופים לבנים, מי טורקיז צלולים ובעיקר וילות עם בריכות פרטיות על המים. בלוגר התיירות איציק בלס, ביקר בריזורט החדש של רשת אננטרה בראס אל ח'יימה, מרחק של שעה נסיעה מדובאי, וחזר מוקסם

זמן צפייה: 00:39

איציק בלס הוא יוצר תוכן בתחום הטיולים המתמחה במלונות יוקרה וחוויות יוצאות דופן. האינסטגרם של איציק

אין כניסה לישראלים: ממשלת האיים המלדיביים, שהינה מדינה מוסלמית-סונית, הודיעה בתחילת חודש יוני כי תמנע ממחזיקי דרכון ישראלי להיכנס אליה בעקבות המלחמה בעזה. משרד החוץ יצא בהמלצה לאזרחים ישראלים להימנע מכל נסיעה למלדיביים, גם לבעלי דרכון זר.

בניגוד לאיים המלדיביים, באיחוד האמירויות הישראלים רצויים ביותר.

מרחק של שעה נסיעה מדובאי נמצאת האמירות ראס אל חיימה, שטרם הוצפה בתיירים ישראלים. האמירות, שהינה הרביעית בגדולה באיחוד האמירויות וגם הגבוהה והצפונית ביותר  מתגאה בחופים לבנים, מים צלולים שבהם נמצאות מיליוני פנינים, ונופים מרהיבים.

מרבית התושבים בראס אל חיימה הם אמירתיים, לעומת דובאי השכנה שמונה כ-70% מהגרים.

עד עתה היו בעיר עשרות ריזורטים מפנקים שנמצאים סמוך לחופים הלבנים, אבל בתחילת 2024 נפתח בעיר הריזורט החדש והנוצץ של רשת המלונות התאילנדית ״אננטרה״ - אננטרה מינה אל-ערב, שהולך לתת פייט למלונות שבמלדיביים.

אננטרה מינה אל-ערב
אננטרה מינה אל-ערב - הולך לתת פייט למלונות שבמלדיביים | צילום: באדיבות איציק בלס

 

וילות שיושבות ממש על המים

הריזורט שוכן על חצי אי פרטי של חולות זהובים המשקיף על הלגונה ועל האוקיינוס ​​הפתוח,  על רקע נופם של הרי חג'ר המרהיבים. עיצוב המלון, הן בחללים הציבוריים והן במתחמי המגורים נשען על אלמנטים מודרניים לצד אלמנטים עיצוביים מסורתיים.

אננטרה מינה אל-ערב כולל 174 חדרים, סוויטות ווילות, כולל ווילות שיושבות מעל המים, בדיוק כמו במלדיבים.

למעשה זהו מלון הראשון באמירויות אשר מציע וילות פרטיות על הים. כל אחת מהווילות היא מקדש אקולוגי שנבנה בהרמוניה עם הטבע. כל וילה כוללת חלל מגורים פנימי מרווח ודק חיצוני ובו בריכה פרטית. חלק מהסטנדרט השירותי של המלון הוא שירות אירוח פרסונלי לאורחי הווילות מה שמבטיח שהעדפותיו הייחודיות של כל אורח יטופלו בכל הזדמנות.

אננטרה מינה אל-ערב
וילה שיושבת ממש על המים | צילום: באדיבות איציק בלס
אננטרה מינה אל-ערב
אלמנטים מודרניים לצד אלמנטים עיצוביים מסורתיים | צילום: באדיבות איציק בלס

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

בריכה, ספא, וספורט ימי

בריזורט תמצאו בריכת אינפיניטי הצופה אל הנוף, מועדוני ילדים ונוער, חדר כושר מאובזר במיטב המכשירים המשוכללים בעולם וכמובן ספא עטור פרסים עולמיים מרשת ״אננטרה״.

הספא, הממוקם בלב גנים המשקיפים ללגונות, עוצב במטרה ליצור חלל ריפוי ומרגוע והוא כולל 7 חדרי טיפול פרטיים. הטיפולים כוללים שימוש במסורות ובתכשירים מקומיים כגון טיפול פנים עמוק באמצעות קרמים עשויים תמרים, מלחים ודבש מקומי. כל אלה לצד הטיפולים מארץ המוצא של רשת אננטרה - תאילנד.

המלון מציע גם שלל אטרקציות ימיות החל מחתירה בקייקים בלב שמורת המנגרובים ועד יאכטות שיוצאות להפלגה בשקיעה.

בריכת האינפיניטי של אננטרה מינה אל-ערב
בריכת האינפיניטי של אננטרה מינה אל-ערב | צילום: באדיבות איציק בלס

 

קולינריה עשירה ומגוונת

גם התחום הקולינארי עשיר וכולל 6 מסעדות וברים, כשמסעדת הדגל של המלון, מקונג, מציעה מהעושר של מזרח אסיה עם מנות מתאילנד, וייטנאם וסין. לצידה תמצאו מסעדה שמגישה אוכל בינלאומי, מסעדה ים תיכונית, ועוד.

לצד הבריכה מגישים שלל חטיפי יום קלאסים כגון: פיצות, טוסטים, המבורגרים פלטות פירות ועוד. בנוסף, המלון מציע קוקטיילים יחודיים ונרגילות כמקובל בכל המלונות באיחוד האמירויות.

ארוחת הבוקר במלון
ארוחת הבוקר במלון | צילום: באדיבות איציק בלס

 

קיימות ושמירה על הטבע

אחד מהעקרונות הייחודיים של הריזורט החדש בראס אל-ח'ימה, כמו בשאר המלונות של רשת אננטרה, הוא קיימות. במיוחד קיימת מודעות לשמירה על המערכת האקולוגית העדינה של המנגרובים במפרץ.

תשומת לב רבה ננקטה בבנייה במטרה לא לפגוע באקוסיסטם הייחודי הכולל מפגש בין ים למדבר. בנוסף, כל חללי האירוח נבנו על בסיס עקרונות אקולוגיים והריהוט כולו בנוי מחומרים ידידותיים לסביבה כמו עץ ירוק, בדים ופלסטיק ממוחזר. נעשה שימוש במים ממוחזרים, אנרגיה ירוקה וחיסכון באנרגיה ואי שימוש בפלסטיק וכלים חד פעמיים.

אננטרה מינה אל-ערב
אננטרה מינה אל-ערב - מקום ירוק תרתי משמע | צילום: באדיבות איציק בלס

 

החוויה האישית שלי

לאחר ביקורים במאות מלונות יוקרה מסביב לעולם ובהרבה מלונות ברשת אננטרה, המלון הזה הפתיע אותי במיוחד. ארוחת הבוקר הייתה סופר מגוונת והעיצוב של חדר האוכל היה מרהיב וייחודי.

השירות במלון היה מעולה, החל מרגע הצ׳ק אין ועד לצ׳ק אאוט, כולם מסביב דואגים לך שתהיה תמיד מרוצה, ובכל חלקי המלון יש שירות מצויין.

הווילות על המים היו מפנקות במיוחד, עם בריכה פרטית, והכל באווירה של המלדיביים. חדר הרחצה היה מאובזר ומפנק במיוחד וכלל שלל מוצרי טיפוח מבית האופנה היוקרה בולגרי.

אננטרה מינה אל-ערב
איציק בלס באננטרה מינה אל-ערב | צילום: באדיבות איציק בלס

 

מה עושים בראס אל ח'יימה?

בראס אל חיימה יש מבחר אטרקציות אקסטרים מטורפות לצד אתרי תרבות וטבע:

* אומגה על הר ג׳בל ג׳איס: האומגה הכי ארוכה בעולם, היורדת מפסגת ההר לאורך של כ-4.5 ק״מ במהירות של בין 120 ל-150 קמ״ש. זוהי האטרקציה הפופולרית והמוכרת ביותר בראס אל ח'ימה ותיירים רבים מדובאי מגיעים לאזור רק בשביל לחוות חוויה על הר שגובהו כ- 1,934 מטרים מעל פני הים.

* מבצר דהייה: המבצר הגבוה ביותר באמירויות שהינו אחד מסימני ההיכר הבולטים של העיר.

* המוזיאון הלאומי של ראס אל ח'יימה המעוצב באופן מסורתי.

* טיול ג’יפים בהרי ראס אל ח'יימה האדומים, שמציע חווית אקסטרים מדברית.

* סיורים מודרכים בעברית עם חברת "הגמל ההרפתקני".

* סיור מודרך בחוות סווידי: יציאה לשייט וחיפוש אחרי פנינים בלב הים על סירה מעץ בכפר דייגים, חוות הפנינים היא אחד מאתרי התיירות המעניינים והמיוחדים ביותר בראס אל ח'יימה.

* מסגד מוחמד בין סלאם: המסגד המפורסם הייחודי בעל חשיבות רבה והיסטוריה.

* לחובבי השופינג יש את קניון ״מנאר״ שמציע את שלל המותגים.

Aerial,view,of,ras,al,khaimah,,united,arab,emirates,ראס אל חי'מה
ראס אל חי'מה - מפגש בין הר, מדבר וים | צילום: שאטרסטוק

 

איך מגיעים לראס אל ח'יימה?

ראס אל ח'יימה ממוקמת כשעה נסיעה משדה התעופה של דובאי או שעתיים ורבע משדה התעופה של אבו-דאבי.

פלאיי דובאי מפעילה קו יומי בין תל אביב לדובאי ואיתיחאד מפעילה טיסות בין תל אביב לאבו דאבי.

* איציק בלס היה אורח של מלון אננטרה מינה אל-ערב