נסעה לדייט ראשון בשדה התעופה ומצאה את אהבת חייה

כמו באגדות: הזוג שהתאהב עוד בתיכון, נפגש אחרי שנים בשדה התעופה באוסטרליה- והשאר היסטוריה

זמן צפייה: 02:05

ברי אליזבת, בת 28 , גדלה בכפר אנגלי קטן, במרחק קילומטרים ספורים בלבד מארוסה לעתיד, מתיו בנפל, אך למרות הקרבה שלהם, ברי לא פגשה במתיו עד גיל 16, כששניהם למדו יחד בתיכון.
"ראיתי את מתיו הולך במסדרון בבית הספר עם העיניים הכחולות שלו וז'קט עור בצבע בורדו. הוא לא ידע מי אני אבל אני התאהבתי בו מיד". ברי ומתיו מעולם לא דיברו בבית הספר, אך היא המשיכה לחלום עליו עד סיום הלימודים.

>>לא תאמינו איפה הישראליות רוצות לקבל הצעת נישואין

לאחר מכן פנתה ברי ללימודים גבוהים בבית הספר לדרמה בלונדון והשתתפה בתוכנית טלוויזיה פופולרית. מתיו, שלמד עיצוב גרפי באוניברסיטת נוטינגהאם טרנט באותו זמן, זיהה את פניה, חיפש אותה בפייסבוק והוסיף אותה. "ניסינו לדבר וזה הרגיש קצת מביך בהתחלה. שלחנו הודעות פרטיות ליום ההולדת וניסינו גם להיפגש במשך שנים בוויטנאם ובלונדון, אבל העניין פשוט לא צלח", מספרת אליזבת על ההמשך המקרטע של הקשר.

דייט ראשון בשדה התעופה של סידני
דייט ראשון בשדה התעופה של סידני | צילום: צילום: דיילי מייל

בעודה מתגוררת בלוס אנג'לס שלחה ברי הודעה למתיו, שחי אז באוסטרליה ועבד כדוגמן ומאמן אישי. "ארבעה חודשים לאחר מכן הלכתי בעקבות הלב שלי ופשוט הזמנתי כרטיס טיסה מלוס אנג'לס לסידני," היא מספרת. "החברים שלי חשבו שאני משוגעת כי בחרתי לנסוע ברחבי העולם כדי לצאת לדייט בפעם הראשונה עם גבר שמעולם לא פגשתי, אבל אני לא יכולה להסביר עד כמה זה היה נכון. ידעתי שאני עומדת להתחתן איתו עוד לפני שאפגוש אותו, ולא פחדתי לספר לאנשים", אומרת ברי.

נהנים לטייל יחד בעולם, וזוכרים איפה הכל התחיל. ברי ומתיו
נהנים לטייל יחד בעולם, וזוכרים איפה הכל התחיל. ברי ומתיו | צילום: צילום: דיילי מייל

"נפגשנו בפעם הראשונה בשדה התעופה הבינלאומי של סידני. החיבוק הראשון שלנו, הנשיקה הראשונה שלנו- הכל התרחש שם. הרגשות היו מעורבים, אבל הרגע הספציפי הזה שבו אנחנו נפגשים לראשונה- הוא אחד האהובים עלי בחיים, הייתי חוזרת אליו בכיף". בני הזוג היו יחד שלוש שנים לפני שהתארסו. הצעת הנישואין התרחשה, איך לא, באותו מקום בו נפגשו השניים:  "לפני כמה זמן היינו במלבורן לכמה ימים, ועברנו בשדה התעופה. אני הסתובבתי בין החנויות, ומתיו נשאר לחכות לי. לא דמיינתי שזה תכף יקרה. הגענו למסוף והוא היה ריק לגמרי, רק אנחנו. התחלתי לצלם את שחזור המפגש שלנו: צילמתי את הרמפה שירדתי דרכה למטה, מחפשת את מתיו. זה היה רגע מדהים להפליא כי זה החזיר אותי לפני שלוש שנים, כאשר שדה התעופה היה הומה באנשים. פתאום ראיתי אותו. התנשקנו ואז הוא כרע ברך ושאל אותי את השאלה שחלמתי עליה מאז שפגשתי אותו".

ברי ההמומה מהתרגשות אמרה כמובן "כן", וכעת השניים נמצאים בחופשה בסינגפור ונהנים לטייל יחד ברחבי העולם. אחרי סיפור היכרות שכזה, מעניין אם גם החתונה תהיה רומנטית ולא שגרתית כל כך.

הצעת נישואין בפרימרק? אל תפספסו את הסניף המטורף שנפתח באמסטרדם לא מזמן: 

[brightcove_iframe video_id='mood_article_265' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fk76i0yk' duration='1929']

קסום לזוגות: המלון הישראלי ראשון בזנזיבר. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_165' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nd68pe5h' duration='1929']