הכל כלול במחירי רצפה: הישראלים חוזרים לאנטליה

פארקי מים מטורפים במלון, אינספור מסעדות, אלכוהול ואוכל חופשי, כולל תחליפי חלב לתינוקות. בקיצור - הכל מהכל. נסענו לבדוק 6 בתי מלון באנטליה וחזרנו מסוחררים

זמן צפייה: 02:33

כשסיפרתי לחברים שאני נוסע לאנטליה בפעם המי יודע כמה, התגובות נעו בין "השתגעת? מסוכן שם", ועד "אנחנו לא באים לחלץ אותך". אז נכון שטורקיה נמנית ברשימת אזהרות המסע לישראלים של המטה ללוחמה בטרור, ובכל זאת הזמן חלף, והנה, למרבה הפלא, אתם קוראים כעת את השורות שכתבתי לאחר שחזרתי בשלום, תודה ששאלתם. אכן הגעתי לנתב"ג, עליתי על הטיסה ועוד לפני שהספקתי לעצום את העיניים אני כבר בבירה הטורקית, שעה וחצי מישראל.

אז נחתנו בשדה התעופה של העיר הלוהטת (בגלל החום, תירגעו) ומיד נערכה לנו קבלת פנים מפוארת, הכוללת ברכת "וולקאם" ואפילו "שלום" בעברית. התחושה ששמחים לראות אותנו, הישראלים, אולי הפתיעה אנשים מסוימים, אבל אותי ממש לא. מהשדה המשכנו לסיור מיוחד שיראה לנו את המלונות מהטובים שיש לעיר הזאת להציע, וכן, המלונות הם ממש כמו שאנחנו, הישראלים, נורא אוהבים: חמש ארוחות ביום, פארקי מים, שתיה וגלידות חופשי, או בקיצור מלונות שאתם יכולים להגיע אליהם עם מזוודה ובלי יותר מדי דאגות.

עוד ב-Mood:
מה עושים בכרתים עם הילדים?
שעה ואתם ברודוס: הנופש המשפחתי המשתלם של הקיץ

על הדרך זכיתי גם לטעום מהקינוח המושלם בעולם: הקטמר. מדובר בבצק חם ממולא בפיסטוקים ועליו גלידה טורקית, או במילים אחרו - גן עדן. רשמו לפניכם - מדובר במאסט, כזה שאין מצב שתעלו על המטוס חזרה לארץ מבלי שטעמתם ממנו. דבר נוסף שהשאיר טעם טוב וגוף בריא הוא החמאם הטורקי; במרחק של עד שעה בהתאם למלון בו אתם נמצאים, נמצא ארמון החמאם. תמורת 30 דולר תוכלו להזמין את סדרת הטיפולים: זה מתחיל בחמאם של רבע שעה, אחריו מסיכה לפנים, מסאז' ואז חדר מלח שיפתחו לכם את קני הנשימה. אל תפספסו.

A post shared by gil mishali (@gilmishali) on

(צילום: גיל משעלי)

אייסי גרין פאלאס (IC Hotels Green Palace)

מה במלון: חצר בסגנון ג'ונגל פראי, ו-508 חדרים וסוויטות. בין המדשאות ועצי הבננה נמצאות שש בריכות לילדים ומבוגרים, חוף פרטי עם אטרקציות בתשלום, פארק מים כדי שלילדים יהיה איפה לשחק וחדר באולינג. בנוסף תמצאו אזור של חדרים עם בריכות פרטיות וחדר אוכל בוטיק ומושלם לאוהבי השקט.

כמה עולה: 3-4 לילות, אירוח הכל כלול אקסטרה, 485-569 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: המלון חמוד מאוד ושווה לאוהבי השקט והמחירים הזולים, מתאים גם לחבר'ה צעירים וזוגות.

חדרים עם בריכות פרטיות. אייסי גרין פאלאס | צילום: אייסי גרין פאלאס

שרווד בריז ריזורט (Sherwood Breezes Resort)

מה במלון: מחוץ למלון נמצא פארק מים עם מגלשות ובריכות. בתוך המלון, חגיגה נוספת לילדים: מקררים עם גלידות ושתיה חופשית. קיימת גם אופציה לשחות עם דולפינים בתשלום נוסף. ואם לא מספיק לכם - בעלות של 100 דולר לשעה תוכלו להצטרף לצלילה באמצעות צוללת: חוויה נדירה.

כמה עולה: 3-4 לילות, אירוח הכל כלול: 535-851 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: מלון מושלם לאוהבי פארקי מים, לא מעבר.

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

הצצה למלונות הכי שווים ברודוס

[brightcove_iframe video_id='mood-destination-guides-rhodes-001-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bzyn5ca2' duration='242']

נירוונה לאגון (Nirvana Lagoon)

מה במלון: כשתכנסו לחדר תגלו שמעבר לעיצוב מושלם, יש בו הכל מהכל. מעבר לשתייה ולחטיפים שגם הם חלק מ"הכל כלול" במקלחת יש סכיני גילוח, קצף גילוח, פצירה, קיסמי אוזניים ובערך כל דבר שתצטרכו.  בחלק מהחדרים גם מתחם עם בריכה וגינה פרטית. עוד במלון פארק מים עצום, ובריכות עם מים מלוחים. בערב ההורים וגם הילדים יוכלו ליהנות ממסיבה על המזח של החוף הפרטי. גם לילדים הקטנים יש מתחם משחקים שכולל באולינג, עמדות יצירה ועוד. ארוחת הבוקר במקום היא מושלמת, ובחדר האוכל קיימת עמדה לתינוקות בה יש תחליפי חלב, בלנדרים לטחינת פירות וגרברים לשימושכם.

כמה עולה: 3-4 לילות, אירוח הכל כלול, 663-964 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: המלון מומלץ מאוד. בשל שטחו העצום ההתניידות בו היא בעזרת טוק טוקים.

יש כאן הכל מהכל. נירוונה לאגון | צילום: גיל משעלי

טיטניק דה לאקס (Titanic Deluxe Beiek)

מה במלון: כבר בכניסה למלון הנשימה נעתקת לנוכח גודלו. מלצרית חביבה קיבלה את פנינו בקוקטיילים, שמפניות, פירות וכמובן רחת לוקום. במלון 600 חדרים ברמות שונות, מועדון לילדים, בייביסיטר צמודה בתוספת תשלום, עריסות לתינוקות, מגרש גולף וכמעט כל דבר שתצטרכו. מסעדת המלון מגישה פיצות ובשרים וכדי להגיע לחוף הים הפרטי של המלון תעלו על סירה מיוחדת, שם יחכו לכם מקררים עם שתייה, גלידות וכל מה שתרצו.

כמה עולה: 3-4 לילות, אירוח הכל כלול, 659 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: בייביסיטר לילדים. מה עוד יש לומר?

הגודל כן קובע. טיטניק בלק | צילום: TITANIC DELUXE BELEK

יש הרבה מה לעשות בזקינטוס - צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_92' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_p1mhatnh' duration='64']

רויאל סיגנוס לארה (Royal Seginus)

מה במלון: מלון חדש ובו 498 חדרים עם ריח של חדש. במקום עצמו תיפתח בריכה בגודל מפלצתי, כמה גדולה? 10,000 מ"ר. בנוסף במקום בריכות עם מים מלוחים ככה מי שרוצה תחושה של ים בלי להיות בים. בנוסף במקום פארק מים עצום. ואם כל זה לא מספיק אז במקום שתי בריכות מקורות. מועדון לילדים, 13 מסעדות שונות עם מרכז עסקים בו יש מחשבים, אלכוהול. אין סיבה שתגיעו לשם ולא תיהנו מכל הטוב הזה.

כמה עולה: 3-4 לילות, אירוח הכל כלול, 749 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: הבריכה הגדולה ופארק המים העצום בהחלט עושים את העבודה. מתאים גם לחובבי הקולינריה בשל ריבוי המסעדות.

פארק מים מהאגדות. רויאל סיגנוס לארה | צילום: גיל משעלי

ספייס, בלק (Spice Hotel & Spa)

מה יש במלון: 420 חדרים. המלון בעיצוב מרוקאי. במלון בריכה חיצונית גדולה במיוחד ובריכה מקורה. ולמרות שהמלון בעיצוב מרוקאי לא תמצאו בו אוכל מרוקאי. במלון מספר מסעדות מסעדה טורקית, איטלקית וסיני. בנוסף במקום חמאם טורקי, סאונה. המלון הוא לא המלון המפואר בעולם אבל בהחלט כיפי שמספק לא מעט דברים.

כמה עולה 3-4 לילות, אירוח הכל כלול, 639 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2 ילדים.

שורה תחתונה: מי שמחפש מלון בו אפשרות לאוכל כשר עם תעודות ובנוסף עיצוב מרוקאי, ולמי שאין כוח לנסוע למרוקו יש לו במרחק שעה. התחושה היא לגמרי אמיתית, האוכל לא. מומלץ לאוהבי מרוקו.

בעיצוב מרוקאי. ספייס | צילום: גיל משעלי

*הכתב היה אורח השטיח המעופף וקווי חופשה