שעה ואתם ברודוס: הנופש המשפחתי המשתלם של הקיץ

יותר זול מאילת: כמה יעלה לכם לנפוש ברודוס עם הילדים, באיזה מלון כדאי לבחור ומה יש לאי הכיפי הזה להציע לכם בקיץ?

זמן צפייה: 04:02

מאת: מורן לביא

הקיץ כבר הגיע והמעלות רק עולות ועולות. ובמצב כזה אין כמו לקפוץ ראש היישר אל עיר הנופש והחופש – רודוס. במרחק טיסה של פחות משעה ורבע – אתם מגיעים למקום החם של הקיץ . נופים, בתי מלון, אטרקציות בילויים ומה לא בעצם. אז כדי לעשות לכם את החיים קלים וקצת יותר קרירים החלטנו ללכת ולבדוק את המלונות השווים של רודוס ועל הדרך לתת לכם עוד כמה טיפים שיצננו לכם את הקיץ.

האטרקציות הכי שוות ברודוס: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_48' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_yiphwi1h' duration='79'']

לה מרקיז

מה במלון: מלון המכיל 386 חדרים וסוויטות. נופש על בסיס חצי פנסיון. המלון פונה לכל חלקי האוכלוסיה וכל אחד ימצא שם את מבוקשו. הריזורט מחולק למספר מתחמי נופש – משפחות , זוגות , בונוגלואים , חדרי משפחות וחדרי זוגות - והכל במתחמים שונים ומפורדים הפזורים לאורכו של כל הריזורט. מלון גדול המעניק תחושה של מרחבים אינסופיים למרות העובדה שהמלון מצוי בתפוסה מלאה. מלונות עם חדרים הפונים לים, חדרים עם בריכות פרטיות, ברים ומסעדות הפזורים לאורכו של הריזורט.

מתקנים ופעילויות:  פעילויות בתוך המלון: מיני גולף, מועדון ילדים ופעוטות ומועדון ולבני נוער – הכוללים מגרש כדורסל וטניס. קיימות פעילויות ימיות מחוץ למלון- אופנועי ים וקייטסרפינג. פעילויות בערב –מוזיקה, הופעות חיות ועוד בנוסף מתקיימות פעילויות עבור מבוגרים- יוגה, ספא ועוד. המלון מציע ירידה פרטית לחוף הים, ובריכה גדולה העוברת לאורכו של כל הריזורט.

מיקום: המלון שוכן בפאתי העיר רודוס, במרחק של 9 ק"מ מהעיר עצמה, וכן בקרבת החוף היפהפה של קליטאה- אחד מהאתרים היפים של רודוס .

מחיר: מחירים לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ-469 דולר, אירוח חצי פנסיון

מגוון חדרים ותחושה של מרחבים אינסופיים. לה מרקיז | צילום: יח''צ

לינדוס וילג'

מה במלון: המלון שנבנה בסגנון של העיר לינדוס כולל 190 חדרים, ומיועד לזוגות בלבד (ולא למשפחות). כיאה למלון שלא מתארחים בו ילדים, תיהנו מאווירה שקטה ומרגיעה במקום, וכן מבריכה חיצונית ובר בבריכה.

מתקנים ופעילויות: קיימות פעילויות למבוגרים- ערבי ג'ז ,טעימות יין וכן פעילויות יוגה בבקרים. בנוסף תמצאו במלון גם מגרשי טניס וכדורעף.

מיקום: העיר לינדוס. המלון קרוב לאקרופוליס ומרוחק כחצי שעה-שעה נסיעה מהעיר רודוס.

מחיר: מחירים לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ 439 דולר, אירוח הכל כלול

המלון מיועד לזוגות בלבד, ותיהנו בו מאווירה שקטה ומרגיעה, וכן מבריכה חיצונית ובר בבריכה. לינדוס וילג' | צילום: יח''צ

רודוס פאלאס

מה במלון: מלון משפחתי המכיל חדרים משפחתיים לארבע נפשות וכן לזוגות. המלון משופע במגוון בריכות: בריכה מקורה הסגורה עם כיפת דום מיוחדת, וכן בריכות פרטיות בחלק מהחדרים. חדר האוכל גדול ומרווח והאירוח הינו על בסיס חצי פנסיון

מתקנים ופעילויות: במלון פועל מועדון למשחקים לילדים ונוער. המלון מכיל חדר כושר מאובזר. קיימות פעילויות בערבים הכוללים ערבי מוזיקה והופעות חיות במלון ישנו מתחם ספא המעניק טיפולים שונים לבאי המלון המלון מעניק גם אפשרויות לפעילויות ספורט הכוללים חדר כושר ומגרשי טניס. ישנה ירידה ישירה לחוף הים מן המלון .

מיקום: על הטיילת במערבה של העיר רודוס.

מחיר: מחירים לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ-339 דולר על בסיס חצי פנסיון

בריכה מקורה הסגורה עם כיפת דום מיוחדת, וכן בריכות פרטיות בחלק מהחדרים. רודוס פאלאס

לינדוס רויאל

מה במלון: מלון משפחתי קטן בעל אווירה יוונית אותנטית, המציע שפע של פעילויות. המלון מכיל 278 חדרים, וכן שתי בריכות חיצוניות ובריכת קטנטנים.

מתקנים ופעילויות:  מלבד שלוש הבריכות, הכוללות גם מגלשות מים ופעילויות מסביב, מכיל המלון גם מגרשי ספורט, ושלוש מסעדות שונות הערוכות לכל בקשה מראש של הצרכים השונים בנושא המזון.

מיקום: המלון נמצא בלינדוס וקרוב לאקרופוליס של לינדוס.

מחיר: מחירים לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ 439 דולר, אירוח הכל כלול

אולימפיק פאלאס

מה במלון: מלון נעים ומשפחתי בגודל בינוני אך לא עמוס יתר על המידה, הכולל 342 חדרים וסוויטות, חלקן עם נוף לים. מגוון בריכות קטן וכן בריכה גדולה במרכזה. האירוח במלון הינו על בסיס חצי פנסיון.

מתקנים ופעילויות: קיימת פעילויות למשפחות בערבים הכוללים מוזיקה והופעות. בנוסף תוכלו ליהנות מעיסוי בספא, בילוי בסאונה וכן בריכה מקורה בתוך הספא עצמו. בנוסף ניתן לקיים פעילויות ספורטיביות- כגון משחקי טניס , מיני גולף וכדורעף. עבור הילדים ישנו מועדון מיני קלאב ,מתקני שעשועים  וכן משחקי וידיאו . המלון כולל חמש ברים שונים וכן חדר אוכל גדול ומרווח.

מחיר:  המחירים הם לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ-369 דולר, אירוח חצי פנסיון

מלון נעים ומשפחתי בגודל בינוני אך לא עמוס יתר על המידה. אולימפיק פאלאס | צילום: יח''צ

מלון אוויטה

מה במלון: מלון קטן ומעט מיושן למראה. בשלוש קומותיו של המלון 136 חדרים משפחתיים וזוגיים. במלון בריכה גדולה הכוללת גם בריכת פעוטות, מתחם מגלשות מים

מתקנים ופעילויות: מלבד הפעילות בבריכה, במלון פועל מועדון ילדים ונוער וכן קיימת אפשרות לטיפולי מסאז'ים שונים, אך לא קיים מתחם ייעודי לכך .

מיקום: המלון נמצא בעיירה פאלירקי המרוחקת כעשר דקות נסיעה ממרכז העיר .

מחיר: המחירים הם לאדם בהרכב של חדר לזוג+2 ילדים, בתאריכים 13.7 לשלושה לילות: החל מ-315 דולר, אירוח הכל כלול

קיץ ברודוס: לאן הכי כדאי לכם לקחת את הילדים בחופשה?

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_49' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_w75ipy9i' duration='64'']

אי באטרף: איפה יוצאים לבלות ברודוס?

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_47' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_dx01pl3p' duration='43'']

*הכתב היה אורח חברת 'השטיח המעופף'

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

  • לעוד מידע על יוון ליחצו כאן