נוסעים לנופש? 10 דברים שחובה לארוז במזוודה

שקית ניילון או מתאם, נעלי ריצה או מטרייה? כמה דברים שלא כדאי לשכוח לארוז. לגזור ולתלות על המקרר

זמן צפייה: 00:47

ההתרגשות לקראת הנסיעה לחופשה בשיאה, כל מי שסביבכם מעודכן שאתם נוסעים. לא משנה מה היעד אחת מבירות אירופה, יעד אקזוטי, נופים פראיים או קרוז באוניה מפוארת, מה שעלול להעיב על ההכנות, זו מלאכת האריזה. אך אם תעשו  זאת בדרך מאורגנת ונכונה ואולי אף תצליחו לדמיין את מראות היעד אליו אתם נוסעים, ההליך המייגע, יהפוך אפילו למהנה.

הכי חשוב שתכינו מראש רשימה של כל הדברים שתזדקקו להם במהלך החופשה. הצמידו את הרשימה למקרר, כך כשכל פעם כשתיזכרו בדבר נוסף - רשמו אותו מיד.

כך נראית מזוודה עם מדפים - אל תפספסו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_248' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nf62rgax' duration='1929']

ברשימה זו נדלג על החפצים שברור מאליו, שתזכרו לארוז כמו: בגדים, פיז'מה, כלי רחצה, מוצרי איפור, הנעלה נוחה וכו' ונמליץ דווקא על בגדים וחפצים שנוטים שלא תמיד זוכרים לקחת לחופשה ואז מצטערים על כך:

מפצל ומטען - בודדים מאתנו רוצים ממש להתנתק מכולם, לכולנו יש את התשוקה להיות בקשר ולדעת מה קורה בלעדינו, בקרב החברים שלנו ובטח בני המשפחה, גם כשאנחנו מעבר לים. לכן, חשוב לזכור לקחת אתנו מטען לנייד, אך ללא מפצל המותאם לשקעי אותה ארץ היעד, המטען ישכב במזוודה ללא שימוש ולצידו הנייד.

אקססוריז - התאימו שרשראות או צעיפים לשמלות ולחולצות אותן תלבשו בחופשה, לעיתים תוספת צעיף או שרשרת תשדרג לך את המראה ותחסוך ממך להחליף את הבגד ליציאה לארוחת ערב במסעדה או אפילו לארוחה במסעדת המלון.

תיק הרחצה - אתם בטוח לא תשכחו  לארוז תמרוקים, אפטר שייב, מכונת גילוח, מברשת ומשחת שיניים, סבון פנים, מסיר איפור, כלי גילוח, מסיר לק ודאודורנט. אך גם ארזו בתיק הרחצה את תחליב הרחצה, המרכך והשמפו שאתם אוהבים ורגילים אליהם - אל תסמכו על מה שהמלון מציע. אולי הם לא מתאימים לעורכם ולשערכם ועלולים לא רק לשנות את מראהו ולא לטובה, אלא אף לגרום ליובש ולתחושת אי נעימות.

בגדי כושר - אתם יוצאים לחופשה מהשגרה, מנסים להתנתק מהחיים הרגילים, אך בהחלט מומלץ שלא להתנתק משגרת האימונים שלכם. הרי כולנו יודעים שבחופשה נוטים לשחרר את אזיקי הדיאטה ולאכול קצת יותר ואימון מאוד חשוב. כמעט כל מלון מצויד במכון כושר, מומלץ לבקר בו ולהתאמן לפחות 3 פעמים במהלך השבוע. הכניסו למזוודה גופיית אימון מעוצבת ושלבו עם טייץ או שורט נוחים לאימון.

הכי כיף לרוץ בעיר זרה

נעלי הליכה - אם בחרתם לשהות במלונית או בצימר שאין בו חדר כושר, צאו להליכה או ריצה לפני ארוחת הבוקר. אם אתם משלבים בחופשתכם סיורים וטיולים רגליים, אין ספק שנעל הליכה נוחה ואיכותית, יקלו עלייכם את ההליכה וכשהאחרים  יתלוננו על כאבי רגליים אתם תתנועעו בקלות בין האתרים לאורך כל היום.

מצאנו את המזוודה המושלמת:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_213' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lfj287m4' duration='1929']

עזרי טיפוח קטנים - רובכם  יזכרו כאמור, לארוז את הבושם והקרמים אך חשוב לא לשכוח דווקא חפצים כמו פינצטה – להוציא ומהר שערה סוררת מהגבה או ממקום אחר בפנים, פצירה- ציפורן שבורה יכולה מאוד להציק שלא לדבר על המראה הלא אסטטי וגם מספרים קטנות וסיכות בטחון שיעזרו לנו להשתלט על כפתור שחס וחלילה השתחרר במפתיע. הקטנים הללו, הם עזרים שחשוב לארוז ובזמן "תאונה" תשמחי שיש לך אותם. (כמובן שאילו יכולים לטוס איתך רק שהם בתוך המזוודה!!).

מטרייה - גם אם טסתם ליעד שמזג האוויר בו בקיץ הוא כמו אצלנו בארץ, תיזכרו שבשום מקום זה לא כמו בישראל ואתם עלולים להגיע לברצלונה ביולי אוגוסט ויתפוס אותכם גשם שוטף שעלול לשבש את כל התוכניות אם לא תהיה מטריה ברשותכם.

עזרה ראשונה - מעבר לפלסטרים, צמר גפן, מנקי אזניים וכו' חשוב שתיקחו איתכם את משככי הכאבים אליהם אתם רגילים, משחה לעקיצות  וכוויות וטיפות עיניים ואזניים.

ספר טוב/משחק קלפים - הטיול שלכם מאורגן ומסודר והלו"ז לבטח צפוף, אם אנחנו כבר בחו"ל ננצל כל רגע. אבל, תמיד יש את הערבים שאותם אנחנו מעדיפים לסגור מוקדם ולחזור לחדר המלון . בשביל הערבים הללו, מומלץ לקחת משחק קלפים נחמד או ספר טוב להעביר את הערב בנחת וברוגע כשיום גדוש אטרקציות מחכה לנו למחרת.

שקיות ניילון - שקיות קטנות וגדולות תהיינה יעילות למגוון של מטרות, לאחסון כביסה, לשמירה על מתנות שאת מוציאה מהאריזה ועוד.

היעדים השווים של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו