איזה חופים נכנסו לרשימת הטובים בעולם?

בטן גב על החוף או שנירקול עם דולפינים? מברזיל עד ישראל הקטנה - גולשי טריפאדווייזר דירגו את החופים הכי שווים בעולם. ויש אפילו נציגות כחול לבן - היכנסו לסרטון כדי לגלות

זמן צפייה: 00:57

חול לבן או זהוב? רגוע, שקט ואינטימי או משהו שיתאים לבילוי עם הילדים? אתר TripAdvisor דירג עבורכם את החופים הכי טובים בעולם. לא מתכוונים לטוס בקרוב? כדאי שתדעו כי ברשימת החופים השווים ביותר במזרח התיכון נמצאים שני חופים כחול לבן.

Baia do Sancho, פרננדו דה נורונה, ברזיל

החוף הזה זכה למעמד של אתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו. אין ספק כי המים הצלולים שלו הם אידיאליים עבור צלילה, ומהמצוק שבו תוכלו להשקיף על נוף פנורמי של דולפינים משתכשכים במפרץ.

דבר הגולשים: "המקום ידוע בברזיל ובכלל כאחד האיים הכי יפים בעולם ובצדק". "החופים מדהימים כך שקשה להאמין שאתה באמת נמצא שם,הגוון של המים נראה כאילו עבר פוטושופ".

זכה למעמד של אתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו. Baia do Sancho, ברזיל (צילום:TripAdvisor)
זכה למעמד של אתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו. Baia do Sancho, ברזיל (צילום:TripAdvisor)

Grace Bay, פרובידנסיאלס, איי טורקס ואיקוקס

החוף שדורג במקום הראשון בשנה שעברה, ירד למקום השני ב-2017. בנימוקים מוזכרים לטובה הצבעים ה"בלתי יאומנו" של המקום, וגם העובדה שהאזור יחסית ריק ומבודד.

דבר הגולשים: "חוף נקי ונעים להליכה, החול רך ונעים, אין סלעים בכלל". "אחד החופים האטרקטיביים בעולם לדעתי. אף פעם לא מרגיש צפוף, והצבעים מדהימים".

 Eagle Beach, ארובה, האיים הקאריביים

החוף הזה מפורסם בזכות החולות הלבנים והמדהימים שלו. כמה חודשים בכל שנה מתרחשת במקום תקופת הקינון וההטלה של צבי הים שחיים במקום. ארבעה מינים של צבי ים תוכלו למצוא באזור, ובנוסף גם בקתות נופש, אזורי פיקניק מוצלים ומגוון של ענפי ספורט מים.

דבר הגולשים: "חול לבן, קריסטל, מים צלולים, ורוח חמימה קבועה נושבת". "לא יהיה לכם יום אחד רע על האי הזה".

 Playa Paraiso, קאיו לארגו, קובה

כחמישה קילומטרים מאזור המלונות הסואן שוכן החוף הזה, אך בניגוד לרעש של חופי המלונות מדובר בחוף שקט ורגוע. חלקו המזרחי פופולרי בקרב נודיסטים. למרות שהוא ירד בדירוג במקום אחד מבשנה שעברה, ביקורת הגולשים מדברת על חוף יפה ומוגן.

דבר הגולשים: "אחד החופים היפים ביותר בעולם! כל המלונות בקאיו לארגו מציעים שירותי הסעות אל החוף". "בילינו כל יום מחופשתנו בחוף הזה, החול לבן והגלים רגועים. יש גם מסעדה שבה תוכלו להזמין אוכל ולשבת מול הים".

כמו מתוך גלויה: חופים שאסור לפספס בוייטנאם - צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_10' autoplay='0' ratio="1.78" kid='' duration='0'']

 Siesta Beach, פלורידה, ארה"ב

חוף ידידותי במיוחד למשפחות: יש אזור מיוחד לכלבים, רשתות כדורעף, מגרש משחקים וחניה נוחה שצויינה לטובה על ידי הגולשים.

דבר הגולשים: "החול היה כל כך רך, הזכיר לנו אבקת סוכר. צללנו לצד דולפינים וחתולי ים, היה מדהים".

La Concha Beach  , סן סבסטיאן, ספרד

חוף מפורסם בעיר, שצורתו צדפה. תוכלו לשוט אל מרכז המפרץ בו שוכן האי הקטן סנטה קלרה. לאורך החוף תוכלו לצעוד על הטיילת בדרך לנמל ולהתרשם מבניין העיריה של העיר ומהמוזיאון הימי ששוכן בקצה הנמל.

דבר הגולשים: "חוף נעים, נקי, מימיו צלולים, והעיקר זה שהוא מוקף בעיר היפיפיה הזו". "החוף מסודר ויש חנייה ענקית שצמודה לו, וממנו יוצאת שדרה ענקית של בתי אוכל ובתי קפה. מצדו האחר אזור קניות שוקק חיים והכי הכי, איזור כל ברי הטאפאס למיניהם".

לאורך החוף תוכלו לצעוד על הטיילת בדרך לנמל ולהתרשם מבניין העיריה של העיר ומהמוזיאון הימי ששוכן בקצה הנמל. La Concha Beach , סן סבסטיאן, ספרד (צילום: :TripAdvisor)
לאורך החוף תוכלו לצעוד על הטיילת בדרך לנמל ולהתרשם מבניין העיריה של העיר ומהמוזיאון הימי ששוכן בקצה הנמל. La Concha Beach , סן סבסטיאן, ספרד (צילום: :TripAdvisor)

Playa Norte, איסלה מוחרס, מקסיקו

חוף פופולרי בקרב מטיילים ותרמילאים שמגיעים למקום . מדובר בחוף טרופי עוצר נשימה. בניגוד לשאר החופים באזור הוא לא שייך לאחד המלונות והכניסה אליו היא ללא תשלום, מה שיוצר אווירה צפופה מעט, אך שמחה.

דבר הגולשים: "חוף מדהים ביופיו, זו הפעם הרביעית שאני באיסלה מוחרס ואני הולכת אך ורק לחוף הזה, אין מה לעשות בחופים האחרים".

Radhanagar Beach, האבלוק, הודו

החוף ההודי הקסום הזה הוא היחיד מהמדינה שנכנס לרשימה. הביקורות טוענות שזהו הלוקיישן המושלם לצפיה בשמש השוקעת.

דבר הגולשים: "חול יפה ולבן, מים בצבע טורקיז, נקי, רגוע, ולא צפוף. השקיעות במקום הן בין היפות באסיה. מי צריך יותר?"

Elafonissi Beach, כרתים, יוון

חוף אלפוניסי מדורג באופן קבוע כאחד החופים הטובים ביותר באירופה. הגולשים ציינו כי מדובר בגן עדן עם "חול לבן, מים חמימים ובהירים ובלי סלעים בכלל".

דבר הגולשים: "החוף ענק ויפייפה. שווה נסיעה ארוכה אליו וגם הנסיעה נהדרת עם נופים יפים." "החוף מעולה לילדים כי גובה המים נמוך למרחק רב והם יכולים לשחק ולהשתכשך. יש מלתחות, שירותים, קפיטריה/קיוסק וכן חנות שבה קנינו מגבת שהייתה חסרה". "מומלץ בחום....חוויה קאריבית בכרתים".

רוצים להגיע לחופים הכי שווים בכרתים? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_77' autoplay='0' ratio="1.78"kid='1_pj3tslxj' kid='1_pj3tslxj' duration='47'']

Galapagos Beach, פוארטו איורה, אקוודור

החוף הסוגר את העשירייה הראשונה מושך אליו חובבי טבע בשל בעלי החיים הרבים שחיים בו, בהם איגואנות, אנפות, אריות ים ועוד.

דבר הגולשים:"ביקרתי בחופים רבים בכל רחבי ארה"ב, אירופה, דרום אמריקה ואסיה, ואני יכול ללא ספק לומר כי זהו החוף המרהיב ביותר שראיתי מעודי". "מעולה לשחייה, וראינו בו המון בעלי חיים ... איגואנות ימיות, אנפות, אריות ים, שקנאים, שחפים, וציפורים אחרות".

חוף פרישמן, תל אביב, ישראל

ויש גם גאווה ישראלית ברשימה הבינלאומית: חוף פרישמן בתל אביב נבחר למקום התשיעי ברשימת החופים השווים ביותר במזרח התיכון. בנימוקי הבחירה צויינה הטיילת המחודשת של החוף.  גם החיפאים שבינינו יכולים לחגוג בחוף דדו הסוגר את הרשימה במקום העשירי והמכובד, כשצוין שהוא "אחד החופים היפים בישראל".

נבחר למקום התשיעי ברשימת החופים השווים ביותר במזרח התיכון. חוף פרישמן, תל אביב (צילום: shutterstock)
נבחר למקום התשיעי ברשימת החופים השווים ביותר במזרח התיכון. חוף פרישמן, תל אביב (צילום: shutterstock)

החופשות הכי שוות והיעדים הכי חמים עכשיו אצלנו בפייסבוק