8 יעדי המירוץ למיליון שהכי היינו רוצים להיות בהם עכשיו

שנת הלימודים החלה וראש השנה מתקרב, בדרך כלל בתקופה הזו אנו עסוקים בלתכנן את הטיול שלנו בחגים הקרובים. אך המציאות ידועה לכולנו והטיסות ליעדים האקזוטיים והנחשקים עדיין לא במראית עין, אבל לדמיין תמיד מותר ואלו שמונת היעדים במירוץ שכל אחד מאיתנו חולם להיות בהם עכשיו

זמן צפייה: 04:19

במהלך 7 העונות של המירוץ למיליון, עברו המתמודדים בעשרות יעדים שונים כאשר כל אחד יפה ומעניין יותר מזה שקדם עליו בין אם זו עיירה אירופאית קלאסית, ג'ונגלים פראיים או חופי ים בלתי נגמרים. אז לפני שהעונה החדשה של המירוץ למיליון מתחילה, בחרנו בשבילכם את שמונת היעדים שאנחנו הישראלים הכי היינו רוצים לנפוש בהם כרגע.

פראג - צ'כיה

נתחיל מעיר אירופאית קלאסית ראשונה מתוך 2 ברשימה שלנו הלו היא פראג. צ'כיה ממוקמת במרכז אירופה וגובלת בין היתר בגרמניה ופולין, פראג ידועה כיעד חורפי ובתקופת החגים מזג האוויר שם נעים וכיף לטיול. פראג שידועה גם בשמה "העיר הזהובה" ממוקמת על הנהר ולטאבה שנותן לעיר נוף מרהיב שמשלב בין עירוניות אירופאית קלאסית, מים, וצמחייה רבה. פראג הינה עיר תיירותית מודרנית וניתן למצוא בה מגוון של דברים לעשות, בין אם זה להסתובב בין המבנים העתיקים ולהנות מהאדריכלויות השונות וציורי הקיר הרבים שמפוזרים בעיר. או למי שיותר בעניין של בילוים אז פראג לא פוסחת גם על זה, הרובעים וינוהאדי וורשוביצה מלאים בברים, מסעדות ובתי קפה. המחירים בפראג זולים מהממוצע וישנם שווקי אוכל ודוכנים בכל מקום.

פראג זכורה לנו מהעונה השנייה של המירוץ למיליון בה זכו בר ואינה. הקטע הזכור מפראג היה כאשר טום ואדל קיבלו משימת האטה ונאלצו לשיר שיר שלם בצ'כית במרכז פראג! נשמע כמו משהו שהיינו שמחים לראות בחופשה שלנו שם

פראג
פראג

ארגנטינה

אחרי שהיינו באירופה הקרה הגיע הזמן לעבור למדינה הדרום האמריקאית הלוהטת, הלו היא ארגנטינה. ארגנטינה המדינה השמחה שהביאה לנו את האסאדו,  מסי ואת פבלו רוזנברג ידועה בהיותה מדינה חמה ואוהבת.

ארגנטינה ידועה כיעד אהוב על התרמילאים הישראלים בגלל הכמות האדירה של נופים שנמצאת בה, בין אם זה מחוז האגמים היפה עם הנוף האלפיני, עולם החי של פנינסולת ולאדז וכמובן את בואנס איירס עיר הבירה המרתקת. את הטיול שלכם בארגנטינה תוכלו לעשות בכל זמן של השנה אך זמן שונה מתאפיין בטיול שונה - אם תסעו בחורף הישראלי תגיעו למדינה חמה ואילו תסעו בחורף הארגנטינאי תוכלו לשלב במסע שלכם גם חופשת סקי באחד מההרים המרשימים של ארגנטינה. בנוסף לאוהבי הספורט, בארגנטינה מתקיים אחד ממשחקי הכדורגל החמים בעולם בין שתי קבוצות העל הארגנטינאיות ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס, גם אלו שלא אוהבים כדורגל יהנו מהאווירה המטריפה שבמשחק זה.

ארגנטינה זכורה לנו מהעונה הרביעית של המירוץ בה זכו שני ושי שישתתפו גם בעונה הקרובה. המשימה הזכורה לנו היא כמובן משימת מרקו, בה נאלצו המתמודדים להסתובב ברחובות בואנוס איירס עם קוף על כתפם.

ארגנטינה
ארגנטינה

מנילה - פיליפינים

היעד הבא שלנו הוא יעד אזוקטי אמיתי, הפיליפינים ששוכנים במזרח אסיה הם מדינה שמורכבת מ7,641 איים שונים(!) באיים ניתן למצוא נוף הררי שכולל בתוכו 21 הרי געש פעילים, נוף ג'ונגל פראי ובעיקר קו חוף מרהיב שמתפרס ברחבי כל האיים ובתוכו ניתן למצוא חופים עם מים צלולים, ונופים ימיים מדהימים מה שהופך את המקום ליעד נחשק לשנורקלים וצלילות.

העיר הפופולרית באיים הינה מנילה שבה מרבית המטיילים מתחילים את מסעם, והמטיילים הרציניים יותר יוכלו למצוא בה טרקים ומסלולי טיפוס ארוכים ומספקים.

מנילה זכורה לנו מהעונה האחרונה של המירוץ אליה הגיעו המתמודדים שנייה לפני הגמר ונאלצו להתמודד עם משימת הקוביות האכזרית. במשימה נאלצו המתמודדים להפוך קובייה ענקית במשך מסלול ארוך בזמן שבן זוגם יושב על הקובייה עצמה וצריך להתהפך איתה

פיליפינים

זנזיבר - טנזניה 

היעד הבא שלנו הוא יעד שבשנים האחרונות הפך להיות פופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות, שמחפשות את התחושה של תאילנד עם פחות שעות טיסה וכך קיבלנו את זנזיבר. זנזיבר הינה היעד היחיד ברשימה שלנו שממוקם ביבשת אפריקה (כמובן שהיו עוד יעדים אפריקאים במירוץ אבל נשמור אותם לטיול הדמיוני הבא) זנזיבר יותר קרובה אלינו ממה שמורגש ונמצאת בסהכ 5 שעות טיסה, מחיר קטן בשביל חופשת הבטן גב המושלמת.

זנזיבר נותנת למשפחה הישראלית הממוצעת את כל מה שהיא מדמיינת בחופשת בטן הגב המושלמת שלה: מלונות מפוארים, אוכל טוב ובעיקר חופים שלא נגמרים בהם תוכלו לנוח בערסל בין עצי דקל, או לצלול במים הצלולים של האי. למי שבכל זאת רוצה גם קצת לטייל, זנזיבר ידועה כאי התבלינים וניתן לטייל בשדות תבלינים מעניינים או לטייל בשמורות הקופים ששוכנות באיים.

אל זנזיבר הגיעו זוגות המירוץ למיליון בעונה החמישית, והמשימה הזכורה מהביקור הינה משימת הדוגמנות על נופיה המדהימים של זנזיבר, אשר קיבלה טוויסט מפחיד שהתמונות התבצעו עם נחשי ענק.

זנזיבר

מקסיקו

היעד הראשון שלנו מצפון אמריקה והשני מהמשפחה הלטינית הלו הוא מקסיקו. מקסיקו שוכנת דרומית לארה"ב ונחשבת לאחת המדינות הגדולות באזור. מרבית התיירים במקסיקו מגיעים כדי להרגיש את האווירה הלטינית החמה ולראות את השרידים ההיסטוריים מערי המאיה העתיקים, בנוסף מגיעים תיירים רבים על מנת לנפוש באיים הרבים שיש למקסיקו להציע, להנות מהפסטיבלים הססגוניים ומהנוף הפראי שמאפיין את המדינה.

האקלים במקסיקו מגוון ומיוחד כאשר בהרבה מקומות שונים נוכל להרגיש סוגי אקלים שונים אשר קשורים לגובה שבו אנו נמצאים באותו הזמן.

אל מקסיקו הגיעו הזוגות בעונה השישית של המירוץ למיליון, וזכורה לנו בעיקר משימת הריקודים המקסיקניים בה זוגות רבים התקשו לעמוד בכמות הצעדים והמורכבות שהמוזיקה המקסיקנית מביאה איתה.

1jyktd
מקסיקו

הודו

היעד הבא שלנו הינו הודו היעד האהוב על התרמילאים הישראלים ועל כל מטיילי אחרי הצבא אשר שוכן באסיה ומתפרס על פני שטח עצום.

מה כבר לא נאמר על הודו? שהיא יפה ומיוחדת, אך גם מכוערת, מרתקת וכובשת לבבות אך גם קשה לעיכול ולא מתאימה לכל אחד. מה שבטוח, הודו היא אחת ויחידה. המחירים הזולים בהודו מאפשרים למטיילים להשאר שם במשך תקופה ממושכת ולהנות מאין ספור אנטרקציות כגון: הרים מושלגים, ג'ונגלים עבותים בהם חיים נמרים ופילים, מטעי תה, מדבריות וחופים טרופיים. גם מבחינה תרבותית הודו מגוונת להפליא, והיא מציעה למבקרים בה מקדשים עצומים, מבנים מונומנטליים מרשימים, שווקים ססגוניים, ערי הייטק מודרניות וכפרים שנדמה שהזמן עצר בהם מלכת.

הודו זכורה לנו מהעונה החמישית של המירוץ למיליון והמשימה הזכורה הינה המשימה המתסכלת של ללכת עם כדי חרסינה רבים ברחבי העיר הצפופה בניסיון לשמור עליהם שלמים

הודו
הודו

לונדון - אנגליה

העיר האירופאית השנייה ברשימה שלנו הינה אחת הערים המפורסמות באירופה הלו היא לונדון. עיר הבירה האנגלית אשר שוכנת על גדות נהר התמזה ומציעה למבקר בה מגוון רב של תחומים להתעניין בהם כגון: אמנות, מסחר, תרבות, ספורט ודברים רבים נוספים.

לונדון היא אחד ממוקדי המשיכה העיקריים לתיירים מסביב לעולם, בזכות מאפייניה ובזכות שרשרת אתרים ואטרקציות: הביג בן ובניין הפרלמנט, הטאואר וגשר לונדון, רחוב אוקספורד היוקרתי, ההייד פארק, ארמון באקינגהאם, מוזיאון מאדאם טוסו, הגלגל הענק שעל התמזה. בנוסף לאוהבי הקניות והתרבות ישנם גם את השווקים, הרחובות, מחזות הזמר, הסוהו ועוד פינות חמד ימתינו לכם גם הן בלונדון. ושלא נדבר על האפשרויות הבלתי נגמרות לשופינג בעיר הגדולה.

בלונדון ביקרו המתמודדים בעונה הרביעית, והמשימה הזכורה לנו היא כמובן משימת כוס התה. בה הצטרכו המתמודדים לשבת עם מלכת אנגליה ולהנות מתה ועוגיות של צהריים באופן אנגלי מסורתי.

לונדון

ניו יורק

היעד האחרון שלנו הוא איך לא התפוח הגדול, ניו יורק. העיר האמריקאית מציעה שלל אופציות להנאה כגון גורדי השחקים של מנהטן, המוזיאונים של ברוקלין, קווינס, סטטן איילנד וברונקס... ליד כל זה תרגישו כל כך קטנים. האטרקציות לתייר מגוונות, מסלולי טיול רבים וכמובן חיי הלילה מומלצים. ביקור אחד בעיר ניו יורק לא יספיק לכם. שימו לב לאוכלוסיה המגוונת והנפלאה המסתובבת לידכם ברחובות העיר ותהנו מהריחות, המאכלים והאווירה השמחה שעוטפת את העיר.

אל תשכחו לוותר על המופעים הרבים בעיר בין אם מדובר במדיסון סקוור גארדן, בבורדווי או במקומות רבים אחרים. ניו יורק לא ישנה לעולם.

בניו יורק ביקרו הזוגות בעונה השישית של המירוץ למיליון. אחת המשימות הזכורות לנו ביותר היא משימת "המשיכה בחבל" בין שני גורדי שחקים בגובה עצום.

סיימנו את הטיול הדמיוני שלנו בין היעדים המדהימים האלה, ועד שנוכל לבקר שם בעצמנו נזכה להנות לראות את המתמודדים האהובים עלינו ביעדים הנחשקים בעולם בעונה החדשה של המירוץ למיליון

מנהטן, ניו יורק
מנהטן, ניו יורק