איך השפיעה החזרה של שיקר על מצב העוקבים - ומי מוביל במשולש האהבה?

חלפו כמה חודשים מאז שהם חזרו מהאי, אבל הקרב האמיתי - זה שקורה באינסטגרם - מתנהל במקביל לשידור על המסך. אז מי מנצח במשולש של מאיה, טל וגל, איך השפיעה השינוי שעוברת קייסי במשחק על מצב העוקבים - ואיזה שורד נכנס למועדון ה-10K? | מועצת הלייקים, פרק 6

זמן צפייה: 02:27

האיחוד מאחורינו, ורגע אחרי ששני השבטים התערבבו וכולם נפגשו עם כולם, זה הזמן לבדוק איך החיבור החדש השפיע על השורדים ברשתות, מה קורה באמת במשולש של מאיה, טל וגל - והאם החזרה של שיקר השפיעה עליו לטובה?

ברור לכם שאי אפשר להתעלם מהמשולש הלוהט של טל, מאיה וגל. במשחק שלושתם נמצאים בפלונטר די רציני אבל מי מהם מוביל בגזרת העוקבים? מי שעשתה את הקפיצה הגבוהה ביותר במספר העוקבים מאז הפעם האחרונה שבדקנו היא מאיה, שנוספו לה לחשבון 43 אלף עוקבים. אחריה נמצא, איך לא, בן זוגה טל מורד עם עלייה של כמעט 38 אלף עוקבים. האחרונה מביניהם היא גל עם כמעט 23 אלף אלף עוקבים חדשים.

לכתבות נוספות בהישרדות:

עם האיחוד הדרמטי בין השבטים גיא שיקר חזר בסערה למשחק, והפך לשורד מן המניין בשבט אולן. אבל האם גם חשבון האינסטגרם שלו עבר סערה? מאז שהודח ועד היום הוא צבר מעל ל-3,000 עוקבים חדשים לחשבון! אנחנו מזכירים לכם שבהתחלה הוא היה במועדון השורדים שיש להם פחות מ-10K עוקבים, אבל בימים אלה הוא כבר עומד על 13 אלף.

Ecynsg

עוד שורדת שבלטה מאוד השבוע היא קייסי זפטה. מאחת שכולם אוהבים, האיחוד הביא לא מעט מחלוקות בינה לבין חברי השבט – האם זה השפיע גם עליכם הגולשים? אז שימו לב – מאז הפעם האחרונה שבדקנו היא עשתה עלייה מרשימה מאוד! מעל ל-14,600 עוקבים נוספו לה לחשבון, והיום היא עדיין שומרת על מקום גבוה בטבלת השורדים עם 89 אלף עוקבים סך הכול.

Tlpavb

אז בגלל שהמשחק עבר שלב, זה הזמן לבדוק מי הם המובילים במספר העוקבים שנוספו להם מאז שידור הפרק הראשון! מאיה קיי חוזרת ובגדול אל המקום הראשון בטבלה, עם מעל ל-140 אלף עוקבים שהצטרפו לחשבון שלה מאז פרק הבכורה. אחריה נמצאים טל, קייסי, גל ודורין עם נתונים מרשימים מאוד גם הם.

ולפני סיום – זה הזמן להתעדכן בכמות העוקבים של נטשה. כנראה שהאיחוד עושה לה ממש טוב כי בשבוע האחרון היא אפילו עברה את רף אלף העוקבים. נראה שהיא כבר בדרך הנכונה לחשבון מושלם.